08.02.2007. / četvrtak

!!!...NaJ sUbOtA...!!!

Joj kako mi se neda pisati post
ali nema veze (moram)!!!!!!!!!!
Meni je ova subota bila naj subota
jer su kod mene bili IVONA,Matea,
Tony i naravno Marija koja nam
samo stvarala buku!!!!!!(sala)!!
Zezam se naravno Marija je
cool i zabavna cura!!!!!!!
Joj bilo je cool gledalismo dva
filma koje smo samo ja i IVONA
pogledali a Marija samo slikala!!!
Joj kako me nanervirala stvarno
voli zajebvati a sta ces to
joj je hobi!!!Hahahahahaha!!
Ali su jos falili Stojic,Ante,
Josipa i Ivana!!!!!!!!!!!!!!
Ali je bilo odlicno a da su
bar dosli oni uf sto bi
bilo odlicno,smijesno,
nezaboravno i hot!!
Ali nisam znao da Marija
moze biti tako dosadna
a kada pocne pricati nemoze
stati ja sam poludio no i
IVONA je uzme IVONA jastuk
i baci ga i padne dolje sa
kreveta svi su se smijali
a ja sam samo gledao
njene blistave oci i mislio
u sebi "Marine jadan ti
ova te je cura sasvim
obuzela niti igras igre
niti ides u zonu (kod
stadiona) samo mislis
na nju svoju voljenu
kada ce te se viditi i
zagrliti i osjetiti tu
mocnu stvar zvanu
ljubav"

Images for your blog

uf sto volim
rime naravno samo sam
se salio jer uvijek osijecam
ljubav prema njoj i biti cu
joj vijeran dok ona bude
meni!!!Joj jebiga malo sam
se raspricao i sve vam odao
al ok nema veze ajde ki$$
svima koji procitaju ovaj post!

a poseban pozz:Matei,Tonyu,
Radicu,Barbari,Josipi,Eili,Martini,
Horvi,Fici,Leki i Dini iako ih nisam
upoznao,Juraju,a gdje bi sve ovo bilo
da ne pozdravim opicenu Mariju i
Ivanu!!!!


I NARAVNO JEDNA BIG KI$$ MOJOJ DRAGOJ I VOLJENOJ IVONI!!

!!!...I LOVE YOU...!!!



- 10:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.