Lord-Diablo

02.09.2007., nedjelja

jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

PoKuPiO sam mononukleozu i sad sam zatočen u svoje 4 zida ako bude sve O.K ako ne ić ću u 4 bolnička zida sad sam malo istraživao po netu i ustanovio da će stanje bit ovakvo iduća 3 ili 4 tjedna ZAmislite a ja nemogu bit na miru 3-4 sata. A najveći problem od svega je to šta me oči bole kad gledam u ekran ili televiziju. E eto tolko od mene dok ne smognem snage da se opet javim
- 10:17 - šokovi (4) - na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MySpace images




Image Hosted by ImageShack.us
MALO O MENI:
Ime:Sandi
Prezime: Manestar
Rođen: 23.12.1988
Slušam:dobru muziku a najčešće je to metal
Škola završena: Elektrotehnička-Senj
Volim: Brzinu, adrenalin, kompjutere, ronjenje, motore, rukomet i naravno NJU
Image Hosted by ImageShack.us


"Nema raja za vjecni zivot
I nema pakla gdje se gresnici peku
Ovdje i sada je dan naseg trpljenja
Ovdje i sada je dan nase zabave
Ovdje i sada su nase prilike i mogucnosti
Izaberi ovaj dan, ovaj sat, jer drugog izbavitelja nemas...


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

MUZIKA ZA MOJU DUŠU

Klapa Crikvenica-Vilo moja


Evanescence - My Im mortal


HIM In Joy And Sorrow


Guns N' Roses - November Rain


Djordje Balasevic - Lepa protina kci


zadnj dan škole



Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ova svijeća gori za sve poginule motoriste