ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Web Counter
Web Counter


waveweeee napravila i ja blog...hehe...
ee ja sam sara, idem u 3. školu vinkovci,
8a...sami luđaci.nut.rođena sam 23.09.1993
u horoskopu sam vaga..pjeva ee da volim pjevati

boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://ckavantura.blog.hr/

http://idreamincolours.blog.hr/

http://stilllearninghowtolove.blog.hr/

utorak, 18.03.2008.

mali zajeb :) :(

ja sam ok..malo tužnatuzan, ali ok!!! ne mogu vjerovati koliko groznih ljudi ima užasheadbang...odvratno da tako netko može biti pohlepanburninmad..fuuujjjjjjjjjj....eee ali tu su svi frikovinut iz razreda koji me razveselerofl: obožavam ljubiti emine obrazekiss..smijati se s petrom i tu i tamo je lupiti po glavidead..hehe..zaje..zezati se s anjom i ketyzujo..s lizom sprdati ostale ljude.rofl..s ivom i petrom otići do Branimiracerek, LJubomiracerek i Vedranacerek..koji su uvijek uz nas kada nam je hladno.. a tu je i Gorancerek..iako je pravi kreten-ja njemu čestitala božić i novu godinu on meni nije odgovorio..kretenčinamad, ali on je jedini koji igra čovječe ne ljuti se samnom kada mi mama ne da van a to je često!!!!!!! da ne zaboravim cure iz 8a-anja, šiba, prewa, marty, matea,adela... i neke i 8c-laury, gaby, maša, paula, kica, ana... iz 6. škole koje su (neke od njih) uz mene kada ja plakimcry..šmrc..što je često..hehe..i naravno kada se treba šetati, razgovarati ići na kavusmokin one su tu..hehe ma volim ja puno ljudi samo mi se sada ne da nabrajati, tu su i dečki koji su isto uz mene i moji najbolji prijatelji: cvrkan, paky, mitra, jurica.......luka2x,draganić.marko-mače, pače..hehe, čurko,roki,đukić..., a tu su i cool dečkići iz 8c i 8b razreda iz moje škole..pozzwave sve i kisilifino kiss



| komentari (39) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.