rip up the wings of a butterfly,for your soul

Moj dan...samo moj

Ljudi...danas mi se bio najdraži dan...kada sam išla kući s Irenom,poslije dosadne fizike...lagano je počela padati kiša...nekolika minuta poslije toga...nadvio se oblak...iz njega je počela pljuštati kiša....dotrčale smo do nekog haustora....ja sam luđakinja počela trčati na kiši...osječaj je bio prekrasan...uvijek ću se ovoga sječati...dok je nježna kiša padala po meni i umivala moje obraze..dobila sam ideju da napišem idući post.Kada sam stigla u stan...bila sam sva mokra...ali za ovakav osmjeh na mom licu vrijedi biti mokar!
PUSA...svima...volim vas......winksmijehzujonut

28.05.2007. u 16:35 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ SVIJET...

Bok ljudi,zovem se Matija(cura sam)Imam 13 godina i idem u sedmi razred.Ne volim matematiku,povijest
i glazbeni(dosadno je)Obožavam slušati rock i metal.Imam dečka Matka.Bavim se plesom(hip-hop,break dance)Od hrvatskih grupa slušam:Flare(obožavam)
Svadbas
Urban
Ramirez
Hladno pivo
i Psihomodopop
Od stranih:HIM(obožavam)
RED HOT CHILI PEPPERS(OBOŽAVAM)
COLDPLAY(super su)
Nirvana
Metallica
System of a down
Guns 'n' roses
Evanescence
i još mnogo toga...

ŽELIM PUNO KOMENTARA!smijeh

moji prijatelji...

Ja sam happy,happy,happy...pomirila sam se s naj frendicom..pusa
p.s.nadam se da ću se pomiriti i s Marijom i Mihom
Frendovi su mi:Matea,Dorijan,Hrvoje,Šerbec(iako je ponekad iritantan...)


MARIJA:super cura..jako humoristična..rado se smije...nema se više što reći..smijeh

TONKA:i s njom sam se pomirila....sada sam shvatila da mi je ona uistinu bila naj frendica jer iako smo se posvađala....ona nije rekla moje tajne ili srala o meni....kiss

MIHA:volim se družiti s njom..uvijek rado pomaže..i ostavlja dobre komentarewave

Matea:super cura....obožavam pričati s njom jer me sluša...wink

DORIjAN:lud..jednom riječju...uvjek me nesmijava,i kada mi je najgore!party

Kržanić/č-nemam pojma:ok dečko...iako misli da nerazumije cure mislim da ih shvača više od ostalih=)yes

HRVOjE :on je super dečki i nemam više što reči o njemu!

Ljudi ja ne volim samo loše osebine(mržnju,laži,dvoličnost),a sve ostalo podržavam!

SAMO ŽELIM REČI LUCIJI T. DA ME UGODNO IZNENADILA I DA SE VEOMA PROMJENILA.VEOMA SI DOBRA I ISKRENA OSOBA.SAMO TAKO NASTAVI!rolleyes

(__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!Pokupila na Vekinom blogu...


(__/)
(='.'=)
(")_(")
Ovo je Gothika - Sado Mazo - Zeka. Kopirajte ju na svoj blog i tako joj pomognite na njezinom putu do World Domination!!!