Il prezzo della liberta'

petak, 02.06.2006.

SVE SVOJE GRANICE

nastavak price:sinoc smo se nasli..ja sam zelila da pricamo..bila sam spremna da zakljucimo da ovo vidjanje bez vidjanja nema smisla i da se pozdravimo....invece...stigla ja..on slozio osmijeh od uha do uhasmijeh meni nista nije jasno..sutim cekam da vidim sta se desava..on odusevljen..kaze da sam mu falila..sretan da me vidi..nije me prestajao ljubit..ja sokirana ..nije bio nikad takav...uvijek je glumio facu i nije pokazivao nikakvo pretjerano zanimanje za mene...ali sinoc je bila sasvim druga prica..pitam ja njega:mora da si nesto skrivio kad si tako lud za mnom danas..on sokiran mojim pitanjem..kaze da nije nista napravio..da mu je zao zbog sinoc..ispricao se milijun puta..objasnio milijun puta...obrijao se(nikad ga nisam vidila bez brade)..izgledao je drukciji..ponasao se drugacije...kao da nije on i to sam mu i rekla...i tako prepustim se ja situaciji..uzivam u trenutku..na kraju krajeva super mi je s njim...pa sta cu sad komplicirat..dok traje traje...
vrhunac:u jednom trenutku on meni: "lontana moram ti nesto rec" .ja pomislih:"ma naravno bilo je predobro da bi bilo istinito"..ali ono sta me cekalo nisam ni sanjala.on meni:"ja nisam(za priliku izmislit cu ime,nek bude carlos)carlos vec njegov brat,francesco!" ja prasla u smijeh a on mrtav ozbiljan:"ne zajebajem se,ja sam njegov brat blizanac,sve je pocelo kao sala ali sad kuzim da vise nije sala,ne zelim te zajebavat,mogao sam ti ne rec istinu ali ne mogu vise..ovo postaje previse..nisam mislio da ces mi se svidit!!???" i bla bla bla nastavlja on a ja mislim:"ma koji je njemu k..ludkako se moze na taj racun zajebavat..ubit cu gaburninmad"...a s druge strane pomisljam:"cijelu mu vecer govorim da je drugaciji i je bio drugaciji i izgledom i ponasanjem...a s obzirom na sve apsurdne situacije koje su mi se dogodile u zivotu ne bi bilo nista neobicno da i ovo sranje dodam u kolekciju svih inculata che mi sono presa...i dodje mi da sebang od pomisli da sam jos jednu budalu upoznala..jos jednu osobu kojoj je to smijesno..mene zajebavat...jos jednog glumca....jos jednu e. jos jednu krejzi....ma sta je tim ljudima..ako su sposobni glumit nek idu u kazaliste ili snimat filmove..nek mene puste na miru..."i tako dok je on meni tu ponavljao da zeli dovest carlosa da me uvjeri i da zeli prisustvovat tom susretu...ja sam poludilaheadbang i razmislila i rekla mu da bio on carlos ili francesco ne zelim ga vise vidjet,nek se makne i pusti me da odem jer u svakom slucaju tko god on bio nije normalan i da sam ja umorna od takvih ljudi i da zelim ic ca!!!!on ni tada nije posustajao jer je mislio da necu otic.ja sam se ustala i rekla mi da ga vise ne zelim vidjet.tu je vidio da je vrag odnio salu(mada ju je sta se mene tice odavno odnio jer se vise nitko ne znam zdravo zajebavat..STA JE PREVISE PREVISE JE!!),poceo se ispricavat i tako dalje i tako dalje.pokusavao mi je objasnit da nije to planirao..da mu je palo na pamet kad sam mu rekla da je drugaciji veceras..da nije mislio da cu tako reagirat..DA ME KROZ MOJU REAKCIJU ZELIO BOLJE UPOZNAT!!??lud ja sam bila sokirana sta jos jednom u zivotu cujem tu jadnu i glupu izjavu.milijun je situacija u kojem me moze upoznat bolje.koji k..mora izmisljat situacije i lagat da bi vidio kako reagiram!!?????ovo je previse...ovo je tocka na i...na sve apsurdnosti koje dozivjeh u ovoj zemlji ludjaka...i dje mene nadje?????rolleyes zasto ja??zasto sam im svima zanimljiva meta??
i znam da je mlad i luckast i da mu namjera nije bila losa i da je za njega to bila samo zajebancija.ali on ne zna da ja nikada necu moc imat povjerenja u njega.a bez povjerenja tesko cemo igdje stic.sve ima svoje granice.

02.06.2006. u 16:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr