LiNkiChY

world of dreams
i njen banner
border=0
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
T0kiacii :)
Zabrane su zabranjene
tom $ ja
Miss Kaulitz
Necky

Tokio Hotel Story
Life story...
Lil Ayla
Fucking Princess
xx.....Emo Girl....xx
Anchy Kaliz
Revolucija pop muzike je počela
Bill komm und rette mich
Innocence
Ninchi And Her Life
*~^^LiTtLe DeViL~^^*
Ako netko želi u linkove neka samo kaže i ja stavljam...

Tokio Hotel

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Bill Kaulitz
Uloga u bendu:pjevač i frontman
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:Rock(Green Day)
Danas zna svirati:violinu


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Tom Kaulitz
Uloga u bendu:prvi gitarist
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:isključivo Hip-Hop(Sammy Deluxe)
Danas zna svirati:gitaru

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Georg Listing
Uloga u bendu:drugi gitarist(bas gitara)
Datum rođenja:31.03.1987.
Rođen u:Halle, Njemačka
Sluša:Rock(Oasis)
Danas zna svirati:gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Gustav Schafer
Uloga u bendu:bubnjar
Datum rođenja:8.09.1988.
Rođen u:Magdeburg, Njemačka
Sluša:Heavy Metal(Metallica)
Danas zna svirati:bubnjeve


glitter-graphics.com





glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



morala sam ovo stavit (xD)

oni koji se kuže u TH mogu primjetiti Billovu novu zurku

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by !w@ Designes

'Ko piše ovaj blog! Ich bin DA!!!!

ime:Anamarija,zvana još i Mimi i Frenk
prezime:to mi je uvijek bilo čudno...svi ga imaju osim mene!
dob:14 godina. Da, ostarila sam od zadnjeg puta...xD
razred: 7. završila
živim u: Hrvatskoj, Zagreb (ma predivan grad!)
škola:znate da se fkt počela raspadat?

Image and video hosting by TinyPic

ova loodacha strašno puno voli:
@ čokoladu (XD)
@ internet (uuuuuuu...)
@ svoje buraze (yeah, right)
@ plakati (malo čudno, kaj ne?)
@ smijati se (na bilo koji način)
@ pozirati pred ogledalom
@ svađati se (nije važno s kim)
@ musik gehoren (nemam one točkice na o, sorry)
@ pisati pjesme i sastavke
@ raditi budalu od sebe na ulici (najviše kad sam u Ilici, tak da me cijeli Zagreb čuje, xD)
@ derati se na debile iz mog razreda (Grga, nadrapo si, sad sam se sjetila...)


ova loodacha strašno puno mrzi:
ł jednog lika...
ł umišljene kujetine
ł glumiti u dramskoj skupini onog debila koji sebe naziva profesorom
ł glupe tračeve tipa: "znaš kak je jučer izgledala? ma koma!"
ł kad ju netko kopira i govori da ona kopira njega (ima i takvih debila, don't worry)
ł Valentinovo (ove godine mi je bilo krvavo, ne pitajte)
ł kad neko iskopča internet (grrrrrrrrrrrrrrrr.............)
ł ove glupe znakiće koje stavlja ispred svake natuknice, jer uvijek stisne ctrl. umijesto alt gr
ł retardirane lekcije iz bilo kojeg predmeta
ł jednu 5-ašicu
ł jednu 6-ašicu
ł svoju naivnost

Image and video hosting by TinyPic
ona sluša:
~Tokio Hoteldead
~ Paramoredead
~ The Black Eyed Peasdead
~ Linkin Parkdead
~ P!nk
~ Eminema
~ Breaking Benjamin
~ The Red Jumpsuit Apparatus
~ Jimmy Eat World
~ You Me At Six
~ The Possies
~ Green Day
~ Placebo
~ Cold Play
~ Simple Plan
~ Kings Of Leon
~ Nickelback
~ AC/DC
~ I svoje starce, naravno (bas lijepo pjevaju kad se deru na mene! xD)


ona nikako ne sluša:
~ Rihannumad
~ Nikakvu vrstu cajki ili narodnjaka

Paramore

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Hayley Nichole Williams
Datum rođenja: 27.12.1998.
Rođena u: Meridian, Mississippi, SAD
Ona je: vokalistica i svira klavijature
Danas zna svirati:gitaru, klavir, bubnjeve, klavijature


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Joshua Neil Farro
Datum rođenja: 29.9.1987.
On je: gitarist benda
Danas zna svirati: gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Jeremy Clayton Davis
Datum rođenja: 8.2.1985.
On je: basist benda
Danas zna svirati: bas


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Zachary Wayne Farro
Datum rođenja: 4.6.1990.
On je: bubnjar benda
Danas zna svirati: bubnjeve, perkusije [zna netko što je to? O.o]


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Taylor Benjamin York
Datum rođenja:17.12.1989.
On je: ritam gitara
Danas zna svirati: gitaru, zvončiće, ksilofon i klavijature.


Don't click here!

Paramore! Pictures, Images and Photos
Paramore Pictures, Images and Photos
Josh solo Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos

ponedjeljak, 29.06.2009.

ma nek naslov bude kak vi hoćete, svatko za sebe...

Srdačan pozdrav svima!

Svi znamo kako je preminuo Michael Jackson. Jacko je bio legenda popa i osoba koja je obilježila glazbu današnjice. Mogla bih o njemu puno razglabati jer se o takvoj osobi zaista ima puno toga pozitivnoga reći. Smrt nije moja omiljena tema i zato ću skratiti dio o Jacko-u. Mogu reći kako sam se šokirala tom viješću. Mislim kako bi svatko od nas trebao otići na YouTube (to bar nije teško) ili neki drugi servis i poslušati svoju omiljenu Michaelovu pjesmu. Nisam bila njegov fan, ali sam obožavala pjesmu Billie Jean. Pjesma me na neki način upotpunjavala. Želim samo čestitati Jacko-u za tako hrabru borbu u svijetu u kojemu će ga većina ljudi pamtiti negativno. Ja neću i sigurna sam kako ću ga se zauvijek slušati. Michael, rest in peace.

Sada krenimo dalje. Ovih sam dana užasno lijena i ništa mi se ne da. Pokupili smo svjedodžbe danas i mogu reći kako je atmosfera bila poprilično dobra. naravno, da raska nije razglabala o čitanju preko praznika 15 minuta bilo bi još bolje. primjetila sam na mnogim blogovima nove pjesme Tokio Hotela. ja ih nisam poslušala. i ne namjeravam. zašto? zato što ne želim. poslušat ću ih onda kad to bude službeno i kad ih budem mogla downloadati na beemp3 ili mp3raid (to su stranice s kojih najčešće downloadam). žao mi je što su to izrezani klipovi i svima se tako dopadaju. gledajte ljudi, to nije cijela pjesma. to može biti refren, može biti početak, može biti završetak...nismo forenzičari i ne možemo preko otisaka prstiju ili nekog uređaja odrediti ostatak pjesme. možda su dovršene, možda nisu, možda su gotove samo na pola...postoji tooooooooliko varijanti. neću ih poslušati dok ne budem bila sigurna što slušam. možda to ni nije Tokio Hotel! kao da je danas teško mixati nečiji glas! pa to čak i JA mogu! to možete i vi, skinite si Winamp. ja ne pokušavam reći kako su to lažne pjesme, samo kažem kako je neću slušati neka sranja i živjeti u uvjerenju da su to Tokio Hotel pjesme!! možda je to i potvrđeno, možda i jesu TH pjesme. ja čekam CD. i to je to. ne želim da se dečki osjećaju neugodno jer ja slušam njihovu ne dovršenu pjesmu. kažem opet, možda je dovršena! ja ne pokušavam nikoga osuditi jer je poslušao pjesmu. svatko ima svoja uvjerenja i svoje stavove. moja su uvjerenja i stavovi takvi, a vi slobodno recite da sam seljak i da sam zaostala i primitivna...ma recite što god hoćete. mnogo me je ljudi pitalo mišljenje o pjesmama. ja sam možda i nekima od vas rekla da su super. sad znate da to nisam mislila jer ih nikad nisam poslušala i neću dok ih ne budem mogla downloadati na navedenim download stranicama. i da, provodim inat. i da, neću činiti ono što svi rade. i da, neće me nitko nagovoriti da ih poslušam. jer neću. komplicirana sam i jednostavno ne želim misliti da je nešto ono što u stvari nije. možda je, a opet možda i nije. kad Bill kaže da je, onda sigurno je.

sad idem svima vama vratiti komentare.
uživajte u slikama!

