LiNkiChY

world of dreams
i njen banner
border=0
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
T0kiacii :)
Zabrane su zabranjene
tom $ ja
Miss Kaulitz
Necky

Tokio Hotel Story
Life story...
Lil Ayla
Fucking Princess
xx.....Emo Girl....xx
Anchy Kaliz
Revolucija pop muzike je počela
Bill komm und rette mich
Innocence
Ninchi And Her Life
*~^^LiTtLe DeViL~^^*
Ako netko želi u linkove neka samo kaže i ja stavljam...

Tokio Hotel

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Bill Kaulitz
Uloga u bendu:pjevač i frontman
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:Rock(Green Day)
Danas zna svirati:violinu


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Tom Kaulitz
Uloga u bendu:prvi gitarist
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:isključivo Hip-Hop(Sammy Deluxe)
Danas zna svirati:gitaru

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Georg Listing
Uloga u bendu:drugi gitarist(bas gitara)
Datum rođenja:31.03.1987.
Rođen u:Halle, Njemačka
Sluša:Rock(Oasis)
Danas zna svirati:gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Gustav Schafer
Uloga u bendu:bubnjar
Datum rođenja:8.09.1988.
Rođen u:Magdeburg, Njemačka
Sluša:Heavy Metal(Metallica)
Danas zna svirati:bubnjeve


glitter-graphics.com





glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



morala sam ovo stavit (xD)

oni koji se kuže u TH mogu primjetiti Billovu novu zurku

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by !w@ Designes

'Ko piše ovaj blog! Ich bin DA!!!!

ime:Anamarija,zvana još i Mimi i Frenk
prezime:to mi je uvijek bilo čudno...svi ga imaju osim mene!
dob:14 godina. Da, ostarila sam od zadnjeg puta...xD
razred: 7. završila
živim u: Hrvatskoj, Zagreb (ma predivan grad!)
škola:znate da se fkt počela raspadat?

Image and video hosting by TinyPic

ova loodacha strašno puno voli:
@ čokoladu (XD)
@ internet (uuuuuuu...)
@ svoje buraze (yeah, right)
@ plakati (malo čudno, kaj ne?)
@ smijati se (na bilo koji način)
@ pozirati pred ogledalom
@ svađati se (nije važno s kim)
@ musik gehoren (nemam one točkice na o, sorry)
@ pisati pjesme i sastavke
@ raditi budalu od sebe na ulici (najviše kad sam u Ilici, tak da me cijeli Zagreb čuje, xD)
@ derati se na debile iz mog razreda (Grga, nadrapo si, sad sam se sjetila...)


ova loodacha strašno puno mrzi:
ł jednog lika...
ł umišljene kujetine
ł glumiti u dramskoj skupini onog debila koji sebe naziva profesorom
ł glupe tračeve tipa: "znaš kak je jučer izgledala? ma koma!"
ł kad ju netko kopira i govori da ona kopira njega (ima i takvih debila, don't worry)
ł Valentinovo (ove godine mi je bilo krvavo, ne pitajte)
ł kad neko iskopča internet (grrrrrrrrrrrrrrrr.............)
ł ove glupe znakiće koje stavlja ispred svake natuknice, jer uvijek stisne ctrl. umijesto alt gr
ł retardirane lekcije iz bilo kojeg predmeta
ł jednu 5-ašicu
ł jednu 6-ašicu
ł svoju naivnost

Image and video hosting by TinyPic
ona sluša:
~Tokio Hoteldead
~ Paramoredead
~ The Black Eyed Peasdead
~ Linkin Parkdead
~ P!nk
~ Eminema
~ Breaking Benjamin
~ The Red Jumpsuit Apparatus
~ Jimmy Eat World
~ You Me At Six
~ The Possies
~ Green Day
~ Placebo
~ Cold Play
~ Simple Plan
~ Kings Of Leon
~ Nickelback
~ AC/DC
~ I svoje starce, naravno (bas lijepo pjevaju kad se deru na mene! xD)


ona nikako ne sluša:
~ Rihannumad
~ Nikakvu vrstu cajki ili narodnjaka

Paramore

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Hayley Nichole Williams
Datum rođenja: 27.12.1998.
Rođena u: Meridian, Mississippi, SAD
Ona je: vokalistica i svira klavijature
Danas zna svirati:gitaru, klavir, bubnjeve, klavijature


