veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

za sve nesretne duše


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENI...

ime: klara
ljubav: urnebesheadbang
grad: omiš
volim: sve što mladi: muziku,tulume, njega, plesat, klizat, igrat biljar, palačinkenjami, lizefino, prijatelje
mrzim: cajkeheadbangmadburninmadpuknucu, pušenjesmokin, opijanjeparty, matišu, pozerelud

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 22.02.2008.

NEZNAM ŠTO DA ČINIM...

Joj poludit ću....ta grozna i bolna ljubav me ubija...znam da ga nikad neću imat kraj sebe...neznam što da činim...svaki čas mi dođe da se bacim s balkona...ali shvatim da to nema smisla...zašo bih učinila samoubojstvo zbog nekog debila koji me ne primječuje...njegovo ignoriranje me ubija...ah, što da radim...bez njega život mi je teško sranje...volim ga...a isto tako i...mrzim...poludit ću...neznam što da činim...polako se gasim kad ga ugledam...a on mene odbacuje svojim pogledom...svojim crnim očima...pomozite mi...volim ga...

Image and video hosting by TinyPic

- 18:14 - ReCcCi... (4) - PrinTtTtaj... - e...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.