< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 24.01.2008.

*FaShIoN wEeK*

heyy..nesawršeni moji...wračamo se mi iz Amerike..ovaj tjedan bio je Fasion week...eee.mi smo se super prowele...ja i moja sister super smo jedwa nagoworile staroga da naprawi još jednu modnu rewiju..sam da znate..super je bila..čak smo ja i sister hodale na rewiji...i narawno bile smo u shoppingu...i kupile swašta...ja kupila gucci minicu..i make-up..i oswojile ja i sister nowog ferarrija...crwenog...tata kupio nowu villu na karibima...fora je!!!..imamo i solarij i bazen i masaže...ma swašta...ajd ewo wam slikice..od nowe ville i nowog ferarrija...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ajd..idem wam ja sad..i daaa..narawno...nemojte mi ostawljat komme u kojima piše da smo glupače...ili tak neš ili da seremo...bayy...



| Say SomeThiNg (37) | PriNt | # |

ponedjeljak, 14.01.2008.

ewo pišemo wam iz amerike..........weeeeeeee

sad kad smo došli u ameriku
tata nam je kupio dva auta
ewo vam i slikice






moj auto audi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


iznutra



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i nazad


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moj drugi auto


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


taman izvezli ga iz trgovine



| Say SomeThiNg (51) | PriNt | # |

ošle one

ewo baš sad sam ispratila sestrične odlaze u ameriku........mah......neeeeeeeecry
sad još ne žele izbrisat blog dok owa ne shvati da mi ne lažemo owa lucija se toliko napalila ne znam šta joj je ženska se toliko naživcirala......jebiga uf što volim ljude koji se živciraju za niš........a swe istina.......belj
ajd owo je neš kratko
al ne da mi se wiše pisat
ajd dosta idemwave
idem jesti njami
a onda učit sutra na faksu imam ispit.......cry
neeeeeeeeeeeeeee............sad to treba položit...............neeeeecry...............no



| Say SomeThiNg (7) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.