LiNkiChY

world of dreams
i njen banner
border=0
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
T0kiacii :)
Zabrane su zabranjene
tom $ ja
Miss Kaulitz
Necky

Tokio Hotel Story
Life story...
Lil Ayla
Fucking Princess
xx.....Emo Girl....xx
Anchy Kaliz
Revolucija pop muzike je počela
Bill komm und rette mich
Innocence
Ninchi And Her Life
*~^^LiTtLe DeViL~^^*
Ako netko želi u linkove neka samo kaže i ja stavljam...

Tokio Hotel

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Bill Kaulitz
Uloga u bendu:pjevač i frontman
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:Rock(Green Day)
Danas zna svirati:violinu


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Tom Kaulitz
Uloga u bendu:prvi gitarist
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:isključivo Hip-Hop(Sammy Deluxe)
Danas zna svirati:gitaru

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Georg Listing
Uloga u bendu:drugi gitarist(bas gitara)
Datum rođenja:31.03.1987.
Rođen u:Halle, Njemačka
Sluša:Rock(Oasis)
Danas zna svirati:gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Gustav Schafer
Uloga u bendu:bubnjar
Datum rođenja:8.09.1988.
Rođen u:Magdeburg, Njemačka
Sluša:Heavy Metal(Metallica)
Danas zna svirati:bubnjeve


glitter-graphics.com





glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



morala sam ovo stavit (xD)

oni koji se kuže u TH mogu primjetiti Billovu novu zurku

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by !w@ Designes

'Ko piše ovaj blog! Ich bin DA!!!!

ime:Anamarija,zvana još i Mimi i Frenk
prezime:to mi je uvijek bilo čudno...svi ga imaju osim mene!
dob:14 godina. Da, ostarila sam od zadnjeg puta...xD
razred: 7. završila
živim u: Hrvatskoj, Zagreb (ma predivan grad!)
škola:znate da se fkt počela raspadat?

Image and video hosting by TinyPic

ova loodacha strašno puno voli:
@ čokoladu (XD)
@ internet (uuuuuuu...)
@ svoje buraze (yeah, right)
@ plakati (malo čudno, kaj ne?)
@ smijati se (na bilo koji način)
@ pozirati pred ogledalom
@ svađati se (nije važno s kim)
@ musik gehoren (nemam one točkice na o, sorry)
@ pisati pjesme i sastavke
@ raditi budalu od sebe na ulici (najviše kad sam u Ilici, tak da me cijeli Zagreb čuje, xD)
@ derati se na debile iz mog razreda (Grga, nadrapo si, sad sam se sjetila...)


ova loodacha strašno puno mrzi:
ł jednog lika...
ł umišljene kujetine
ł glumiti u dramskoj skupini onog debila koji sebe naziva profesorom
ł glupe tračeve tipa: "znaš kak je jučer izgledala? ma koma!"
ł kad ju netko kopira i govori da ona kopira njega (ima i takvih debila, don't worry)
ł Valentinovo (ove godine mi je bilo krvavo, ne pitajte)
ł kad neko iskopča internet (grrrrrrrrrrrrrrrr.............)
ł ove glupe znakiće koje stavlja ispred svake natuknice, jer uvijek stisne ctrl. umijesto alt gr
ł retardirane lekcije iz bilo kojeg predmeta
ł jednu 5-ašicu
ł jednu 6-ašicu
ł svoju naivnost

Image and video hosting by TinyPic
ona sluša:
~Tokio Hoteldead
~ Paramoredead
~ The Black Eyed Peasdead
~ Linkin Parkdead
~ P!nk
~ Eminema
~ Breaking Benjamin
~ The Red Jumpsuit Apparatus
~ Jimmy Eat World
~ You Me At Six
~ The Possies
~ Green Day
~ Placebo
~ Cold Play
~ Simple Plan
~ Kings Of Leon
~ Nickelback
~ AC/DC
~ I svoje starce, naravno (bas lijepo pjevaju kad se deru na mene! xD)


ona nikako ne sluša:
~ Rihannumad
~ Nikakvu vrstu cajki ili narodnjaka

Paramore

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Hayley Nichole Williams
Datum rođenja: 27.12.1998.
Rođena u: Meridian, Mississippi, SAD
Ona je: vokalistica i svira klavijature
Danas zna svirati:gitaru, klavir, bubnjeve, klavijature


