Am ! so lonley,or it is jus !lusion?

petak, 25.03.2005.

MOJ DAN

Kad sam se probudila mislila sam da je vani sunčano.
A ono bilo je oblačno.Otišla sam do svoje frendice da mi posudi jedan CD.Prije nego što počne kiša.
Kad sam se vratila kući igrala sam igrice na kompiču,pa me nazvo tata da provjeri
dal sam ustala,jer sam se trebala naći sa starcima na Branimirovoj
da pogledamo suknje.A ono dođe tata doma i kaže da ćemo zajedno ići,pa smo ranije krenuli jer
smo morali iči u banku da nešto uplati,pa smo pješice išli di Branimirove tamo nas je čekala mama.
Sve smo pogledali,ali se meni nijedna suknja nije sviđala.Onda je mama rekla da odemo u Dubravu
kod neke ženske.Kad smo došli našli kupili smo suknju i malo se prošetali.
Kad smo se vračali kući malo smo se zezali u tramvaju sišli u Draškovičevoj i kupili kruh.
Kad sam došla doma probala sam suknju i bila mi je taman.Onda sam išla jesti i pogledati seriju.
I išla pisati ovo.


Zašto plauša odlazi ljetovati na
mrtvo more želi se upoznati sa mumijama.

Zašto je plauša pala kroz prozor
glačala je zavjese.

Zašto plauša poljeva djete vručom vodom
zato što radi čaj od majčine dušice.

Zašto je plauša otišla spavati u cipelama
zato što je sanjala da je stala na ćavao.

Zašto plauša nosi mrežaste hulahopke
čuva ribicu da ne pobjegne.

- 15:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>