< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Web Counter
Web Counter


waveweeee napravila i ja blog...hehe...
ee ja sam sara, idem u 3. školu vinkovci,
8a...sami luđaci.nut.rođena sam 23.09.1993
u horoskopu sam vaga..pjeva ee da volim pjevati

boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://ckavantura.blog.hr/

http://idreamincolours.blog.hr/

http://stilllearninghowtolove.blog.hr/

srijeda, 25.06.2008.

novi post

cereknaughtynaughtyeto odlučila i ja napisati novi post...šta mi bi ne znam...još malo pa put pod noge..jedva čekam naše malo slatko putovanje...pogotovu veronu..hehe...kod mene ima svašta a opet ništa...prošla sam s 4.53 dakle 5naughtysretanjoj škola gotova već mi fali... pogotovo nastavnici..kako ću ja bez njih..a moj razred ma to vam je nabolji razred..ja čekam da neko dođe kod mene e doći će sutra anja, katarina i petra pa ćemo staviti slikice na blog..NAPOKON...deadnadam se da ću upasti u vukovar u gimnaziju....molite se za mene...mogla bi skoknuti do crkve da se pomolim..nisam dugo..zapravo ja i anja smo se molile u velikoj crkvi kad su igrali naši protiv njemačke..hehe..deadnutnaughty
ma nema veze što smo ispali ipak smo prvi u našim malim srčekima...cerek...eto to bi bilo to ako se još neš sjetim ja ću kasnije dodati ili ću napisati novi post...hrvatskasretanbeljzubo
coolroflkissrolleyeswinkdead
mouthwashnaughtynutnjamifinozujopjevaeto malo smajlića
papa...voli vas sve sara



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.