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Joshua Neil Farro
Datum rođenja: 29.9.1987.
On je: gitarist benda
Danas zna svirati: gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Jeremy Clayton Davis
Datum rođenja: 8.2.1985.
On je: basist benda
Danas zna svirati: bas


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Zachary Wayne Farro
Datum rođenja: 4.6.1990.
On je: bubnjar benda
Danas zna svirati: bubnjeve, perkusije [zna netko što je to? O.o]


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Taylor Benjamin York
Datum rođenja:17.12.1989.
On je: ritam gitara
Danas zna svirati: gitaru, zvončiće, ksilofon i klavijature.


Don't click here!

Paramore! Pictures, Images and Photos
Paramore Pictures, Images and Photos
Josh solo Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos

utorak, 31.03.2009.

Happy B-Day, Georg!!!!

Danas je poseban dan za sve TH fanove. na današnji se dan
prije 22 godine rodio Georg Listing, basist benda Tokio Hotel
najvjerojatnije većini vas omiljenog (lol)
Georg je simpatičan i uvijek radostan.
voli se zafrkavati s Tomom i ostalima (najviše s Tomom)
osobno, mislim da bez Georga TH ne bi bio to što danas je!
jedan bend koji uveseljava fanove širom svijeta.
kao što vjerujem, većina zna...
TH bi trebao izbaciti novi album tjekom idućeg mjeseca. ja sumnjam
da će oni uopće izbaciti album prije 6. mjeseca
HALO!!! DEČKI!!! kaj oni ne kuže da ako sad ne izbace album neće
stići složiti turneju!!!!!
a ak nema turneje, nema ni koncerta na području bivše Yuge (to kažem
jer su mi starci rekli da me neće vozat po Europi)
a ak nema europske turneje, nema ni američke!
a znamo da Ameri nemaju VIVA-u i da ne mogu gledati naše Tokiche
kad god požele stiskom na gumb!
evo malo slikica koga drugog nego slavljenika!
pa, stvarno je zaslužio, ne mislite?!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

netko nam je gladan!!

Image and video hosting by TinyPic

a sada nastavljam sa postom
malo ću pisati o sebi...
dakle, danas smo imali zemljopis u vjeronauku, a ne u zemljopisu i povijesti
(to je jedna učiona, zemljopis i povijest)
odjednom je došao prof. iz povijesti i kao on kaže:
"Stari, di nam je lap top?"
a prof. iz zemljopisa:
"Dao sam ga Peri (prof. iz tehničkog je Pero) da ga sredi."
"Ali meni treba lap top za nastavu, kaj ću ja s osmašima???"
"Žao mi je, morat ćeš se snaći"
i ode prof. iz povijesti, a mene ovaj za nekoliko min pošalje
u zemljopis, di je prof. iz povijesti, po kartu
i ja odem:
"Oprostite na smetnji, profesor je zatražio kartu Amerike."
a meni povjesničar kaže:
"E, pa reci profesoru da sam ja kartu odnio mojoj baki da ju sredi!"
a ja, onak ok i krenem izać, kad on kao ne, zezam se uzmi kartu!
i ja tražim i tražim i tražim, a karte nema! i ja se zahvalim i odem.
Za par min. idu vam osmaši sa kartom i ja pitam di je bila.
a on meni (bili su on i ona): pa tamo u kutu, kaj nisi bolje pogledala!!!
i još se dere na mene. grrrrrrrrrrrr
a zatim su mi dali nadimak kartograf!
ALI KARTOGRAF!!!!
kaj nisu mogli neš bolje smisliti?
baš su maštoviti, nema što!
i sad ponovno slikice naših Tokicha!

recite nam, dečki!
Image and video hosting by TinyPic

Tom: maaaaaaaaaaa! Bill priča gluposti.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

što je tako smiješno???

Image and video hosting by TinyPic

i evo ga!
to je to za ovaj post
čuvajte se!



| ~ Komm ~ imam samo(48) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

nedjelja, 22.03.2009.

Here I come!

I eto mene opet
lol
već sam dosadna, ali eto, valjda tako mora biti
ajme zvučim ko moja baka
hehe
danas ćemo govoriti, odnosno ja ću pisati
a vi nadam se SVI čitati o odnosima naših Tokicha
dakle, kao što svi znate(ako neko ne zna nek se pokopa) Tom i Bill
su twinsi dakle o njihovom odnosu ne treba posebno govoriti
želim samo napomenuti da one laži koje o njima pričaju antifanovi
sigurno nisu istinite, Tom i Bill nisu takvi i oni nisu incest, ok???
ako to nekom nije jasno,neka mu profa iz biologije pojasni
evo jedan video o twinsima




a sad o odnosima Twinsa prema G&G-u, kako ja od milja zovem
Gustava i Georga...
pa tu se nema baš puno reći...
Bill i Gustav zajedno igraju monopoly, Tom i Georg se rađe igraju
nečeg drugog(ne jedan s drugim, naravno)
eto, dakle Tom i Bill gotovo uvijek zajedno sjede u avionu ili busu
osim jednom kad je Tom sjedio s Gustavom, barem samo za to ja znam
naši su Tokichi izgleda jako povezani
(Bill i Tom su i krvlju povezani tak da je to jače)
a sad slikice
i ne zaboravite mi reći što vi mislite o ovoj temi

Image and video hosting by TinyPic

Bill:Daj mi mikrofon!!!!!!!!!!!
Tom:NE!
Image and video hosting by TinyPic

HIT IT, TOM!

Image and video hosting by TinyPic

heh, dobar mu je ples, UDRI, TOM!

Image and video hosting by TinyPic

dobro je Georg, neće ti zbrisat taj sok!

Image and video hosting by TinyPic

i za kraj, omot prošlog albuma, Zimmer 483

Image and video hosting by TinyPic

to je to od mene
book!



| ~ Komm ~ imam samo(146) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

srijeda, 18.03.2009.

Malo mojih problema, može?

u ponedjeljak smo pisali njemački.
danas su došli testovi. dobila sam 2!!!!!!!!!!!!!
JA koja znam sve TH tekstove na njemačkom prevesti na hrvatski
JA najbolja iz njemačkog u razredu
MENI koja jedina pratim nastavu dala je 2!!! (ili ti 4 na njemačkom)
pa kako? pa zašto? pa molim vas! to nigdje nema!
kad mi tata sazna razvalit će me!
nećete me čuti mjesec dana. pa masakrirat će me!
evo mi tate!što ću sad??
uh....uh...
evo slike:

Image and video hosting by TinyPic

ko je ova???

Image and video hosting by TinyPic

je li ovo dok svira ili...

Image and video hosting by TinyPic

pozz svima! (suočit ću se sa svojom sudbinom)



| ~ Komm ~ imam samo(97) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

nedjelja, 15.03.2009.

Efo me!!!!

I ponovo ja!!! (a nego ko drugi, lol)
ja ću danas pisati o sranjima koja naši Tokichi rade
počnimo sa nezamijenjivim Tomom
E njegovi su blamovi gadni...
Tom: imao je djevojku kad je imao 15 godina.
s njom se super slagao, no onda su po školi počele kružiti glasine da je
on govorio kako je ona dobra riba itd., no on to zaista nije rekao
jedan dan cijela je škola bila vani.
i odjednom se na obzoru pojavljuje Tomova djevojka i juri prema njemu.........
kad je došla on ju je namjeravao zagrliti i poljubiti, no ona ga je ošamarila!
i to ne ošamarila, već tako opalila da se gotovo srušio.
BIll kao Bill, crkavao je od smijeha kao i ostatak škole.

Bill: Jednom je Tom "pozvao" curu u svoju hotelsku sobu, ali je ona zalutala u BIllovu sobu.
Bill je baš izašao iz kade i nosio je samo kućni ogrtač.
Ona mu je govorila kako je hot kad je mokar i nije htjela izaći dok Tom nije došao i
odvukao je!
Bill se sav prestrašio, a Tom je cijelo vrijeme bio ispred vrata Billove sobe i nije želio
ući...

ima još jedan Tomov blam koji vam moram ispričati

Tom: Imao je djevojku s kojom je kad su bili kod njega mogao
raditi što je htio.
NO ona je jednom "to" poželjela dok su bili kod nje.
Kad su učinili "to" u njenu su sobu ušli njeni roditelji koji su samo rekli
:"ispričajte nas" i izašli
Tom je dakako s njom prekinuo odmah nakon toga.
Nakon odprilike tjedan dana Tom i BIll su bili u supermarketu
i gledali kondome te raspravljali o tome kako netko može uzimati
kondome na osnovi
boje i mirisa. U to im se približio otac one djevojke i rekao
Tomu kako njegova
kćer najviše voli jagodu. Na to je Tom BIllu rekao
samo :"čekam te vani".
Kad je Tom izašao onaj gospodin je upitao BIla
koji okus Tom najviše voli.
Na to mu je Bill pružio lubenicu, platio što je imao i izašao van ka Tomu.
Tamo su se Tom i BIll na parkiralištu smijali događaju od iznutra.
No onaj gospodin nije odustajao.
Prišao je Tomu, pružio mu kondome i rekao:"Sine, ja sam još premlad da budem djed.
Evo, da se pazite".
Tom je stajao nepomičan gotovo cijelu minutu.
"Gospodine, to što sam mlad, ne znači da sam neiskusan.
Ne trebam ja vaše kondome, imam takvih i previše kući.
I uostalom, ja i vaša kćer smo prekinuli pa se ne morate
za mene brinuti, osim ako joj netko drugi
nije napravio djete."
Kad je završio, ubrzanim se korakom otkrenuo i otišao.
BIll se samo ispričao za bratovo ponašanje i trčeći otišao za bratom.
Nakon ovog je događaja ona djevojka opsjedala Billa
i prepričavala mu njen i Tomov sex za što je
Bill Tomu vječno "zahvalan".

i evo ga, to su vam blamovi

a sad slike:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

eh, kad smo bili mali...

Image and video hosting by TinyPic

uh, Bill, kakva je to faca??

Image and video hosting by TinyPic

Bill: Tom, daj mi reci, plizzzzzzzz!

Image and video hosting by TinyPic

i to je to od mene....
lol
bye



| ~ Komm ~ imam samo(67) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

četvrtak, 12.03.2009.

Što me ovo živcira!!!!

Evo, ljudi nakon tako malo vremena, novi post!
ja odmah prelazim na temu. moja je tema danas top stvar koja me najviše živcira kod Toma Kaulitza.
najviše me živciraju njegove poze dok se slika dakle, evo kako naš Tomich pozira:
1. Poza
Mene osobno jako živcira, ali ne najviše
događa se kada Tom pozira, Tom slaže ruke u trokut
pogledajte slike, pa ćemo još prokomentirati


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

jest vi to vidjeli???? pa ja se hoću ubit, zašto on mora srat sa rukama??? Bill i Gustav, a i George totalno normalno poziraju, a ovaj se preserava, psssss

2. Poza
Mene osobno najviše živcira
događa se kada Toma ulove novinari, Tom stišće svoju majcu
pogledajte pa ćemo prokomentirati


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

pa meni za poludit, pa kako možeš tako gužvat svoju majicu??? pa to je ono... ja ....no coment....

3. Poza
Meni je osobno sexy
događa se kad god, Tom prima rukom svoju kapu
evo, pogledajte pa ću još malo prokomentirati...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

meni je poza super i sviđa mi se.

eto, malo sam sišla sa teme, ali eto, od tri poze jedna mi se svidja, a ostale dvije su za u nesvijest past!
evo sad jedna čuvena Monsoon poza, kako ju ja iz milja nazivam

Image and video hosting by TinyPic

eto Tom, negdje si zeznuo...

Image and video hosting by TinyPic


a negdje si sve napravio ok! dobro, možda i previše ok...
(a sad recite da njemu ne stoje bebe)
Image and video hosting by TinyPic

a tu si pre sladak...

Image and video hosting by TinyPic

gotova sam, idem pisat matku
pozz people!!



| ~ Komm ~ imam samo(163) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

utorak, 10.03.2009.

Nofi post........mislim da ćete bit ponosni na mene........pročitajte........

Ola ljudofi moji, pa kak ste mi? ok reći ćete mi u komovima. a sad da počnem svoju priču. ja vam se danas vozim u tramvaju jer sam išla na klavir. i ja, kao i obično, imam iPod na ušima i slušam.................................hoćete pogađat??...........................................................................................
...............
.............
...............
............
ok od TH je
...............
............
............spremni za odgovor?
................
...............
Ready, Set Go!
u to vrijeme mi se približi jedna od recimo 13 god. visoka oko 160, mršava, recimo ovako, Tomov tip!
evo našeg razgovora (složit ću ga kao intervju jer mi je tako lakše ispričati)

ONA:BOK
JA:EJ
ONA:JEL TI SLUŠAŠ TOKIO HOTEL
JA:DA
ONA:A JESI LI FAN
JA:TOTALNI
ONA:AJME, MENE BI TO BILO SRAM REĆI
JA:MOLIM? MOLIM TE MAKNI SE DOK TE NISAM ZVIZNULA, AJDE, IŠ
ONA:MA I JA SAM FAN!
JA:OK, SAD SAM JOŠ VIŠE LJUTA!
ONA:OK
JA:(šutim i pojačavam Ready, Set, Go do daske)
ONA:KAKO DA KAŽEM DRUGIMA DA SAM FAN?
JA: PROBAJ RIJEČIMA
ONA:HAHAHAHAHHAHA!
JA:(izlazim iz tramvaja)

sad vi zamislite koji je to bolesni um.
eto to je što mi se dogodilo.
jel da da ste ponosni na mene?????!!!!
branim ugled naših Tokicha!!
ja sam predziđe Tokio Hotela (vidi se da sam učila povijest, lol)
vama slike, a meni matematika, oh ne!


Image and video hosting by TinyPic

ova mi je slika totalna i zadnja sa Billovom starom zurkom, schmrc, schmrc!cry

Image and video hosting by TinyPic

Billovi dredlovi...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

a ovo je Billov new make-up koji mene fascinira...

Image and video hosting by TinyPic

ovo rula!

Image and video hosting by TinyPic

a jeste li čuli da se priča da je Tomova cura Billova šminkerica?

Image and video hosting by TinyPic

upravo tako! ja se nadam da je to trač jer je baba odurna
ovo vam je ona sa BIllom i Tomom

Image and video hosting by TinyPic

sad znamo odakle novi make up, kaj ne? uskoro će nam i Tom nosit neku furku crvene na KAPCIMA!!!!!!!!!
jbt ja to nikad ne bih tako
ko da su pukli...

to je to od mene za ovaj post
čitamo se
booook!



| ~ Komm ~ imam samo(57) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

petak, 06.03.2009.

Aleluja, novi post!!

sad tek vidim koliko me dugo nije bilo... ovo je priča ZAŠTO i ZBOG ČEGA sam bila toliko dugo odsutna
prvo me je moja najdraža majčica kaznila bez veze. kaznila me jer želi biti kao druge mame koje svoju djecu kažnjavaju
xD
mislimd! vidite vi kaj se sve u Hrvatskoj može dogodit!
no ok
idem ja na temu
a današnja je tema...
...
...
već vas zanima, kaj ne?
...
...
kradu li naši Tokići pjesme, ili su za to krivi kantautori?
ovo vam se sigurno čini vrlo nezgodno za jednog fana kao što sam ja, zar ne?
ja ne pokušavam ocrniti Tokiće, već sam samo otvorila onu temu o kojoj antifanovi stalno bruje
iskreno...moje mišljenje je kako su to gluposti. istina, ima dosta SLIČNIH, ali samo SLIČNIH pjesama. mi uživamo u njihovoj glazbi zbog toga što nam se sviđa takva kakva je, a ne zato što njih sluša cijeli svijet
tko ih zbog toga sluša, nije dostojan.
a sad uzorak jednog antifana sa youtube-a

allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

što reći?

evo nama slikica...
P.S.molim vas pogledajte video


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

i to bi bilo sve!
čitamo se u idućem postu
do tada
later!



| ~ Komm ~ imam samo(139) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.