..::mAlkEc O mEnI::.
**ime**
barbara
**nadimak**
baky, baksily, rižolino
**di živim**
u osijeku
retfala
((the best))
**godine**
-14.05. imala 13
**razz**
6.c...filipowićka
**slušam**
pa cajke, hrvatske i strane
sve što mogu pjevat i plesat
**B.F**
ima ih puno
kaja, žurga, leila, mirjana, laura, maja, ,iwa, ana, taša, matićka, miha, jajan, darac, perkan...
**volim**
-frendice
-dečke
((jednog posebno))
-e.m- svoju ekipu
-izlaske i partyje
-spavati
-sladoled i čokolade
-pliwanje i trčanje
-svog pesa
-šareno
-papati
-moj mob, krevet, msn, razz
-sebe
-...
**nevolim**
-umišljene gadure
-ubojice
-narkomane
-crne teme i te stvari
-bezobzirne
-kad netko umre
-kad moram plakati
-kad su svi vani a ja na natjecanju
-pliwati duge discipline
-...
**MSN**
l.o.k.v.i.c.a@hotmail.com



.........
počela sam od nule...
free hit counter

hit counter


.........

..kakav vam je moj blogek..?
..komma..
..bezweze...
...okey, dokey...
...supach...
...the best...
pollcode.com free polls


..linkachi...
...loodacha-KAJA...
...moa mala LUCA...
obožavam ih-anchy i kaja...
... supach girl-ŽURA....

... moj mali zeko-LEILA....
... moje dvije-ŽURA I LEILA....




...ev mal glooposti...

...mal i ja...moje fotkice...





...Moj mAli rošA...


..paMet na rAzini...hmm...neAm rijEči...


...neLjutiTe sE zbOg sliKe....keS...


...jedan iZ zagrEba...Hihi...


....lOza...preKjut...



...erwa...Oke...



...čaJo.jUra.virOvkić.kraliK...

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...
...bigg kiss...






...roCk iT, dOnT sTop iT
evERyboDy Get on thE fLooR
crAnCk thE parTy uP
We abOUt geT iT on...


...QUe HiCiste? Hoy deStruisTe cOn tu orgUllo lA esPerAnza
Hoy emPańaSte cOn tu fUria Mi miRaDa...


...oVi ziDovI duŠe IMajU vIše neGo tI
sOba StiDi se I onA kajE se,
al Tebe Je zaR ne, Baš bRiGA?...


...biO si mI sVE, glavNi liK iZ seriJe
jA deVojČica, koJa u svE veruJe
bIo bi mI drag, sAd od Tebe neVidiM ni Trag...



.....
.baš sam ko ovi
smajlovi:: sretanludpjevazujolazecereknaughtypartythumbup
























[url=http://imageshack.us][/


utorak, 10.06.2008.

...::nApOkOn nAsLOw::...

Connect & Zapresic boys - Samo je jedno (lyrics)

...heLLo ljudowi...
...neznam št mi je bilo da tak dugo nisam pisala njuw postek... nekak mi je bilo ljeno otić na svoj blog, a kamoli na druge tak da wam nisam prewiše kommala... ((sry-te))... owog posta će biti bolje...
... i tak...
...tata mi je bio u Austriji... hrvatska...
....svakaj se dogodilo... nemrem ni sve ispričat... nebiste mi ionak doživili (( owo pizdarije što mi se događaju nebiste ni vjerovali))... hihi...
... uškoli ludo ko uwijek... ja i kaja zajedno sjedimo dok nas neskonatju... preludo nam je... neki da smo se zjbavale s robotima... bwuahahaha... big kiss kiss mojoj keksily !!... i još neš :: JA TAŠA LUCE ANA I NINA idemo na more... dada... totalno same... prehepy sam zbog tog... ljubim ih swe... kisskiss...
...jtb miki poludio... 20×500...onak hellou!!!... rika... dns štoplai 100 i 200... švercamo se ko ludi... jedni kad nisam u stazi s ______ onda moram otpliwat do posljednjeg metra.... već me polako živcira...iss.... neam komm... big pozzz plemiću THEODORU d ZEBI i WUJIĆU...hhh... P.S= KOVAČU kretenčino glupa mrzim te prezirem te gade mutavi glupi stoko... headbangheadbangheadbang
...i tak... ja i ŽURGA bile u kinu... iss... gledali neš one kronike iz narnije princ kaspijan... a žura počela plakat kad je umro PARAC... naglas se izderala NEEE!!!... onda sam joj ja govorila kak će parac oživit i da će sve bit u redu... brižna ja... bwuahaha...
...sad idem gledat s mirjanom i žurgom MATURALNA VEČER... teen horor... iam osječaj ((znam)) da ću vrištat... na jednom b-deju smo gledali ono fredy vs. jason... kmee mamice... ((roša je po meni prolio sok, ubo me vilicom u oko, bacio pizzu na mene i cijelo me vrijeme plašio))...
...jups...
...ja se napričala.... znam da owo nećete čitat... neljutim se... ja to tak iz svog hira...
al molim vas da bude oko 200 ((izlika za dugo nepisanje posta))
...cm0x...

NADOPUNJUJEM POST
...ja jučer išla gledat utakmicu kod frendice... bilo preejebeno... prwo smo se ispred kuće kad su zabili gol derali... onda smo na glavnoj ulici ((na pješačkom otoku)) stajali 1, 5 vremena i derali se ko budale ((hrvatska hrvatska)). Svi su nam trubili i mahali ((peace)) ... bili u dresowima i išarali smo si face s mojim bojama... 2:1... jupi... vozili smo do tga... pa ma bili tamo i onda opet sa zastawom nazad... baš je bilo super... sad još dobijemo i poljsku i prwi smo u grupi... hihi....

...big pozz žUrGi i MiHi... žestoke navijačice ((OSTV))



| KoMeNtiRaJ (267) | Printaj | .-. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.