ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Web Counter
Web Counter


waveweeee napravila i ja blog...hehe...
ee ja sam sara, idem u 3. školu vinkovci,
8a...sami luđaci.nut.rođena sam 23.09.1993
u horoskopu sam vaga..pjeva ee da volim pjevati

boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://ckavantura.blog.hr/

http://idreamincolours.blog.hr/

http://stilllearninghowtolove.blog.hr/

subota, 29.03.2008.

ewo me...

eto da i ja napišem post...jaooooo u pon škola neeeheadbang ali aj preživjet ću i to...današ šibin rođendan aj bar ću se malo zabavitinaughty i neš popit >CEDEVITU<party hehe..aj neka mora neko paziti na moje alkoholičare...praznici su užasno brzo prošliburninmad...bila sam kod bake u lipovcu i papali smo tortu s VOČOM hehe..baka legendadead :)) danas ručak kod emme toooo i tak dok ja sad pišem moja sestra se rola po kući i ruši sve redomnut...aj neka još je mala ee jesmo se nas 2 sad napapale nema nikog kod kuće...šta ja i ona nismo pojelenjami...ee ljudi imam vam ja sestričnukiss jako smo slične i mnogi ljudi misle da smo blizanke :)) ma sve je dobro dok ne počmemo šminkati seku...ja sam danas jakoooo sretna ne znam zaš ali ajd ma ja sam sretna svaki dan...pozzz svima da sad ne nabrajam zaboravila ja vama reči da sam izravnala kosu zapravo izravnala mi je matea hvala matea a petra i ja smo bile mušterije..zujohihi probat ću staviti sliku ali ne znam da li ću uspjeti...vani je sad sunce ali puše neki vjetrić nadam se da će biti toplo...dosta sam ljudi upoznala i bolje upoznala neke koje sam prije znala samo iz viđenja i stvarno mi je drago zbog togacerek...et nadam se da sam dosta napisala... i svima koji danas negdje putuju sretan put i nek se paze i čuvaju kisach finowave



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.