gibonni...weee... - ...take me as i am... - Blog.hr
blog layout

blog layout

...take me as i am...

26.08.2006., subota

gibonni...weee...

mislim da po naslovu mozete znati o cemu cu pisati u ovom postu...aha...jucer sam bila na koncertu od gibonnia i bilo je PREDOBRO!!!
ovako vam je to bilo...bila sam sa miom, noom i segotom...problem je bio u tome jer smo imale trening do 9...nas trener naravno nije mogo staviti fitness ili nesto malo prije pa da stignemo na vrijeme na koncert...jer znao da skoro svi idemo...al ok...cijeli trening sam samo cekala 9 sati...kad je napokon zavrsio nabrzinu smo se istegle i trcale do svlacionice da se presvucemo...tamo smo se ljepo obukle i nesto malo nasminkale kolko smo stigle...morale smo ful ful zuriti jer nas je moj stari cekao ispred dvorane...i kad smo se zavrsile spremat izletile iz dvorane...tamo je bio trener...ja ga uopce nisam skuzila...rekla je noa da je nesto vikao za nama ko dal nam treba prijevoz...nis mu nismo rekle samo smo trcale na parkiraliste...tamo nas je cekao moj stari...uletile smo u auto...moj tata nam je dao karte...hehe nismo mi dale 120 kn za kartu...moj stari nas je ostavio iznad arene i mislio je da cemo uc na neki gornji ulaz a mi uopce nismo skuzile di su ti ulazi i tako smo isle na onaj skroz dolje ulaz...pretrcale cijeli grad dok smo dosle tamo...al isplatilo se...progurale smo se kroz rulju i dosle na ful dobra mjesta dole na travi...sve smo dobro vidjele...i zahvaljujući treningu propustili smo ovo mi je skola..jbg...al ajde barem smo bile na zlatne godine...inace to su nam dvije naj pjesme od gibonia...znamo mi sve ostale...hehe...osim sta nismo znale ovaj novi cd...al sa starog sve...derale smo se cijeli koncert...kad je pocelo zlatne godine smo ful se pocele derati i neki tip ispred nas nam je poceo srat da on nije dosao slusat na snego gibonia ovo ono...a mia njemu: oke pis...smirite se malo...
poslje smo otisle ispred njega i stavljale mu ruke ispred aparata da ne moze slikati...haha...
glupo mi je jedino bilo jer nije pjevao dobri judi...cijela publika je to htjela...prije nego sa je zadnji put izaso na pozornicu skoro cijela arena pocela pjevat tu pjesmu...kad je izaso svi smo mislili da ce to pjevat a on otpjevao nesto drugo...mislim ono dobar ti dan...ma svejedno je bilo predobro...koncert je trajao tri sata...
i na kraju kad je zavrsio mi krenule da cemo izac na onaj ulaz kuda smo i usle i moj stari me zove govori mi da ne izlazimo tuda je da necemo izac jos pola sata...i tako smo se okrenule i izasle na neki ulaz skroz gore...i tamo smo napokon izasle...
i tako ne znam sta da vam vise kazem...jedino da moze bit zao onima koji nisu bili na koncertu...
evo vam i par slikica koje je slikao moj stari...
i jos jedna stvar...ana sorry sa nisam isla do tebe da budes s nama dole...kiss...volim te...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to smo noa, ja, mia i segota poslje koncerta...

ae kissam vas sve...voli vas petra...

- 21:01 - reci sha mislish (imam 11 commenta) - ma ako ces -

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš komentare...?/ma neeee...

opis bloga...

ovo je blog nastao iz ciste dosade...ja cu vam ovdje pisati o svom dosadnom zivotu, frendovima, odbojci...ma o svemu...:mah







...ae usudi se kliknut...


Image Hosted by ImageShack.us
converse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kako je dobar...

toliko vas je bilo od 15.7.2006. u 13:15
Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters


ono sha chitam...

'bout me...

e ljudi ja sam vam jedna cura sa stoje...imam 13 godina...idem u skolu stoja...treniram odbojku 4 godine i jednostavno obozavam taj sport...imam 6 naj frendica bez kojih ne bi mogla zivjeti nakon sta sam ih upoznala...i tako...imam ja i buraza...ima 19 godina...a tu je i moj mali peso...charlie...to vam je moje malo cudoviste koje mu uljepsava zivot vec godinu i 4 mjeseca...
moj msn: petra.6.6@hotmail.com

Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

volim...
odbojku, buraza, psa, ljeto, more, svoj komp, mobitel,
mp3, cokoladu, lizaljke, gledati TV, spavati, ic van, internet, frendove, frendice, moje bff...

ne volim...
umisljene i dvolicne ljude, povrce, kisu, skolu, uciti...

layout for myspace

layout for myspace



voljela bih da sam droga, da me volis kao boga,
da me ubrizgas u vene pa da umres zbog mene...

blog Layouts

blog Layouts



People live People die People Laugh People Cry
Some give up Some will try Some say hi Some say bye
Others may forget YOU but never will I.

blog layouts

blog layouts



jebes zivot kad covjek pati, kad covjek covjeka nemoze da shvati...
jebes zivot kad ti dusa vene, kad zivis od jebene uspomene...

blog layout

blog layout



ljubav i prijateljstvo su dvije lijepe rijeci, ali obje je tesko steci...
zato prijatelstvo pruzaj svima, a ljubav samo voljenima...

blog

blog



oprosti mojim ocima sto traze pogled tvoj, oprosti mojim usnama sto zele dodir tvoj,
i posljednje sto te molim - oprosti mi sto te volim...

Image Hosted by ImageShack.us

mislim na tebe svaku večer
a suza za suzom niz lice mi teče...

Image Hosted by ImageShack.us

a friend is someone who cares
someone who is always there...
a friend is someone special
someone who you can tell everything...
a friend is someone who will never betray you
no matter who doesn't like you...
a friend is someone you can trust
someone kind of like you...




"Lonely Day" - System of a down

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
It's a day that I'm glad I survived

tu možete naći riječi pjesama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us