jaje na

23.03.2007., petak

nema naslova

bok ljudi...wavewavewavewavewavewavemalo o školi... tjedan nije bil teški ali smo pisali vj headbangheadbangheadbangheadbang nisam imal pojma ali kaj moreš...namcornamcori tak s njemačkog sam dobil 2...smijehsmijehsmijehnamcornamcorkaj moreš barem je pozitivna ocjena u ponedeljak pišemo matku a u srijedu prirodu...bangbangbangbang nadam se dobrim ocjenama...wavewavewave a o testovima ču pisat drugi tjedan pozdrafmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

- 14:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj icq broj:
403-385-898

ja sam matowave...idem na drugu u 6 razred...mi smo jedan od luđih razreda na školi...u školu idem samo zbog ljudi i sranja koje radimo...a ne zbog učenja...treniram tenisyes...koji je super sport...na ovom blogu ću pisati o svakvim stvarima...o svakavim događajima...a vaš posao je da mi ostavljate komentare
možda se nekima blog i neće svidjeti...možete mi i ostaviti komentar zbog čega vam se blog ne sviđa...
kaj bi mogle promijeniti...ali ako mi nekaj tak ostavite onda se i potpišite...a ne da neko sere po meni a neće se predstaviti...tak da se anonimci klone mog bloga...ok???

volimcerek:
curecerek
sistericucerek
teniscerek
muzikucerek
svoj blogcerek
zdravu prehranucerek
prijateljecerek
prijateljicecerek
nepisanje zadaćacerek
lopticu (bez koje ne mogu živjeti)cerek
i još mnogo stvaricerek

ne volimmad:
školumad
budalemad
preseratoremad
sebičnostmad
i još mnogo togamadmadmad

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket