studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 30.11.2007.

Novi Post!!

evo ljudi..
ja i moja sister smo
odlucile stavit svoju sliku
jer nam ocito ne vjerujete!!
a evo i nasa slika:

Image Hosted by ImageShack.us


a evo i par slika
jennifer lopez:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



ETO TO JE ZA SVE KOJI NAM NE VJERUJU

=)
to bi bilo sve!!!
poz svima



| Say SomeThiNg (20) | PriNt | # |

srijeda, 28.11.2007.

Image and video hosting by TinyPic



moja teta......slika s kariba



| Say SomeThiNg (3) | PriNt | # |

ne lažemo.............,.,.,.,.,.,

ak mislite da lažemo uopće nije istina........mislim ne morate vjerovat........,onak još malo odlazimo.....pa će svejedno
nestat ovo sve.......ja sad trenutno nemam dokaza da nelažemo......al sljedeći put ću sigurno neš ponjet pa ak nećete......vjerovat ni nemojte........makar ja znam da ne lažem i moji prijatelji i bližnji.......samo da ova što je komala
komala pod korisnikom,,,,,,,,.....dokazala bi ja njoj da ne lažem......tak sad moram ić........bye,bye......
ostavite koji kom.......



| Say SomeThiNg (2) | PriNt | # |

utorak, 27.11.2007.

ewo nas na našem zajedničkom blogecu......weeeee

mi smo vam jako bogate,,,,,,,,,dolazimo iz amerike...sad smo trenutno kod tete u zagrebu.....,,pa smo iz dosade napravili blog.....a štaš......zovemo se mary,,,jennifer.......imamo 16,17god.
imamo osobni klub......manchester united..........a navijmo za dinamo.....weeeeeeeee
slušamo...HIP,HOP...........a sestrična nam je J.LO.......ima ih još puno poznatih koje mi poznajemo......a poznajemo ih zato jer je naš tata redatelj a mama poznata dizajnerica koja kreira za pradu i chanel........2006....bila je najbolja kreatorica svijeta........dobro dosta o našem predobrom životu.........sad tata piše scenarij za oceanovih 13......izašao je u kinima u americi....mi smo ga gledali i stvarno je supač.......sad kad završi škola...idemo na skijanje u francusku......tamo imamo svoju kuću.........ewo još neš....O NAMA........imamo dečke moj se zove......marc,a od moje sister jesse........oni igraju košarku za naš college koji se zove itaka........ok this was everything from us!.....


SEEE YOU.......

BYE,BYE................... ovo je naša kuća u americi......

Image and video hosting by TinyPic



| Say SomeThiNg (18) | PriNt | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.