Il prezzo della liberta'

srijeda, 28.06.2006.

danas je nebo opet predivne nebesko plave boje

Kako je lijepo barem na dan opet osjetiti optimizam...koliko god sam bila nemirna zadnjih dana toliko sam danas smirena...mozda zato jer sam shvatila sto mi je ciniti...na trenutak sam zastala,"stala na balun" i promislila tko sam i sto zelim od sebe sada i u skoroj buducnosti...i nasla sam odgovor..netko mi od gore ili od dolje ili ne znam od kud salje signale a ja sam ih do sada ignorirala....oduvijek zelim putovati...zivjeti u stranim zemljama...i nekako mi italija vise nije strana a ni austrija...zelim nesto novo..nove ulice..nove obicaje..zelim vidjeti sto nasmijava engleze...sto doruckuju spanjolci...gdje izlaze francuzi...kako doruckuju brazilci....kako suse robu na kubi...zelim vise od icega nista ne morati...odlucivati dan za dan...svaki dan istinski prozivjeti....vratiti se iskusnija,mudrija,sretnija,puna znanja i smirenosti..puna novih poznanstava e magari non tornare da sola...chi sa...ja znam da to je to prava stvar i tako necu nikome nanjeti bol a srecu najvise sebi a i onima koji me okruzuju koji me poznaju a onima koji me ne razumiju dati vremena da me upoznaju i prihvate....ne zelim vise zivjeti da bih udovoljila drugima...ne zanima me sta ce ljudi re i nije me nikada zanimalo..ne zelim supermegayeahposao u laboratoriju(barem ne jos)..ne zelim brdo para(ne jos),ne zelim kraj sebe osobu zbog koje bi mi svi zavidili...zelim biti uz nekoga s kim cu se buditi nasmijana(to ce bit malo tesko s obzirom na moj jutarnji rincoglionitus..)....netko tko ce odgovarat prije svega meni i ne zanima me sto drugi o tom misle....ja volim svoju obitelj vise od icega i sve bih za njih ucinila ali ne mogu ici protiv sebe i vlastitih uvjerenja...ne mogu disati zrak koji mi nude jer me gusi...ne mogu piti vodu koju oni donose jer je zelim sama donjeti...ne mogu biti ono sto bi oni zeljeli da budem jer sam netko drugi....netko koga oni jos ne poznaju ali je doslo vrijeme da upoznaju...netko tko im mozda nece odgovarat ali ce im biti zanimljiv.....netko koga ce pozeljeti upoznati..nadam se...
od danas nema vise pritiska u mojoj glavi..korak po korak...una cosa alla volta...ne mogu dati vise nego sto dajem....zelim slijediti svoje misli i svoje zelje....zelim si sama sagraditi put....jedino tako cu biti sretna..jedino na takavj zivot prestajem...ono sto mi drugi namecu me odboja..ono sto moram ne uspjevam...ono sto zelim prije ili kasnije postignem...
danas je opet sve nekako lijepo i svi mi se cine nasmijani...i uzivam opet u sitnicama..u lubenici s prijom...u slucajnim susretima na hodnicima mog fakulteta....s predivnom osobama koje mi uvijek izmame osmijeh na lice....u pogledu na portello predvecer....u osmjehu i zbunjenim pogledima mojih klijenata na festivalu....u otkacenim porukama...u mirisu jutarnje kave...u voznji vespom po gradu nocu...u jutarnjem sminkanju(mmm nema ljepseg nacina da zapocnes dan..najiskrenije..znam da je ludo ali je tako)....u planiranju vikenda...prepricavanju snova....ij os milijun drugim stvari koje sad nemam vremena zapisati..nekom drugom prilikom...
i prihvatila sam da imam obitelj koju imam..sa svim njihovim manama i vrlinama...da su moji roditelji kao izrel i palestina i da ce tako uvijek biti....a da cu ja uvijeke biti negdje izmedju...ja cu im prilaziti s osmijehom i truditi se...jednom ce valjda shvatiti da u meni ima dovoljno ljubavi za oboje(tj.svih troje,a ako bog da bit ce i cetvrto:))....do sad sam uvijek pokusala udovoljiti svima i to je bila moja najveca greska... tako je jednostavno a tako tesko primjeniti u praksi..ne moze se udovoljiti svima ali ako udovoljis sebi mozda usrecis mnoge druge ljude....vrijedi pokusati...
najdrazi moji malobrojni ali vjerni prijatelji sve vas voli vasa lontana koja vam je uvijek sve osim lontana cak i kad vam se tako ne cini:))...hvala vam sta ste uvijek tu....

28.06.2006. u 18:41 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr