srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope

Opis bloga

Blog za Dinu i mene...tu pisem o svom
zivotu...decku,dogodovstinama,
izlascima,prijateljima itd.kratko receno
o svemu!!!!pozz vas sve...ciao

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Lucyka
Keppy
Rory
Dino
Coolerice
Tamy
Paula
Luc

Malo o meni...

IME:ana-maria
PREZIME:nije za javnost
ZOVU ME JOS:anchy,ana,
ana banana...
RODENA SAM:24.04.1992,
u zagrebu.
GODINE:imam 15 godina
VISOKA SAM:1.68 m
DA SE MALO OPISEM:hm...
plava kosa,plave oci,looda
plavusha..lol,hih da se ne
govori...
NAVIJAM:za dinamo
NAJ PICE:cola
NAJ HRANA:cevapi,pizza
SLUSAM:pa sad cajke al ne
bas sve,ne onaj turbo folk..
brr...strano(rap,hip hop...)
NAJ PJEVAC:50 cent,justin t.
NAJ PJEVACICA:shakira,rihanna
NAJ GRUPA:djogani
VOLIM:eh sad...hm...pa...
volim svojeg decka koji je na
prvom mjestu a to je dino
naravno,gledat tv(hororce),
ic van sa frendovima,komp,
pa msn na kojem stalno visim,
more,ljeto naljepse godisnje doba
slusat muziku,plesati...i tak da ne
nabrajam vise
NE VOLIM:umisljene,bahate,narcisoidne
ljude,fufe...brrrgrrr...jezim se.,zatim
braca janjevci ajme katastrofe...
FAMILY:mama,tata,i buraz(nazalost)
haha...jaooo,mladi ima 7 god...
FRENDOVI:imam ih puno(lucyka,filip,
rory,keppy,pucka,nuc,šeki,cika,ska,
nacy,ivek...)
MSN:loodaplavusha15@hotmail.com

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Pink Legally Blonde Icons

Pink Legally Blonde Icons

I'M Blonde So What? Icons

I'M Blonde So What? Icons

Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts

Silver Heart Charm Bracelet Love You Icons

Silver Heart Charm Bracelet Love You Icons

Images for your blog codes

Images for your blog

Black & White 50cent Photo Icons

Black & White 50cent Photo Icons

Sexy Legs Your My Weakness Icons

Sexy Legs Your My Weakness Icons

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



50 Cent Dancing I'M The P-i-m-p Icons

50 Cent Dancing I'M The P-i-m-p Icons

Full House Michelle Got It, Dude! Icons

Full House Michelle Got It, Dude! Icons

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Shiny Purple Girl Symbol Gif Images

Shiny Purple Girl Symbol Gif ImagesAnimation Miscellaneous Images

Proud To Be Blonde Icons

Proud To Be Blonde Icons

četvrtak, 05.07.2007.

OLLA...

Bok allo...evo sjetila se da napisem barem nekaj kad vec neznam
kaj bi al ok...danas sam isla na spanjolski heh...mislim najbolje bi
bilo da niti nisam isla na to al sad je gotovo ...nadam se da cu
izdrzat jos tjedan dana il kolko vec!!!!mah nema veze...malo je
dosadno onak tak neke cure iz druge skole tak dosadne bogte
ozbiljne uopce se nemres salit...ma boli me kurac za njih...lol...
e da u utorak sam se isla naci sa dinom...mmmmmm...nego s
kim drugim haha...i bilo je ...hm....hm...ma odlicno...jel tak dino
mislim valjda...al necu vam sada sve u detalje..mah necu ustv.
nikaj pricat jer vas se ne tice....just a lil secret!!!!!lol.....
i tak vam je to...eh eh...dosadno je sad sam na msn-u i cekam
dinu da dode ah...valjda ce brzo fali mi jako...ajooj ko je bas sad
doso fixxxx ajooooj....not...mah zaboli me k....!
trebali smo danas dino i ja,lucyka i filip i,ineska i vucko u kino al
nazalost niko nije iso...smjc...jaaoo
a ja sam bas htjela a nisam mogla...upm i moji starci mutavi!!!
za poludit..ajoooooooooojjjjjjj
jbg...jos sutra spanjolski pa malo odmora i nemoram bar dva dana
gledat one dvije kuje kaj idu s menom na espaniol...brrrrrrgrrrrrrr
necu ih imenovati sad,,,,al neki znaju na koga mislim....jbg nisu si one
krive postar je kriv...lol...mah mah
idem sad
cao ljudeki moji pozzam vas a vi me komm pa cu ja i vas...olla
dino volim te...pusa...
Image hosting images

Image hosting


- 21:54 - Komentiraj (85) - Isprintaj - Link


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.