> napokon novi post... - ~//x[dAnCe Is AlL i NeEd]x~ - Blog.hr
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sVe I sVaŠtA...

EvO vAm MaLo SlIkIcA:::
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons



about us:

we are:RoRy and LaNa...hmmm...
imamo...14 i 15 god...
seke smo...jedna rodena u 4 a jedna u 2 mj...
...starija sam ju sam 10 mj...khm...cudno ha...???
...i ja to kazem...
zivimo u dubrovniku...al najdrazi nam je ZAGREB!!!!!
najfrendice i frendovi:

uf,uf...kika
ana
marko
luka
...ima ih josssss...al da na pisemo sve...!!!!pozz...

kaj jos da vam pisemo...?????











roryna abeceda:::::

A-anica moja
B-borbenost,boje...
C-crvena boja...
Č-nemam pojma
Ć-isto...
D-dom,dSKe koje život znace,dubrovnik...
Đ-...
DŽ-????
E-emocije...
F-fotoaparat...
G-gadljivost...heh...
H-hladno...
I-iskrenost...
J-jakos...
K-kaos,kokos,kika...
L-lisica
LJ-ljubav
M-mama
N-net
NJ-njeznost
O-osjecaji
P-posebnost
R-razlog
S-strast...uf,uf...
Š-šivanje
T-tolerancija
U-umisljenost
V-vatrenost,volja
Z-zdravlje,zagrab...jeee!!!
Ž-život

u ovoj abecedi rijeci koje su pisane pale su mi
bez veze na pamet...=)...!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 04.05.2008.

napokon novi post...

sori ljudi ako smo vas malo zanemarile...ma bio nam je pokvaren nes komp...uso virus u njega...i onda na servis...i sva ta sranja...upss!!!...ma ja sam vam danasuzasno u bedu...sutrapita geografiju a ja nista ne mogu zapamtit...!!!!!!!...pa desilo se punooooo toga...al sad nam se neda nabrajat...za ljeto idemo kod sestricne na floridu...vipiii!!!!...=)...roflrofl...i takav vam je zivot...u skoli je ok...samo me je.. ta geografija...nadam se da me nece pitat...!!???...nista neznam sta da vam pisem...ajde pusica od nas...i kommajte nam!!!!...sretansretan

|Just say something... 23| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.