lopate

28.03.2007., srijeda

prode jedan dode drugi dan

nisam vec dugo pisao post pa je dosli vrijeme
ispricat cu vam jednu prici kaj mi se desilo kod Mihaela

kada sam dosao kod Mihaela bilo je sve normalno, sve dok mu mladi buraz nije dosao. On mi je prvo prijetio a onda poceo i tuci pa sam je njega šoro. pa je dosao stariji brat pa me on poceo tuci. e nisam se mogao dici s poda koliko me prebio. frik me baci na pod i poceo skakati po meni i radit mi polugepuknucu onda me primio za ramena i bacao na ormar. e ja sam bio mrtav. 30 min. lezao na podu, on kaze da mi je "slucajno" na glavu skocio SERE onda je dosao mladi buraz koji ima oko .... 2 tone i skocio na mene, to je bio cisti K.O.
od sada vise nikada nejdem kod mihaela

evo vam jedan vic


- Zašto plavuša stavlja bebu u lonac?

- Pročitala u novinama: Ako dijete neće da pije mlijeko, prokuhajte ga!



- Kakva je razlika između kurve i ginekologa?

- Nikakva. Obadvoje zarađuju na pički. Jedino je kurva poštenia jer zarađuje na svojoj.


Vozi Haso pijan kad ga zaustavi policajac:
- "Gospodine, smrdite na alkohol."
- "Pijan sam."
- "Ako ste pili, zasto niste dali zeni da vozi?"
- "Ako sam pijan, nisam i lud."

Pijani Mujo u tramvaju:
- "Gospodjo, nisam vidio u zivotu ruzniju zenu od vas."
Gospodja:
- "Ni ja nisam vidjela pijaniju svinju od vas."
Mujo:
- "To je istina gospodjo, ali to ce mene drzati samo do ujutro."

Pita Perica uciteljicu:
- "Smije li se uciteljici reci krava?"
- "Ne smije perice,to ni slucajno!"
- "A smije li se kravi reci uciteljica?"
- "To smije."
- "Doviljenja UCITELJICE!"


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.