Il prezzo della liberta'

utorak, 15.08.2006.

cisto informativno

Mada, koliko ja znam, u mojoj obitelji nema ciganske krvi ponekad mi se cini da nam bas ta krv tece u venama.nisu prosla ni dva mjeseca odkad smo kupili predivnu kucu na tri kata,vec smo iznajmili stan u susjednom gradu.mi jednostavno imamo potrebu stalno se seljakat.u subotu(nakon sta sam samo jednom vidila taj novi stan) vracam se u pet ujutro "doma" i ne mogu se sjetit koja je tocna adresa,a u mraku nista ne prepoznajem.ludnica.a stan je na petom katu plus prizemlje,nisko i visoko i polu i tako da smo mi kao da smo na 8 katu u potkrovlju-BEZ LIFTA!nokaze moj brat da nema straha da ce nam doc lopovi jer se nitko normalan ne bi gore penjao pjeskethumbup .ja sam u stan zaljubljena,osvjetljen je,prozracan,sve je u bijelo,super.steta sta necu jos dugo bit u njemu.
danas mi se dogodilo nesto preludo.ne znam ni sama bi li pisala o tom na blogu.jos sam u soku.nije nista lose,samo je nevjerojatno..

15.08.2006. u 15:54 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr