jaje na

13.03.2007., utorak

testovi

bok ljudiwavewavewave....evo drugog posta od mene...malo je trebalo ali kaj se more????...pa da počnemo..u ponedeljak nismo imali prvi sat jer habek je išel na natjecanje...malo smo kasnili na drugi sat pa nam je vlahica nekej govorilaludludlud...i onda vadi papir i testeekeekeek ne najavljeni a velikiheadbangheadbangheadbang nisam imal pojma ko večina razreda...to je prešlo i napisal sam za 3yesyesyesbar se nadam...treči sat opet test ma za poludetheadbangheadbangheadbangmatka... to je bilo lako i prešlo je brzothumbupthumbup...u utorak je dobro počel dan ali u školi...test iz geografijemadmadburninmadburninmad.. no prije toga hrvatski pa je pala i jedna kuljaheadbangheadbangneznam zbog čega jer je ova maloludlud...i tako došli na geografiju izvadili papire i piši...nije bilo teško pa sam to možda čak napisal za 4smijehsmijehsmijeh
i tako je prikraju i moj drugi post...

ajde bok lj
udi i pozdrafwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

- 20:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj icq broj:
403-385-898

ja sam matowave...idem na drugu u 6 razred...mi smo jedan od luđih razreda na školi...u školu idem samo zbog ljudi i sranja koje radimo...a ne zbog učenja...treniram tenisyes...koji je super sport...na ovom blogu ću pisati o svakvim stvarima...o svakavim događajima...a vaš posao je da mi ostavljate komentare
možda se nekima blog i neće svidjeti...možete mi i ostaviti komentar zbog čega vam se blog ne sviđa...
kaj bi mogle promijeniti...ali ako mi nekaj tak ostavite onda se i potpišite...a ne da neko sere po meni a neće se predstaviti...tak da se anonimci klone mog bloga...ok???

volimcerek:
curecerek
sistericucerek
teniscerek
muzikucerek
svoj blogcerek
zdravu prehranucerek
prijateljecerek
prijateljicecerek
nepisanje zadaćacerek
lopticu (bez koje ne mogu živjeti)cerek
i još mnogo stvaricerek

ne volimmad:
školumad
budalemad
preseratoremad
sebičnostmad
i još mnogo togamadmadmad

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket