< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OpIs BlOgA

Ma NiŠ POsEbNo............BaLjEzGaM i TaKo..........HeHehE................pUsIcE

...Linkichi...

...GaGa...

...ZvOnChIca...

...CaRlUsHa...

...PuPsY....

...GiUlY,WoLfIcA...I LaRiSsA...

...BaRbArUsHa...

...KrUsTaVaCh...

...OwCa I NeLla...

...EnChY...

...WoLfIcHa...

...MiCu CiCu...

...DiVlJa PrInCeZa...

...IwOnNcHiCa...

...TeA...

NeŠtO O MeNi

...O mEnI...
-zovem se:dorja
-zovu me:dodo, doda, dodica, doky...

-volim:
svoje frendove
RIJEKU
coca - colu
one tree hill
zgodne dečke
povijest
ic van
poštene ljude
iskrene ljude
pizzu
filmove
serije
odbojku
...

-ne volim:
školu
lažljive ljude
nepoštene ljude
DINAMO
HAJDUK
kelj (fuuuuj)
maneštre
kad mi neko zapovijeda
...

...FrEnDoVi...
-naj frendice:
martina
gaga
neky
monica
mimi
ivona
tea
betta
wolfica
sara
bernarda
lancy
karla
...
sorry ako sam nekog zaboravila

-naj frendovi:
noro
štokić
dadić
ogy
stipanelo
matej
cianci
hepp
nemetz
luka
...
sorry ako sam nekog zaboravila

...SlIkIce iZ GArDalAnDa...

Image Hosting by Picoodle.com

...ma joooj smo munjeni...

Image Hosting by Picoodle.com

...same cure...hehe...

Image Hosting by Picoodle.com

...ovo je bilo ispred zahoda kod atlantide...ma super...

Image Hosting by Picoodle.com

...ma jesmo inteligentni...hehe šala mala...

petak, 23.05.2008.

Ej LjUDiČi

Ej LjuDi MoJi KaKo StE mi?? Ja DoBrO...........mAlO nEsTrPlJIvO aLi UgLaVnOm dObRo.............e lArA dOšO MI NAmJeŠtAj........JoŠ MAlO Pa ceS KoD MeNe DoC GlEdAt tRe HilL nA mOjoJ NOvOj TeLeViZiJI...............hEhEhEhEhEhE.........jEdVa cEkAm.......NegO kAko sTe Vi mENi?????...................JoJOoJojoJOjoJOooooj ZnAte šTa Jer u SubOtU 31.??????????? iDeMo U gArDaLaNd!!!!! JeSSssSSssSsssSS....................HeHeHeHe..................JoJOjoJOjoJOjojOJoj Ja SaM vEc DoSaDnA...........aLi ZnAtE šTa je OvU sUbOtU????????.............HrVaTsKa - MoLdAViJA nA kAnTrIdI i moJa MaLeNkoSt IdE gLeDaT..........jEdVa CeKaM...........kAd MaLo RaZmIsLIm Ja SvE jedVa ceKaM.............hEhEhEhE BaS saM luDa......................PusIcE gAgI, NeKy, IvOni, tEi, MArTiNi, MiMI, eNeI, mONiCi....................a NaJvEca PuSa NoRmAnU............dA mE u srIjEdu noiJe UvAtIo PaLa Bi U oNo GlUpO jEZerO...........fALa noRo i PusA..........................kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss sViMa........................mahmahmahmahmah

Image Hosted by ImageShack.us10:13 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (5)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.