This territory is dangerous,i'll probably end up at the start,i'll be back in line with a broken heart

29.11.2005., utorak

oooooooj

evo post nakon dugo vremena
nisam imala inspiracije
imala sam 100 ispita i naj veca ocjena mi je bila 4 najmanja 2
a eto dogada se
bolje 2 nego 1 sto cu sutra dobiti



pa tako pukla sam i prst
cili mi je natekao
pa ja cu poluditi a i nokat ce mi ispastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sad jedva pisem stisnem jednu tipku 10 sliva mi se ispise

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

uskoro idem u zg idem kod rodaka
njemu je rodendan
PA NECU BITI U SKOLIIIIIIIIII
moja simpa hoda sa mojom najgorom prijateljicom
hm.....prijateljicom
ali poslao mi je poruku i rekao da ne odustajem
aha mora da cu ja plaziti za njim....
e tako...A NE NECUUUUUUUUUUUUUUUUUU
necu kad pustiti iz vidika


ovo sam UKRALA s nekog bloga
sorry ali svidilo mi se
i morala sam objaviti
i hvala vam na komtarima
to mi puno znaci
necu ni ja vas prestati komentirati
dok mi ne iskljuce net
;)) onda cu na informatici probati

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

idem vas sad malo komentirati
jer nemogu se sititi sto se danas dogodilo
aha da pokisnula sam dok sam isla doma
i frendica je upala u blato
cila je bila mljackava
eto
aj
citamo se kiiiiiiiiisssssss

;)

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:24 - Komentari (39) - Isprintaj - #

23.11.2005., srijeda

veceeeeeeer

alo ljudi,evo ja dosla kuci iz skole
bila sam malo u drugoj smjeni viditi koga ima
i tako,danas mi je pobjego bus pred nosom
i ja sam poludila i isla sam do frendice i zapela za svoju nogu
i vidio me moj bivisi
joooooooooj srama i jos sam pala sa rukom u lokvu
tila sam propasti u zemlju...
eto danas mi nije dan...ima jos toga

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us bas je slatka slika

eto da vidimo sto mi je danas bilo
aha bila sam na prokletom zboru i uzivila sam se
pocela glasno pjevati i svi su samo pogledali u mene
i jos sam nazvala simpu umisto frendice
i pitala ga:"ej ljubavi sto mi radis"
tila sam se ubiti
i frend me osisao mislim
skinuo mi je pola kose na likovnom
a i ja sam njemu ali samo malo
a i ne izgleda mu lose kako je prije bilo
moja frendica je istetovirala andela na guzi
a kad joj to starci vide poluditi ce
ali dobro joj je ispalo... :))

Image Hosted by ImageShack.us



eto sad se idem otusirati i onda cu vam ostaviti komentare
i pozdrav bratzy i hvala na ohrabrenjima
love ya kiss

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
- 20:34 - Komentari (27) - Isprintaj - #

22.11.2005., utorak

prvi post...so wish me luck!!!

eto ja sam ovaj blog vise napisala iz znatizelje
onako da vidim kako je u tom svijetu blogera
i zasad mi se svida ali nisam sigurna da cu se progurati medi poznatijim
zato sto sam vidila da ima suuuuuper blogova....

Image Hosted by ImageShack.us

zivot...i neide bas bajno,ali trudim se
sigurno ste svi dozivjeli one dane u zivotu kad vam bas neide
e pa meni je takav zadnji mjesec
skola mi neide bas jedino blazeni prijatelji ostaju i moj pasic
vjerni prijatelj:
Image Hosted by ImageShack.us

ovdje cu pisati svakakva sranja u mom zivotu,a vas bi molila za par komentarcica
bar onako...da me utjesite,i ja cu vama naravno ostavljati komentare :))

Image Hosted by ImageShack.us

pa to ako vam se nesvidam ne citajte me vise a ako da....dajte mi koji savjet...
eto zasad od mene cujemo se navecer

love ya kiss


Image Hosted by ImageShack.us
- 16:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

something about me...

eto ja sam ema
prezime nije vazno
godina 16
srednja jezicna
trenutno slobodna
Image Hosted by ImageShack.us
volim...

volim mamu tatu
prijatelje muziku
rockere zivotinje
pjevati plesati
izlaziti..ma skuziti cete sami
Image Hosted by ImageShack.us
ne volim...

dvolicnost,
preseravanja
umisljene ljude...
a i iskompleksirene
i to cete skuziti

Linkovi

nesto i svasta


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




I am 28% loser. What about you? Click here to find out!


I am nerdier than 19% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!


The Stupid Quiz said I am


eto bar sam iskrena

Napokon volim nekog tko voli mene..volim vise od svega..nisam vise tuzna..i nemam ljubavnih briga,ni suza..nemam zbog cega biti tuzna,plakati...jer znam da imam nekog tko je zasluzio da ga volim..napokon..jednostavno volim ga...i zbog toga sam sretna..ostalo nije bitno..ni najmanje..

bla bla

Image Hosted by ImageShack.us

evo koliko vas je bilo na ovom blogu:

Free Hit Counters
Free Hit Counters

anketa


PAR PJESMICA:
-Teško je voljet nekog tko
nije tvoj...
Teško je reći "prijatelju" ,
a misliti najdraži moj!!!!!!

-Ne traži od mene da
budem savršena.
Ako to postanem,potražit ću
si i savršenog dečka!!!!!

-Svi su mi rekli da te zaboravim,
ali nitko mi nije rekao kako!!!!!!


-Da ti kažem volim te prerano je.
Da ti kažem sviđaš mi se glupo je.
Da ti kažem želim te neću zbog sebe.
Al jedno znaj SVE ČEŠĆE MISLIM NA TEBE!!!

-Ako ti život i vrijeme budu zahtijevali da
me zaboraviš, učini to ali upamti:
Čovijek pamti ako hoće,
a zaboravlja ako može!!!!!

-Kad suza nebude,kad vrijeme učini svoje,
kad nečije usne me probude....
Poželjet ću da to budu tvoje!!!!!!!

-Jednom kad suza više nebude,kad
mrak obuzme dušu i tijelo,jednom kad
lažni osmijeh na usnama počne da boli...
Ne zaboravi da imaš frendicu koja te
JAKO,JAKO VOLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Take the quiz:
What side of Britney Spears are you?

Sexxxxy!
Yours Britneys sexxy side!! Your on the verge of the bad side and by the bad side i mean slutiness!! haha but dont worry everyone will still love you!!

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!






Cursors