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Joshua Neil Farro
Datum rođenja: 29.9.1987.
On je: gitarist benda
Danas zna svirati: gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Jeremy Clayton Davis
Datum rođenja: 8.2.1985.
On je: basist benda
Danas zna svirati: bas


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Zachary Wayne Farro
Datum rođenja: 4.6.1990.
On je: bubnjar benda
Danas zna svirati: bubnjeve, perkusije [zna netko što je to? O.o]


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Taylor Benjamin York
Datum rođenja:17.12.1989.
On je: ritam gitara
Danas zna svirati: gitaru, zvončiće, ksilofon i klavijature.


Don't click here!

Paramore! Pictures, Images and Photos
Paramore Pictures, Images and Photos
Josh solo Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos

ponedjeljak, 27.04.2009.

Ja sam opet doma...

i evo ga, prošao je i taj weekend...lol!
bilo mi je super, baš sam se zabavila i stvarno bi bilo sramota da vi ne vidite neke slike, zar ne?
i samo da napomenem...slikano je mobitelom pa se faca neće baš vidjeti i to...sestrična me iz daljine slikala, ali valjda će se nešto vidjeti

stavit ću vam svoju najdražu,malo je na stranu, al nea veze...
This image has been removed.

sad ima ih još, ali na njima su sestrične, pa ne bih baš sad njih htjela stavit, nisam ih pitala...

a sad ćemo malo na razgovor o svemu po malo...
danas ne idem u školu jer sam se u 7 ujutro još uvijek vozila za ZG...
fkt bi bilo retardirano od mojih staraca da me puste u školu....a moji starci nisu retardirani tak da...
sad si već mislite kako ću i ovaj put izostavit jednog jedinog, ne zamijenjivog Toma Kaulitza, kaj ne?
hm....pa mogla bih.....ali neću.....heheheheh...pa ne može se on stalno izvlačit...
onaj događaj na benzinskoj smo prežvakali i progutali, pardon neki su progutali, meni je još ne pojmljivo...
ne da mi se sad o tome opet razglabat pa ni neću, ali kada se razmisli racionalno, on je u cijeloj priči trebao postupiti u svom interesu...u svakom je slučaju postupio u njenom....
ovako ja to vidim: ona je na pumpu njega očito slijedila jer ga je htijela izživcirati! on je, naivčina, progutao mamac.
ona je svoj cilj ostvarila, a on je sad "brutal beater". možda nije trebao dozvoliti da ga izživcira nego je trebao sjesti u auto, a ne na nju baciti cigaretu. trebao je biti pribran. ajme, ja tu sad trebao je biti pribran, trebao je racionalno razmišljati...OMG! pa da sam ja tamo bila, ne samo da ne bih racionalno razmišljala i ne samo da se ne bih pribrano ponašala nego bi tamo nastao KAOS!! ja bih najvjerovatnije izašla iz auta, zgrabila jedno od onih crijeva za benzin i zalila ju od glave do pete. a nakon toga bih izvadila upaljač iz džepa (očito ga je imao čim je pušio...) i prijetila joj da ću je zapaliti ako ne pobjegne, što bi ona glavom bez obzira učinila. razlika između nas je što ja nisam celebrity, pa bih ja završila samo u popravnom i toga se nitko osim nje i mene ne bi sjećao...ali u njegovom slučaju cijeli će se svijet sjećati...to je mali bed...
eto, ja vas za sada pozdravljam
Until Tomorow...

Image and video hosting by TinyPic



| ~ Komm ~ imam samo(73) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

srijeda, 22.04.2009.

Splite, here I come!

hey ya'll people!
ja vam odoh u Split. u petak ćemo ja i stara busom.
ići ćemo kod moje strine i njene djece, moje sestrične i bratića. idemo zbog krstitki moje sestrične od strica. u biti, ja ću vam tamo prodavat ZG spiku. ono, onak kak mi to na Trešnjevci radimo (Trešnjevka vam je kvart u ZG-u). jedva čekam vidit sve pplse koje sam prošlo ljeto upoznala tam u Solinu. ugl. dns neću baš duljit. neću pričat o Tomu, pa će biti kratko LoL.
znate da su napravili tramvaj broj 20? vozao se u utuorak cijeli dan po gradu. znam samo da ide na Trg bana Jelačića, ali ne znam odakle...ne piše, sam piše 20 i Trg bana Jelačića.
ah who cares!
obično bih vam stavila slike od TH-a, no skužila sam da već dugo nisam trpnula Avriline slike!
pa evo Avril!

kaj je ovo njemački? ah, eto! povezano sa TH-om! lol!
Image and video hosting by TinyPic

tu mi je presupp ispala!
Image and video hosting by TinyPic

She's not One of Those Girls!
Image and video hosting by TinyPic

ovo me totalno podsjeća na Toma, mislim ta gitara...samo još fali da ju Avril stavi na bokove!
Image and video hosting by TinyPic

ovo me podsjeća na velike odmore za vrijeme kojih mi trebamo bit dole, a skrivamo se u WC-u
Image and video hosting by TinyPic

tu je kao da je live
Image and video hosting by TinyPic

sk8, Avril, sk8!
Image and video hosting by TinyPic

i to je to za ovaj post, ma znate što, još samo ova...

Image and video hosting by TinyPic

morala sam, nisam mogla izdržati!
svima puno kizza!
till next time!



| ~ Komm ~ imam samo(42) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

nedjelja, 19.04.2009.

Tom, verzeihen Sie mir, bitte

evo, kako i naslov kaže Tom, molim te oprosti mi! ja se u prošlom postu zafrkavam sa situacijom, a ti si negdje slomljen. meni je totalno žao, nemam pojma što da ti kažem, mislim stvarno mi je jaaaaaaaaaako žao i evo plačem dok ovo pišem jer sam upravo bila kod Mire i dok sam komentirala jako sam se rastužila i mislim da ti dugujem veliku ispriku. zaista nisam imala pojma do kud bi ovo moglo doći, ni na kraj pameti mi nije bilo.

dakle, sad sam se upravo obraćala Tomu i strašno mi je žao iako mu ništa tako strašno nisam učinila. ja sam na njegovoj strani i to sam i u prošlom postu napisala, ali mi se nekako čini da vi to baš i niste na taj način shvatili pa se preko ovoga i vama ispričavam. mislila sam da se neće tolika prašina oko toga dići i da se to neće daleko po novinama povlačiti...ali izgleda da se povlači i kao što sam nekima i komentirala, Tom će ovime biti zauvijek obilježen. a sada mislim da zaslužujete vidjeti kako je njemačka televizija RTL sve to prikazala:



a ovo je strana priče pravih fanova...



dakle ovo je moj zaključak. u teoriji je moguće, no u praksi nikako. kako je moguće da je na toj crpci bio samo Tom, ona i neke njene frendice? nije moguće jer je tamo bila još jedna žena koja je rekla da je Tom samo odgurnuo to grozno biće. nije moguće da nitko osim nje nije vidio Toma kako ju udara. u videu koji je napravila fanica mogli ste vidjeti kako se banda sastoji od 4 francuskinje koje su, kako same za sebe kažu, više od fanova i one postaju ne strpljive te poručuju: "Razumijete li nas?" samo se čudim što te djevojke nisu iza rešetaka. to je valjda ružna strana slave. ja bih ih optužila za javno uznemiravanje. čudim se što njemačka policija ništa ne poduzima, poduzimaju, ali su prespori, žao mi je morat će se požuriti! u 1. videu ste mogli vidjeti kako RTL obavještava da je "jadna žena" ostala gluha na jedno uho na neko vrijeme zbog jačine udarca. MOLIM? zamislite u kojoj su situaciji naši dečki sada... svi mislimo da je Tomu teško, ali probajte stati na Billovo mjesto. on mora gledati rođenog brata blizanca u tom paničnom stanju, a ništa ne može učiniti. ali naše stalkerice nisu stale kod incidenta na benzinskoj. prijetile su obitelji twinsa, napali twinse jednim pismom koje je trenutačno u posjedu BILD-a, provalile ogradu i možda su rasplakale Billa. one za mene nisu fanice, ma nisu ni antifanice. tako se ni antifanovi ne ponašaju. one kao da uživaju gledati dečke kako pate. i na kraju samo mogu reći: JEBEŠ OVAJ SVIJET U KOJEM POŠTENI LJUDI STRADAVAJU. OD SVIH HULJA NA OVOM SVIJETU ONE SU NAŠLE ZAJEBAVAT TOMA! (nije da ga svrstavam u hulje) RAĐE BIH ŽIVJELA NA MARSU NEGO NA OVOJ PROKLETOJ ZEMLJI!

vratimo ovaj osmijeh!

Image and video hosting by TinyPic

možemo li umijesto ovoga...

Image and video hosting by TinyPic

...gledati ovo?

Image and video hosting by TinyPic

pitanje je sad...

Image and video hosting by TinyPic



| ~ Komm ~ imam samo(82) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

petak, 17.04.2009.

A znači sad se šaketamo?

hh. Tokio Hotel fanovima ovaj naslov govori puno. meni je strašno žao, ali ja ću morati potrošiti još jedan post na jednog jedinog Toma Kaulitza. sad već znate o čem se radi, ne?
dakle da vam prvo prepričam:
na benzinskoj postaji u Hamburgu jedna fanica je uočila spomenutog gitarista u automobilu. pokucala mu je na prozor i od njega zatražila fotografiju na što je on reagirao potpuno ne primjereno. otvorio je prozor i na nju bacio cigaretu koju je ona nakon toga ugasila na njegovu prozoru što je njega "izbacilo iz takta" te je on izašao iz auta i udario ju šakom u lice.
dakle to je događaj..
evo, sad ću se malo zajebavat. ja ipak čekam Tomovu izjavu, kad on to potvrdi ond ćemo vjerovati. navodno ju je samo odgurnuo, ali ok...
sad se obraćam Tomu (oni koji me čitaju znaju da se ja njemu jaaaaaaako često obraćam i to moje obraćanje nije uvijek na najpozitivniji način)
PA ČOVJEČE JESI TI NORMALAN?????!!!!!
KOJI TI JE K*RAC?
PRVO DREDOVI (preboljela sam to ako netko pita), A SAD ŠAKETANJE...
sad malo mog poznatog sarkazma...
možemo biti sretni što ju nije šutnuo...heh...malo i toga.
možemo li molim Vas koristiti ovaj nadimak za Toma? Tom Šaka Kaulitz?
meni se jaaaako dopada, pa da, ja sam ga i izmislila!!!
ili možda Tom Šaka U Facu Kaulitz?
ili Tom Hit Me Kaulitz?
oh, ili Tom Mike Tyson Kaulitz (možemo biti sretni što joj nije odgrizao uho!)?
jao, kako mene zabavlja pisanje ovog posta. možete pitati Mamma Mia 4 ever ako hoćete (ona mi je BFF) nikad se do sada nisam ovako smijala niti jednoj Tomovoj gluposti, ne kažem da neću, njega može nadmašit samo on sam...nažalost...ajoj šta još možemo očekivati, pa jasno je da će se probati nadmašit, pa to je Tom Šaka ili Šaka U Facu ili Hit Me ili Mike tyson Kaulitz! (hahahahaha, nadimci su suuuper)
hehe, evo slika, i prije slika samo da Vas zamolim da se ne nađete uvrijeđeni jer mi svi čekamo Tomovu stranu priče i u nju ćemo vjerovati. pa dajte, to je TOM KAULITZ! kad bi on udario žensko biće? pa ipak je ona žensko (odurno, kurvasto žensko, ali ipak žensko). još jednom vas molim, nadam se da ne pronalazite post previše uvrijeđujućim jer mi zaista nije bila namjera napadati Toma, ja sam na njegovoj strani.
(i sad opet obraćanje Tomu)
Tom, an deiner Site ich bin DA!

Tom? WTF? heh, danas mi je samo do sprdanja s njim pa eto, to sam našla, valjda vam se svidja...

Image and video hosting by TinyPic

Tom: Nisam ja kriv, ona je izazivala! Čak je tražila sliku!!! Totalno je pretjerala!!!

Image and video hosting by TinyPic

i još jedan TOM? WTF??

Image and video hosting by TinyPic
aha, vidim i on kaže FUCK!

a ovo vam je potvrda da je na prethodnoj slici bio Tomov prst, to jest prsti or what ever...

