Il prezzo della liberta'

nedjelja, 30.07.2006.

A ti idi

"A ti idi
i s nekim drugim nadji
sto sa mnom nisi nikada
samo idi i bar se dobro snadji
sto sa mnom ne bi nikada
i nije za me tvoje zlatno ordenje
jer na tvom putu
ja sam samo kamenje


Na kraj svijeta vodis me
pa me tamo ostavljas, pa me ostavljas
na kraj svijeta vodis me
pa me tamo ostavljas, zasto me ostavljas


A ti idi i tiho nocas sidji
po mojim mokrim stubama
bolje idi i jos jednom mi pokazi
da tek sam kap u vodama

i nije za me tvoje zlatno ordenje
jer na tvom putu
ja sam samo kamenje.
..
"



Prljavo kazaliste


..ova pjesma je moja "omiljena" ove "slavne" i nezaboravne 2006...
...sve je u ovom stilu....moj zivot postao je pjesma s dobrim tekstom i losom muzikom....

P.S.ako vas netko ljubi kao da je zadnji put...onda to najvjerojatnije i je!

30.07.2006. u 13:32 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr