Lo

ponedjeljak, 06.02.2006.

Ugasim radio. Prelistam novine...

Jednostavno neznam sto bih pisala. A znam da moram napisati post. Cisto zato sto mi nije lijepo vidjeti tu na ovom kalendaru sa strane onako rupu, kada ne pisem :) A, evo, ajde da nesto napisem... e, da!!! Evo,super sjetila sam! Neznam da li se mozda nekome od vas slucajno pod rukom nasao novi cd Ivane Brkic (jer i ako se nasao, vjerujem da je to doista bilo slucajno) pa ste onako mozda preletjeli po naslovima... iako sam naslov albuma sve govori. ''Sve je samo fol'' , kaze draga Ivana... nemojte sada da se uvrijede oni koji vole Ivanu Brkic dok ovo budu citali! Nije mi uopce bila namjera vrijedati nju, njezine pjesme, ili one koji ju slusaju...ne, samo sam htjela analizirati njezinu pjesmu Odlazi cirkus. Istina, ima danas puno prepjevanih pjesama, ali... kud ces bas njega?! Pa nemozes Balasevica prepjevati, ej! I sad uzmimo u obzir da je to isti onaj glasic koji je pjevao ''kao manijak, manijaaaak za tobom...'' ili ''prste k sebi,aha...jer ja nisam jedna od tih koje vuces za noooooos'', da isti taj glasic pjeva Odlazi cirkus...jedne stihove kao sto su ''odlazi cirkus, i ja se pitam sada tko je domacin a tko je bio gost... Ma sve je bio samo fol, sve je to samo jeftin trik. I sve te maske kriju bol, il' neki sasvim drugi lik...''. Dobro, cula sam ju danas na radiju. Evo, ponavljam ne vrijedam nikoga, ali nisam znala stvarno da li da placem ili da se smijem. Kao sto sam gore napisala, ugasim radio... :)Mislim...danas svatko moze napisati pjesmu, pa to bar svi znamo, a prepjevati ju tek...jos lakse... Ali svatko tko je na toj danasnjoj sceni trebao bi znati koje pjesme moze prepjevati, a na koje bi ga pjesme trebalo biti sramota uopce pomisliti da ih preradi. Ali...ne vrede price koje znam... Sve je otislo u Honduras...
Svi oni koji su me razumjeli sto sam htjela reci ovim textom, nadam se da su uz mene u mojem iskrenom nadanju da nam stovani Balasevic nece cuti zvuke njezine pjesme...cak ni slucajno, poput mene danas...
*Pozz&poossa, volim vas sve*
- 18:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>