iZlEt... - JuSt be yOuR SeLf =) - Blog.hr
< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

oVo Je bLoG U kOjeM cU pIsaTi O sVoM žIvOtU!!!
cItAjTe I koMaJteEe

LiNkAcHy

BuHaA =)
dODAc-bEbacinA
Simac MoJA
sOcHy =)
jEbE =)
TiHi =)
SjEKa-ŠuŠU =)
tOnKiCA

o MeNi...

E dA WaM se Ja PrEdsTaWiM
iMe OsObE kOJa iMa OvAj BLog GlASi:MaRtiNa
NaDiMaK:mARtI,mEdO
GoDinE: 12
nAj fREnDs:BuhA,sArIkA,ŠuŠu,HeKI,
hIpo,loRi,AnDRea,aNJa,REnEA
SiMAc,DoDa,jEbE
jEGi,NiKoLA,,nInO,DoDo,fRanKO,
TOnKA,anTi,kRuska,NiNA,pATKA,rIzWa....
SlUshAm:Ma Sve Sa Mi DoDE poD uHO dead
wOlJaM:sREćU,zAbAWu,ZaJe*****,
SwOje NaJBlIze,MaJ frEnDS,mA sVre JA wOLim
Ne WolIM:ŠKOLU,i jOsh paR sTwAri...
mY mSn:ludacaa_4ever@hotmail.com
EtO tO je Ono SA trEbAte ZnAtI o mEnI eWo WaM MaJ pIKčRs:

Image and video hosting by TinyPic

SlJIkiCe I JoSh NEsh...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

.....neKi stiHoVi...

...Ovo mi jE SKoLA i DRUGi
pUtA CU PAMeTnIje.....

...sTO Je DanAS LieP I suNcAN dAN.....

....dA tE Ne voliM
BiLo bi mi lAKo,
BiLo Bi mi LakO
Da Te nE VoLim.. bWaA

....SvE bi sEKe LJUbIlE
MoRNARE...

..bOLi StARa LjUbav
kaDa se U MRAKu
PorEd nJeGa BuDIM....

praZAn Mi sTAN,A
Nas Je dvoJe,
tiJelO tVoJE
moJe....

nedjelja, 09.11.2008.

iZlEt...

ŠtO jE dANas LiJeP i sunČAN DaN...
Ta MI JE pJeSmA juCeR ciJelI DAn U gLaVI
=)
Ee da
LjUDi
Pa To SaM
JA
MeDo VaŠ
Pa LJuDekI moJI
mOji PiMpIlINiČi
dI stE vI?
A tU StE a dAda...
e pA dA jA PočNeM pRIcAT
pARpAPAPAPAAP
e Da...
oVak
POn Mi Je BiO bZvZ a BiLO DoRo Kad sU dosle JEgERkA i JeBe Kod MeNe
hH MrakIrALE s VjRiCa
=),
uToRak iStO,sRI oNo tak tak
CEt Vec bOlji A pEtAK
fantastičan daN
išLIi Mi Na iZlEt U ZG
AJmE kAK jE BiLo DoRo
KrEnUlI u 7 Zaj Se u buSuoNdA doslI u Zg
IsliU DUkAT
ah jA Bi da SMo IslI u KrAš lai sA mOzEs...
oNdA iSlI U Hm..
StA oNo?
dA U hRt
=)
bIlO FoRa
glEdalI sNImANjE uZmI iLi OsTavI
hH
oNda iMali jEDnO SaT vReMeNa SloBoDno
tAMo JeLI ZAJ sE
aNja RaZbIlA krUskI fOtIc
hAH
i TakeC..
OnDa u 4 KrEnUli dOma
Pa PiLi...
=)
Hha
i Doma U 6 i pOl....
=)
OnDa u sUbOtU,A nISh uCilA hAH
Ono Sa Me UCIlA dOdAC DObIla JedAN ali Cu u poN ISPrAVlJAT
BwAa,
dOsle U 11 NaVEcEr juCeR jEgI,TiNA I Neki FReNd
Od jeGerKe
ajme ja OnO sA CeTE Vi tu...
hH ....
lUdI Oni....
I dNs BIlA s tOnKoM i DodAč U CrKvI I Tak...
I eTo SUtRa mi roČkAS
wiIi
Imat cU sUtRA¸12 GoDiNA
jeI Je...
i Tako IDeM J aPOlAKO
NadAm Se PuNO KomOva
I sAD Vma IdE jedAN LIePi SLjdEk
=)
nAjVEcI Pozz:
bUhI,dOdAc,SiMac,sOcHy,sArIkI,HeKI,
ŠuŠu,LoRy,tOnKIcI,jEgI,jEbE,tiNi....
mA znATe stA SwImA...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.