prvi post... - ...take me as i am... - Blog.hr
blog layout

blog layout

...take me as i am...

13.07.2006., četvrtak

prvi post...

evo ljudi napravila ja opet blog...bilo mi je dosadno pa...ma ok ovo je tek prvi post pa neznam sa da vam kazem...nadam se da ce ovaj blog liciti na nesto i da cete mi ostavljati komentare...a ja cu se potruditi redovno pisati postove...valjda mi blog nece zavrsiti kao i onaj prosli...ma uglavnom...sad tu sjedim vec sat vremena pred kompjuterom i uredjujem ovaj fucking blog jer sam zaboravila kako se sta radi...i tako...danas nismo imali trening pa ljencarim pred kompom i teveom cijeli dan...poslje cu ic na more sa alenkom i piletom na lungo...e da jucer ja dodjem na more...alex i pile vec tamo...i ono vec se okupale a pileta opekla meduza...alenka joj to trljala sa kamenom jer se tako to radi kad te meduza opece...a ja za to nikad prije nisam cula...a poslje joj je to namazala sa melemom...i naravno pileta odmah prestalo peci jer ipak zna alenka da melem ljeci sve...lol...i tako mi poslje pricale kako bi kogla past kisa dok nas je neki pedofil promatrao...hahahah...i ono kisa malo pocne padati..taman mi stavile stvari pod neko stablo i rokne kisa...i otisle mi u more dok se ekipa pokupila doma...hehe...to je trajačlo nekih 15 min...jebiga...bas je bilo spica...poslje doslo sunce...i otisle mi doma...i tako ja sad tu sjedim i cekam da idem na more...
e skoro sam zaboravila...danas je 13.7... moja anchy ima rockas...e pa ana SRETAN RODJENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ae ekipo pozdravljam vas....pusasvima....
- 13:53 - reci sha mislish (imam 7 commenta) - ma ako ces -

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš komentare...?/ma neeee...

opis bloga...

ovo je blog nastao iz ciste dosade...ja cu vam ovdje pisati o svom dosadnom zivotu, frendovima, odbojci...ma o svemu...:mah







...ae usudi se kliknut...


Image Hosted by ImageShack.us
converse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kako je dobar...

toliko vas je bilo od 15.7.2006. u 13:15
Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters


ono sha chitam...

'bout me...

e ljudi ja sam vam jedna cura sa stoje...imam 13 godina...idem u skolu stoja...treniram odbojku 4 godine i jednostavno obozavam taj sport...imam 6 naj frendica bez kojih ne bi mogla zivjeti nakon sta sam ih upoznala...i tako...imam ja i buraza...ima 19 godina...a tu je i moj mali peso...charlie...to vam je moje malo cudoviste koje mu uljepsava zivot vec godinu i 4 mjeseca...
moj msn: petra.6.6@hotmail.com

Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

volim...
odbojku, buraza, psa, ljeto, more, svoj komp, mobitel,
mp3, cokoladu, lizaljke, gledati TV, spavati, ic van, internet, frendove, frendice, moje bff...

ne volim...
umisljene i dvolicne ljude, povrce, kisu, skolu, uciti...

layout for myspace

layout for myspace



voljela bih da sam droga, da me volis kao boga,
da me ubrizgas u vene pa da umres zbog mene...

blog Layouts

blog Layouts



People live People die People Laugh People Cry
Some give up Some will try Some say hi Some say bye
Others may forget YOU but never will I.

blog layouts

blog layouts



jebes zivot kad covjek pati, kad covjek covjeka nemoze da shvati...
jebes zivot kad ti dusa vene, kad zivis od jebene uspomene...

blog layout

blog layout



ljubav i prijateljstvo su dvije lijepe rijeci, ali obje je tesko steci...
zato prijatelstvo pruzaj svima, a ljubav samo voljenima...

blog

blog



oprosti mojim ocima sto traze pogled tvoj, oprosti mojim usnama sto zele dodir tvoj,
i posljednje sto te molim - oprosti mi sto te volim...

Image Hosted by ImageShack.us

mislim na tebe svaku večer
a suza za suzom niz lice mi teče...

Image Hosted by ImageShack.us

a friend is someone who cares
someone who is always there...
a friend is someone special
someone who you can tell everything...
a friend is someone who will never betray you
no matter who doesn't like you...
a friend is someone you can trust
someone kind of like you...




"Lonely Day" - System of a down

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
It's a day that I'm glad I survived

tu možete naći riječi pjesama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us