Lonewalker:

četvrtak, 05.07.2007.

Pauza

Opet mi je najteže početi. Nema veze,idem redom.Sve ovo vrijeme jako ste mi nedostajali,ali situacija je takva da sam u stanu samo u prolazu. Bio sam malo na vikendici,pa na moru i na kraju opet na vikendici.
Na moru je bilo fantastično,jer još nije bilo gužve,a i vrijeme nas je poslužilo.More je bilo toplo,tako da sam cijele dane crkavao na plaži.Love nismo baš puno potrošili,jer smo si sami kuhali,a sve namirnice smo kupili u
Getrou i tako dobrano uštedjeli. Naravno,sve što je lijepo kratko traje pa i moj izlet na more.
Ponovo sam na našoj Dravi i Dunavu,gdje se malo radi,zida,a imamo vremena i za druge aktivnosti kao npr.kupanje. Evo malo fotki sa mora i meni uvijek lijepog svitanja na rijeci!Svima koji ovih dana putuju na odmor želim lijepo vrijeme i obilje lijepih trenutaka!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
zalazak sunca

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
ambijent u jednoj konobi

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
priprema mreže

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
odmor

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
pogled

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
zalazak2
svitanje na rijeci

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
svitanje1

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
svitanje2

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
svitanje3

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
svitanje4


Image Uploaded by ImageShack Toolbar
i djeca vole pijesak

- 18:27 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>