Image and video hosting by TinyPic

Sex and the city? WTF??? i kakve su to oči? aha, fura se na Pattinsona...

Image and video hosting by TinyPic

Tom: Ovo mi je htjela napraviti!

Image and video hosting by TinyPic

Tom: Da, da, TO je htjela napravit, aha!

Image and video hosting by TinyPic

eto, ja se isprdala!
sad vas napuštam,
bye!



| ~ Komm ~ imam samo(43) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

utorak, 14.04.2009.

Saying Hello!!!!

Hello!!!
evo, ja sam se vratila sa svojih praznika, svi koji su čitali prošli post na kraju su vidjeli da je obavijest u desnom box-u.
ah, dobro, više nije jer sam se vratila.
zahvaljujem svima na komentarima i potrudit ću se da ih sve uredno vratim
a sada tema...
Andreas...rolleyes
kao što znamo...Tomov i Billov best frend.yeskiss
nije li malo čudno kako im G&G nisu najfrendovi? (G&G je moj termin za Gustava i Georga)lud
mislim, nije meni krivo što je njima Andreas BFF, ali zar nije logično da ti je najfrend onaj s kojim provodiš najviše vremena?
dečki provode s njima više vremena nego njihova MAMA!!!!!
onak helo???bangnut
ništa, recite mi u komentarima što o tome mislite
e, i da, recite i što mislite o tome kako Andreas želi ostati javnosti onoliko anoniman koliko je to moguće.
pokušava ostati anoniman, a mi svi njegovo ime znamo. ja znam i kako izgleda, niš spešal, ako nadjem sliku, stavit ću je.
zapravo, ne niš spešal, meni je lik RUŽAN!!!!blabla
a sad slike Tokicha, pa zatim, ako pronađem, Andreasova slika...

Image and video hosting by TinyPic

ajme, TOM, ZAŠTO SI TO UČINIO, SMEĐI SU TI DREDLOVI TAKO DOBRO STAJALI!!!!!crycry

Image and video hosting by TinyPic

kae dečki?? gravitacija popustila???

Image and video hosting by TinyPic

Bill: Tom razmišlja o promjeni frizure što je meni ne pojmljivo, haha!
Tom: Da, da!

Image and video hosting by TinyPic

Bill: Pa, Tom, ako ti želiš bojati kosu u crno, ja bih mogao u zeleno??
Tom: Hahahahahahahahaha!

Image and video hosting by TinyPic

Bill: WAU!!! di ste ono rekli da sam??
STAF: Ehm, na LIVE nastupu! Preporučujem vam da prestanete izgledati kao da ste ovdje 1. put, Bill!
Bill: WAU!!!

Image and video hosting by TinyPic

Tom: Ej, stari, di je ona zgodna plava od malo prije?
Diler: Bojim se da je otišla gospodine Kaulitz, sada je moja smjena.
Bill: Ja sam opet dobio! Baš je fora ova igra sa žetonima, hihi!

Image and video hosting by TinyPic

Tom: Možete ponovit?
Bill: LikeD! Uopće vas NE ČUUUUUUUUJEEEEEEEEEMOOOOOOO!

Image and video hosting by TinyPic

i to bi bilo sve za today
stay cool, fuck the school!
kiss, kiss, grl,grl,mah,mah!wave

još sam neš...
u lijevom box-u iate neakve pollove, pa ak hoćete možete glasati...



| ~ Komm ~ imam samo(125) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

četvrtak, 09.04.2009.

Pa već je vrijeme....

Pa, evoga, kako i sam naslov kaže, vrijeme je da i ja napišem novi post.
ok, prijeđimo na temu koja je mene, ono........ostavila paf!!!
molim vas recite mi tko je ovo:

Photobucket

Tom?? Ili možda Bill?? ne, to je Tom.
kao što se vidi, obojio je dredlove u crno. neki kažu da ih nema, ali ja ih vidim
na ovoj slici zahvaljujem OVOJ CURI

evo vam još nekoliko...