Image and video hosting by TinyPic

Bill i cvike! mig i tebi, srce!
Image and video hosting by TinyPic

ma BRAVO, Tom!!
Image and video hosting by TinyPic

pseto?!?!
Image and video hosting by TinyPic

i onda je on normalan! šta se ceriš ko da ti je zadnje?
Image and video hosting by TinyPic

to je to za danas.
idem vraćat komove i javljat za post
bye!



| ~ Komm ~ imam samo(53) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

srijeda, 17.06.2009.

Album...je, vraga...

Inspiracija:100%

Danas ću uglavnom govoriti o novom albumu Tokio Hotela. svi jedva čekamo taj album i tako dalje. znate onaj osjećaj kad vaša grupa napokon izdaje album nakon dugo vremena i vi jedva čekate čuti novi zvuk? e pa svi vi kojima je Tokio Hotel omiljeni bend od njihovih početaka ne znate taj osjećaj. nikad ga niste osjetili. zašto? jer je razlika između albuma Tokio Hotela uglavnom bila 1 godina. sad ću vam ispričati nešto. ja sam fan The Black Eyed Peasa već više od 5 godina. čekala sam njihov novi album 4 i pol godine. ove nove pjesme sa The E.N.D (energy never dies) čekam već gotovo 5 godina. to je nezamisliv osjećaj. i taj vas osjećaj prati cijeli dan. kad čujem pjesmu I Gotta Feeling suze same krenu niz obraze. znam cijelu koreografiju Boom Boom Pow spota napamet. Znam njihove tekstove napamet. jedva čekam dan kada ću moći odtrčati do Croatia Records-a kupiti The E.N.D (energy never dies) i tek tada shvatite kako je sve vrijedilo. žao mi je, no mislim kako čekanje novog albuma Tokio Hotela nije vrijedilo ničega. oni su digli toliku prašinu oko tog albuma. prevelik je to pritisak za mene, a kamoli za njih. Tokio Hotel se osjećaju dužni fanovima. taj smo osjećaj mi stvorili. mi smo za to krivi. oni nisu nama ništa dužni. čekajući album The Black Eyed Peasa nisam niti jednom rekla "Pa dobro, kad će taj album više?" nikad. niti jednom. a za Tokio Hotelov novi album to govorim najmanje 3 puta dnevno. mi na njih stvaramo ne potreban pritisak. Da, ne potreban pritisak. hoće li nas ubiti ako budemo čekali album par mjeseci dulje od roka? neće. a hoće li njih ubiti ako izdaju album u okviru roka. možda. to nije jedna pjesma. to je cijeli album. treba to napisati, uglazbiti, miksati, pripremiti i tako dalje. tata mi je bolovao od povišenog kolesterola, znam zašto ta bolest nastupa. zbog ne potrebnog stresa. zar se ne bismo trebali bojati za njihovo zdravlje? oni su tome isto čudno pristupili. "Idemo mi sad izbaciti album." onda svi u studio i nemojmo izlaziti van 3 mjeseca, ne nastupajmo, ne pojavljujmo se na dodjelama nagrada koje smo osvojili jer mi stvaramo novi nosač zvuka. e pa ako mene pitate, jebo ih taj nosač zvuka. što će mi album u koji oni nisu uložili sebe nego svoju frustraciju i osjećaj krivnje. što se mene tiče, ja mogu taj album čekati još 3 i pol godine koliko sam čekala novi album The Black Eyed Peasa. dok sam čekala njihov album nisam niti razmišljala o tom "čekanju" jer to za mene nije bilo čekanje već uživanje u njihovim live nastupima i ostalome. možda bismo trebali pustiti Tokio Hotel na miru. stalno nam govore kako su skoro gotovi, kako je ostalo još samo par pjesama za snimiti... svi znamo da to nije istina. čudilo bi me ako imaju iti jednu snimljenu pjesmu.

za kraj ću vam staviti pjesmu i spot I Gotta Feeling te par slikica The Black Eyed Peasa, pa koga zanima...



ovako vjerovatno izgleda omot albuma...uvijek me buni ova i još jedna verzija omota...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

da, dobro ste shvatili. ovo je bio post za The Black Eyed Peas...samo za njih...



| ~ Komm ~ imam samo(85) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

četvrtak, 11.06.2009.

ZAGREB JE BLOKIRAN! FILOZOFI U NAPADU?!?! TOM IMA CURU?! JUBILARNI 30. POST!!

