...malo o meni...

ime:matea
nadimak:mata
škola:oš stoja
godine:11 i po
razz:6.b
živim:u puli
naj serija:reba

volim:
-prijatelje
-obitelj
-jednog malog<3
-druženje
-muziku
-pjevati
-svirati
-svoj razred
-spavati
-jesti
-životinje
-čokoladu
-skejterice
-starke
-mob
-laptop
-blog,msn,fejs

nevolim:
-umišljene
-maneštru
-jotu
-učenje
-zadače
-školu
-cajke
-paris holton
-nastavnika iz eng.
-kukce
-tursku
-lektiru



  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
helyfino
x Dance Art x
WeLcOmE tO mY wOrLd BuNdiChthumbup
ScEnE_eMo_GiRl
miss chocolate
photo girl designes
moj blog s dizzevima

nedjelja, 16.08.2009.

>.<....mrzim....>.<

ey!!...kako ste mi...ja nisam baš najbolje...ubija me grlo...jedva pričam...i boli me uho...sva sam neka izubijana...nadam se da vama nije tako...i tako...naučila sam raditi dizzeve...jej .... i otvorila sam blog sa dizevima...klik....primam naruđbe...tako da možete naručit ako očete...bit če vam gotovo taj dan ili drugi dan ako naručite navečer...i tak...šta mi vi radite....ja sad nemogu na more...=(...ali ajde...jedna dobra vjest...škola počinje 14.9.!!!!....jeeee...bar neš dobro...xD ....joj...jučer izgubili od slovenaca...ma nee....moja frendica je bila u rovinju na utakmici....klik za njen blog....šta da još kažem...hmm....a komajte mi malo...u prošlom postu sam imala samo 13 komova...ma to nije fer...xD ....niš ajde idem ja pomalo...pozz... kissam ...nema me...



| komentari (19) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.