za tebe :)
Kad mi pričaš ozbiljno,
Nešto važno, pametno,
Na licu ti vidim bore,
Jedan nježni fini kroj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...

Kad se isplačeš, pitaš me:
Vidi se, zar ne?
To nisu suze, to su zvijezde,
A ja bih skočio u taj roj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš da moj svijet je samo tvoj...












°°never been there,never felt that°°

02.04.2008., srijeda

U plavo more ljubavi
tu gdje smo nekad plovilli
ja bih dao sve na svijetu
da se mogu vratiti.
Ali tko sam ja
bez igdje ikoga???
I druga me prilika
zaboravila.

Kao pusta ulica
sad je naša postelja,
a u zraku još se osjeća
okus tvojih usana.
Dovraga sjećanja
sve me to ubija!!!
I neda mi da idem do kraja.

Samo ljudi
koji vole
mogu mirno spavati
uvijek čiste savjesti.
Oni drugi
nikad neće spoznati
svu dubinu srca svog
i da ljubav znači bol.
Probaj ti!!!

Sad sam stvarno siguran
da više neću biti sam.
Kao voda što probija zidove
ja ću doći do tebe.
Nek se predaju
oni što nevjeruju
kada posustanu
tad i nestaju...

Samo ljudi
koji vole
mogu mirno spavati
uvijek čiste savjesti.
Oni drugi
nikad neće spoznati
svu dubinu srca svog
i da ljubav pobijeđuje sve!!!!
DA POBIJEĐUJE SVE!!!!

U plavo more ljubavi
tu gdje smo nekad plovili
zraka sunca opet dolazi
kao da si ti.
Neka se predaju
oni što nevjeruju
zato vjeruješ ti
moja ljubavi..



Iza zastora noci
Pod svjetlom zvijezda
Opet nas djeli milijun gradovo
Cujem tvoj osmijeh
Dok sklapam oci
Na usnama slova
Tvoga imena
I vjeruj da disem samo za tebe
I vjeruj da molim samo za nas

Laku noc ljubavi
Snivaj na jastuku od svijetova
Laku noc lujbavi
Neka te cuvaju andjeli
Sweet dreams my only one
Forever be your guardian angel
Sweet dreams
My only one

Daleko od oka ali u srcu
Ljubav nas spaja svojim strunama
Cujem tvoj osmijeh
Dok sklapam oci
Dok udisem miris s'tvoga jastuka
I vjeruj da zivim samo za tebe
I vjeruj da molim samo za nas

Laku noc ljubavi...

- 23:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...ljubav...da je zelena...bila bi tako transcendentalno zelena da ju ni sam princip zelene boje ne bi mogao zamisliti...`cerekcerekcerekcerekyes
slušaona
Pips Chips & Videoclips - Zdenka i vanzemaljci
Pavel - Morska
BoBo - Dominik
Back In Your Head - Tegan And Sara
Katie Melua - If You Were A Sailboat
Primus - Tommy The Cat
Ethiopia - Nati (ken saymesh)
Billy Childish & Holly Golightly - I'm the robber
Hang Drum- Manu Delago
Slipknot - Wait and Bleed
Pantera - I'm Broken
Sibiri Samaké - Music of Mali
Parkway Drive - Smoke 'Em If Ya Got 'Em
Soilwork and In Flames
violent femmes _ blister in the sun
Tom Waits - Hold On
Slipknot - Duality