Ajme...imamo puuuuno tema za razgovor. Ili barem za započeti razgovor.
Danas se u Zagrebu nalazi oko 250 traktora i to ne u dvorištima već na ulici! poljoprivrednici su napokon odlučili uzvratiti udarac! birokracija ih je gotovo uništila. Vukovarska, jedna od najvećih ulica u cijelom gradu sada je puna traktora s jedne i druge strane. mislim kako će oni brzo postići dogovor. Prolijevali su mlijeko ispred ministarstva!!! koji carevi! lijepo su i prolili, oko 800 litara!!! njima su se, naravno, pridružili i naši studenti filozofskog fakulteta. ja sam uvijek za svakoga tko se bori za svoja prava. Svaka čast seljacima, borite se i dobit će te! za filozofe (tako ih ja zovem) nikad neću biti. N-I-K-A-D!!! znate li vi što oni traže? pa to su debili! posebna vrsta debila. evo vam primjer njihovih zahtjeva. dakle, besplatno školovanje za sve. za to jesam. ali taj zahtjev ima dvije strane! besplatno školovanje za sve uz pauziranje i padanje. što znači da imaš besplatno školovanje, a možeš padat do 60. godine ako hoćeš! pa to je meni apsurdno! ne znam vaše mišljenje, ali meni je to ne pojmljivo!!!! i još uz to možeš pohađati jedan semestar...pa malo stati...pa opet krenuti...i sve ti je to besplatno!! pa to je praktički pljačkanje države. ali ne brinite, ta je podivljala skupina trublemakera protiv odprilike...SVEGA!!!! što god je protiv, oni podržavaju. podržavaju seljake, podržavaju sindikate...podržavaju sve koji su se spremni boriti za nešto što nemaju. i to mi isto ide na živce. zašto u Hrvatskoj uvijek gledamo na ono što nemamo. a što je s onim što imamo?
Image and video hosting by TinyPic

a sad dalje

TOM IMA CURU?!?!
ja vam kažem da nema.
zašto? pa ljudi moji, čuli ste što je Chantelle rekla! "On je jako sladak i da nije takav Casanova, možda bi tu nešto i bilo." ona njega neće i to je rekla u javnosti.
došla maca na vratanca. i štaš sad Tom? brijem da njemu nije žao. a trebalo bi mu bit. mogao bi se nekad i pomučit za žensku osobu. ali neeeeeeeeeeeeeeeeeee...toe njemu ispod časti ili ispod (...)
Image and video hosting by TinyPic

a cura je baš slatka...sviđa mi se ona! mislim ne na taj način, nego kako izgleda. samo me zanima što se dogodilo s Billovom šminkericom. brzo ju je otpilio.... xD

JUBILARNI 30. POST!
dragi moji, ovo vam je 30. post na ovom blogu! ako mi ne vjerujete, možete prebrojati. zahvaljujem onima koji me čitaju. mnogi od njih su tu od samog početka. hvala vam svima. sada ću pokušati iskopati neke slike s TH-om i novim zurkama...neke koje nismo vidjeli. ako ne, imamo još uvijek stare frizure!................................................................... odustala sam od traženja novih frizura, ali zato vam evo ovo!
Image and video hosting by TinyPic
meni se baš sviđa!

i jedan Billov "mozaik"
Image and video hosting by TinyPic
pozdrav do ljubilarnog 31. posta! lol
čitamo se!


DODATAK NA POST!!!!!!!!


NEMOJTE PAST U NESVIJEST! MISLIM KAKO SU HRVATI UPRAVO PRIHVATILI TOKIO HOTEL KAO BEND KOJI SE MOŽE MJERITI SA VELIKIM BENDOVIMA TIPA NICKLEBACK! U REKLAMI ZA VIP SE POJAVLJUJE OMOT ALBUMA SCREAM!!!!!!!! JA SAM TO PRIMJETILA NEKOLIKO PUTA, ALI NISAM HTJELA OBJAVLJIVAT DOK NISM POGLEDALA VIŠE PUTA. SADA SAM 100000000% SIGURNA KAKO JE TO OMOT ZA SCREAM. NE ZA SCHREI SO LAUT DU KANST NEGO ZA SCREAM. NE MOGU NAĆI REKLAMU, ALI OPISAT ĆU VAM. DAKLE, NA SREDINI JE TELEFON U KOJI S LIJEVE I DESNE STRANE LETE OMOTI ALBUMA, KAO CD-I ILI TAKO NEŠTO. I JA SAM S LIJEVE STRANE PRIMJETILA CD TOKIO HOTELA. TKO GOD IMA PRILIKU POGLEDATI REKLAMU, OBRATITE PAŽNJU NA TO!



| ~ Komm ~ imam samo(117) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.