Photobucket

Photobucket

i, samo da kažem jer imam potrebu, TOM, J*BALA TE TA MARAMA OKO VRATA I TA PEDERSKA KAPICA!
daj više dođi sebi
nije da je ružan, ali meni već idu na živce te njihove promjene.
prvo Bill, pa sad Tom! šta je iduće???
Da se Gustav pretvori u Gustinu????
dajte više prekinite s tim glupostima. dopustite da nastavim... TE SU TI CVIKE ZA UMRIJET, KAKAV JE TO SREBRNI OKVIR???
PODSJEĆA ME NA CLINTA EASTWOODA!!!!!!!!!!
GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

ok, sad sam izbacila iz sebe to, a sad se možemo vratiti na raspravljanje, pardon, ispravak, gubljenje vremena zbog tog šoka koji nam je Tom priredio.
neki kažu da to nije Tom, no na drugoj ili trećoj slici možete vidjeti Billa, Toma i nekog lika sa kapuljačom.
svi znamo da Bill ima pramenove, tako da su njegovi dredlovi crno-bijeli te se vidi da je Bill prvi s lijeva. Zatim, u sredini, Tom koji sada ima crne dredlove i MARAMU oko vrata te CVIKE SA SREBRNIM OKVIROM!
a ovaj sa kapuljačom...neam blage ko je
a nije ni važno.
sad malo uspoređivanja starog Toma sa novim "Tomom" (ako se to uopće može Tomom zvati)

Image and video hosting by TinyPic

a sad ono drugo....nono

Image and video hosting by TinyPic

molim vas, oprostite mi jer je moja reakcija trenutačno pretjerana. sigurno pola stvari koje sam o Tomu ovdje rekla ne mislim, ali jedno je sigurno: ovo ili je jedna od njegovih najgorih pogrešaka ili pozitivna stvar. ne znam. vrijeme će pokazati...

do sljedećeg posta kad se malo smirim
pozdravljam, grlim, mašem, trčim i odlazim.


DODATAK POSTU:
U DESNOM BOXU VAM JE VAŽNA OBAVIJEST



| ~ Komm ~ imam samo(113) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

četvrtak, 02.04.2009.

Evo ga, dragi moi!

eto opet mene dosade...
a nemoš me se riješit...
kao što možete vidjeti, promijenila sam dizz.
moj 1. blog je bio secretsec.blog.hr, no neću vam stavit link jer je zatvoren, neda mi ga se više pisati...
lol
danas ću vam govoriti o mom dobrom djelu. danas sam iznova sprijateljila svoju naj frendicu i jednu od mojih boljih frendica.
njihova je svađa imala tako glup razlog da ja to nisam više mogla niti slušati niti gledati.
išle su mi na živce!!!
jedna mi kokodače o onoj drugoj s jedne strane, a s druge strane druga kokodače o onoj drugoj!
toliko su mi dosadne bile da sam pod odmorima meditirala!!!!!!
"išla sam prema svijetlu" lol
zato sam danas jednoj od njih rekla da se ispriča, da je tako bolje za sve.
ona je malo bila protiv toga, ali ja sam joj rekla da radi što hoće. ja se u to neću miješati, ali mislim da će tako pokazati kako ima snage prijeći preko toga, ostaviti iza sebe i krenuti dalje. kad sam to rekla, odmakla sam se i otišla na kat.
poslije 5. sata ona je došla i ispričala se mojoj bestici.
nemojte me pitat kaj je zapravo bilo jer ja fakat neam pojma.
nešto oko čokoladnog mlijeka, pa je ova rekla nešto onoj drugoj...
ugl. tak neš...
ja se uvijek trudim prijeći preko svega. znate zašto?
zato što će mi ta osoba kad-tad zatrebat. a ako smo u dobrim odnosima nikad neću osjećati da joj nešto dugujem kad mi zatreba.
eh, sad kad sam se napisala...
evo slikice, danas ne od TH nego ovako, malo prijateljstva...

Image and video hosting by TinyPic

recimo da smo ovo nas tri...drago mi je pto smo opt tri...
Image and video hosting by TinyPic

ma nemrem ja bez TH-a

glitter-graphics.com

isse, zakaj Bill uvijek radi te glupe face!!!!

glitter-graphics.com

jel to Bill upravo PLJUSNUO Toma?

glitter-graphics.com
može ti si mislit Toma: "Čovječe, koji ti je ku*ac?!"

eto, nakon mog duuuuuuuuuugog posta koji ste vi pročitali (moš mislit)
ja vas napuštam
love ya!
furam!



| ~ Komm ~ imam samo(153) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.