Il prezzo della liberta'

nedjelja, 18.06.2006.

Porca putana!

Jucerasnji dan protekao je bas u stilu ove godine..sranje za sranjem...
ustala sam se nakon par sati sna i sjela za kompjuter uciti.
spremam ispit od cijeg se imena stresem..zove se ljutska anatomija,patologija i fiziologija.sve u jednom.i moras proc sva
tri jebena dijela da bi prosla ispit.sve to u 7tjedana uz 10sati
prakse na dan.i po mogucnosti ostat normalna.
oh yeeeahhh malo sutra!!!
ja sam vec na rubu zivcanog sloma!!!!bangoci mi se zaklapaju,
nista mi ne ulazi u glavu..
i prvi put u zivotu ozbiljno sam pomislila da uzmem neku drogu..
nesto da me rzbudi..da mogu ucit...nisam nista uzela ali je vec smaa pomisao krajnje nevjerojatna za mene i znaci da sam stavrno na
izmaku snaga...
buduci da radim kao kreten da bih si ponekad mogla priustit koji gust..odem jucer popodne na frizuru...frizerka nije bila slobodna mada
sam se narucila(ipak smo u italiji..)pa u medjuvremenu odem na kvarcanje...koja inteligentna ideja..
vani 30'C a ja se przim ko janje na raznju..opsovala
sam sama sebi sve svece dok sam s przila i jedva izdrzala tih 8min!!
nece me vise solarij vidit pa makar morala ko albino setat gradom!
napokon dodjem na red..ona me pita sta zelim(ja plava!!)..
ja kazem:"zelim dati jos plavih pramenova!).ona mene:
"nista ti ne brini,sad cu se ja tebi rijesit izrasta,dat pramenove,
vidit ces..bit ce ti super.."ok mislim se ja.nek se ona misli.ja cu malo odrijemat.i tako sam zaspala tri puta tjekom tretmana..tu i tamo
pitam ja nju:sta mi to stavlja..ne mirise mi na dobro..
a ona meni:"sorpresa sorpresa"(iznenadjenje,u prijevodu)..
stavljam ti riflessante,kaze ona meni...ja u medjuvremenu opet zaspem...budim se..CRNA!!!!!!!!!!!s par plavih pramenova!!!burninmadheadbangmad zena nije normalana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ludusla sam palva i
zelila bit jos plavija a ona????me oboja u crno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!popozdila sam!!!puknucueekbila sma u ttolanom soku..tek se probudila..nisma ni znala di sam a za pola sata sam morla bit na poslu...onako u soku kazem joj:"zeno sta si ovo napravila???a ona meni:"ovako neces imat vise izrast..a kosa ce posvijetlit,vidit ces!
"malo je rec da sam bila bez teksta...zurila sam se..otisla sam bez scena,teksta,love,zivaca i i volje za zivotom.
dosla kuci,nisam se stigla ni otusirat,
u zurbi opalim nogom u balkonska vrat i
razrizem si mesi izmenju malog i predzanjeg prsta na nozi..namcorblablapas mater!!!dok mi se mantalo u
glavi bestimala sam na sedam razlicitih jezika!!i tako iskrvavljana
odem na posao.a tamo me cekao milijun ljudi koji su tu dosli kao na stadion gledat utakmicu italija:usa.tu di ja radim su stavili megaekran
i sad cijeli jebeni grad tu gleda utakmice.nisam vise znala ni kako se zovem!!!!pripremila sam sendvice za pola afrike i opila pola talijanske nacije.kako mi ona iskrvavljana noga nije funkcionirala naslanjala
sam se na drugu koju je u jendom trenutku uhvatio grc i nije popustio cijelu vecer.doslo mi ej da je otkinem i bacim u kanal.
cijeli taj show i ludnica trajali su do 3 sata ujutro.
tjekom poluvremena vise puta sma pomisljala da
pobjegnem s lica zemlje.u jednom treuntku moja kolegica je primjetla
da mi je izasla ogromna mrlja na ledjima!!!??????????????
kako ne znam a ne bih znala ni od cega jer je lista mogucih razloga
preduga.moj decko koji mi je dva dana prije govorio da on zeli bit
uz mene u dobru i u zlu...da se ne trebam zatvarat u samu sebe i
racunat smao na smu sebe..da on zeli bit tu i bla bla bla nije se javljao puna dva dana.poslala sam mu poruku u tri ujutro da ako mi isti sekun
ne posalje poruku da me vise nikad nece vidit.skuzio je da je vrag odnio salu pa seodmah raspisao.sreca njegova da je bio van grada jer bih ga sprasila bez razmisljanja.a moji bivsi ocitmo imaju sesto senso pa se ni jedan nije pojavio.sreca njihova.
zaspala sam u suzama,grcu,ljutji...i jedina misao koja me tjesi da cu od novca koji sam zaradila kupit pistolj i u pn ubit onu frizerku...mozda necu bit tako ekstrmna..mozda joj samo zapalim salon..vidjet cu...
vaffanculo italia!!!!!!!!!paese di merda!!!!!!
ok sad se vec osjecam bolje.

18.06.2006. u 12:30 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr