Il prezzo della liberta'

ponedjeljak, 03.07.2006.

Gubiti pobjednicki

Mislim da sam ja najveca gubitnica i pobjednica od svih ljudi koje osobno poznajem.Zasto?
zato sto mi ispiti nikada ne idu,a ja hodam uzdignute glave i ponosna sam kad polozim ispit cak i nakon 13og pokusaja.gubitnica sam jer uglavnom kad god gledam rezultate kraj mog imena nema broja.ali sam pobjednica ukoliko je cudo sto sam uopce tu di jesam i sto uopce studiram to sto studiram(molekularnu biologiju) jer je to nadmasuje sve moje mogucnosti.
gubitnica sam jer nisam talentirana ni za sta,ali me moja volje i uoprnost pretvaraju u pobjednicu.
gubitnica sam jer zaboravljam vlastiti jezik i gubim svaki put kad pogrijesim nesto i na talijanskom ali pobjednica jer znam da ako ja(cisti antitatalent za jezike) uspjevam studirat na stranom jeziku onda mogu sve..doslovno sve.
gubitnica sam jer zivim daleko od svoje obitelji,ali pobjednica jer sam slobodna kao ptica.
gubitnica sam jer 20 godina nisam voljela svog oca, a pobjednica jer sam smogla snage da oprostim i zavolim i sto sam dobila priliku da nadoknadimo izgubljeno.
gubitnica sam jer sam izgubila covjeka svog zivota,ali i pobjednica jer sam ga imala i imala priliku voljeti ga...biti uz njega...moja pobjeda je jaca od gubitka jer sam naucila biti sretna i bez njega.
izgubila sam onu djeciju nevinost,ali dobila nezamjenjivo iskustvo.
izgubila sam povjerenje u ljude,ali pobjedila strah od istih.
izgubila sam osjecaj pripadnosti bilo kojem mjestu,ali i dobila krila..
svaki moj pad je bio izgubljena bitka,svaki moj ponovni ustanak je moja mala pobjeda.

pisem ovaj post da se podsjetim tko sam....jesam li luda kad mislim da je svaki moj gubitak pobjeda umotana suzama?pisem ovaj post jer ne zelim zaboraviti da ja mogu sve...da svi mozemo sve...
a kad pogledam ispred sebe..moju ariannu kako uci neumorno...podsjetim se koliko sam sretna osoba... i kako je nasa pobjeda u nasim rukama....
pitanje je samo sto cemo od nje uciniti...





03.07.2006. u 23:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr