...malo o meni...

ime:matea
nadimak:mata
škola:oš stoja
godine:11 i po
razz:6.b
živim:u puli
naj serija:reba

volim:
-prijatelje
-obitelj
-jednog malog<3
-druženje
-muziku
-pjevati
-svirati
-svoj razred
-spavati
-jesti
-životinje
-čokoladu
-skejterice
-starke
-mob
-laptop
-blog,msn,fejs

nevolim:
-umišljene
-maneštru
-jotu
-učenje
-zadače
-školu
-cajke
-paris holton
-nastavnika iz eng.
-kukce
-tursku
-lektiru



  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
helyfino
x Dance Art x
WeLcOmE tO mY wOrLd BuNdiChthumbup
ScEnE_eMo_GiRl
miss chocolate
photo girl designes
moj blog s dizzevima

subota, 22.08.2009.

postić

ey ljudi!...kako ste mi vi??....ma ja sa ok...malo kašljem i promuknuta sam ali nea veze...jedna tuggi vjest.... ipak škola počinje 7.9......nije fer... ma dobro ajde,preživit čemo..... kupila sam torbu za školu....jej ....converse crna.... u ovom postu ču pisat malo o mojim frendovima i frendicama.....pa da krenemo:imam tri b.f.f.: karla:ona je presmješna i pre dobra....idemo skupa u razz....ona ide u muzičku i svira gitaru...obožava životinje...trenira košarku.i ima blog.klik tu za njen blog..i tak...
sara:ona je presmješna i preluda...s njom idem najčešče van i tak...idemo skupa u razz...ona ide na ples...i full ljepo pleše....i tako...ja i ona imamo full puno toga zajedničko...ko sestre smo....poznamo se od kad sam se ja rodila XD...ma i iz stomaka još...xD...ja sam par mjeseci mlađa od nje.....i tako....
lea:one je isto prepredobra....isto ide na ples...i idemo skupa na zbor....imamo full puno toga zajedničkog.... ko sestre smo si....ona je dvije godine mlađa od mene ali to niš ne znači... to su moje b.f.f.....imam ja još frendova...idemo dalje....
hely:ona je supper...ide u mužičku sa karlom i isto svira gitaru...idemo skupa u razz....i ona je ful ljepa...ima ful ljepu plavu kosu sa šiškama....ma predivna vam je ona....i ima blog...klik za njen blog...ona sluša metal...nightwish obožava....i tak...ona je supp...
ery:ona je supp...full je dobra...i predivna je....ima tamnosmeđu kovrčavu kosu i full je mršava...i super zna engleski i talijanski...kad pišemo test iz tj uvjek mi pomaže ako neš neznam...pa supp je ona...imala je blog ali ga više ne piše...
i tak...
brigi:ona je odlična...mislim tu i tamo me zna ispiat...ali ipak je to ona xD...stalno gleda televiziu ....i gleda sve šta je na televiziji...još malo če i vjesti počet gledat...xD ...i nemožeš joj ništa dok ona sjedi na kauču i gleda....može bit potres ona nebi skužila... i tako... full je luda ona...
nina-ona je prepreluda...ona usred ljeta nosi duge crne hlače...ma ona nije normalna....mi se kuhamo a ona u dugim hlačama....i full je smješna...
niky-supp je....pre fora... obožava beyonce...i bila je na njenom koncertu...
alen-on je legenda...predobar je u presmješan...s njim najčešče idem na more... full je lud...ombolo ga zovu neki...ili buco...ma pre dobar je...
boxy-borna..i on je pre dobar...smješan i sve...i tip je zboravio kupače na kabini...nije normalan...nove kupače je na kabini ostavio...ma lud je....i sa njim idem na more uvjek...fantastična trojka...alen boxy i ja...
viki-eh...viki...o njemu nek napiše karla u komu jer da ja njega idem opisivat...tu nebi bilo kraja..to če karla u par riječi...xD ...karla dobila si posao u ovom postu...haha...
mislim da bi to bilo to...čovječe prsti su me počeli bolit...xD ....ajde... idem ja polako...kissam...pozz



| komentari (21) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.