Image and video hosting by TinyPic
...O MeNi...

IME: Katarina
NADIMCI: Kate, Kety, Kaya, Kathy, Cathariina...
DATUM ROĐENJA: 3.6.1994.
HOBI:moj dragi, čučkke, pLes, nawijačice, pjewanje, gLuma
WEZA: ...wezana lancima Njegowe ljubawi...
NAJ FRENDOWI: Viktor, Giowanni, Matteo & Sadmir
NAJ FRENDICE: Leiina, Martina, Laura, Erika
WOLIM: sebe, čučkke,mog maLog,gLazbu, čimpanze,čokoLadu ii Ljeto
NE WOLIM: Laži, dwoLičnost, škoLu, zadaću, neprawednost
NAJ PJESME: How you remind me,Avantura, Sirotica, Januar, Tattoo...
NAJ GRUPE: AC/DC,Linkin park, RHCP, Connect...
NAJ PJEVAČI: Tony Cetinski, Toše Proeski, Jacqes Houdek, Boban Rajović...
NAJ PJEVAČICE: Rihanna, Avril Lavigne, Shakira, Celine Dion, Ashley Tisdale, Vanna...
NAJ KNJIGE: Dorian Gray, Annie od Zelenih Zabata,Sestre po trapericama, Dok nas smrt ne rastawi, Ne čupaj si kosu, Nezaborawno Ljeto...
MSN: kaya994@hotmail.com
CHAT: mala_slatka_skitniica & sljatka_mawa


Image and video hosting by TinyPic
...zaLjubLjena maLa...

Image and video hosting by TinyPic
...moa najdraža Erika & ich...

Image and video hosting by TinyPic
...jednom si mi rekao da sam dijete, te me riječi boLe, jer ti ne znaš da djeca najLjepše woLe...

Image and video hosting by TinyPic
...mean girL 4ewa...

Image and video hosting by TinyPic
...čučkka & ich...

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMMoWi YeS/nO

design by:× ToXiC.dEsIgN×

Opis bloga

pa...hmmm...o meni,meni,mom žiwotu,prijateljima, usponima, padowima.... prijateljima... hehe....i ljubawiiiii

Image and video hosting by TinyPic
...čučke 4ewa...

Image and video hosting by TinyPic
....owo sam JA...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Image and video hosting by TinyPic
...Like a child...

Image and video hosting by TinyPic
....moa sekka & Ich...

Linkichi & druge sitnice

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic

Harislaze
Iwannafino
EnRiCozijev
Babyzujo
Toniheadbang
Emo boyeek
Mateaaaaagreedy
Leinaparty
Seka mojanut
Rory & Lanchymah
SpAljEnApuknucu
Mateo zujo
Anamarijanut
Dorrichathumbup
Lara & Mateabelj
Iluzionisticanaughty
Burazerlud
Matea B.cerek

Image and video hosting by TinyPic
...Zbog tebe žaliti neću, nađi si frajericu weću, weću frajericu od mene nećeš naći... eto ti sad žali i plači...!!

,,...why should I care what other people think of me?

Image and video hosting by TinyPic

I am who I am and who I wanna be..."

Image and video hosting by TinyPic
...Ja & my buraz...

Image and video hosting by TinyPic
...Jaaaa...

Image and video hosting by TinyPic
...miss U so much...

Image and video hosting by TinyPic
...bossy giirL...

četvrtak, 27.03.2008.

...I'm back and stronger that ever...

Oooo yeah... tako je...heh....ma zaprawo nisam nigdje ni otišla..i šta da wam ja pričam..od kada su počeli praznici i Uskrs... na Uskrs sam se najela..njami njami.. hihi...e da... i dobila sam koju kilu..NAPOKON!!!!naughty...spawala sam kod bake...a tamo su bile Marty & Elly iz mog razreda..pa smo mi (3 frajerice) staaaalno šetale wani... onu tipci skužili da nas ne poznaju pa nas pitaju od kud smo..a mi im nećemo reći...jadni..poludili su....yes..i tak...owu subotu Mihael & Matteo imaju rođendan....blaaaago njima..ali bojim se ponedjeljka.... ne zbog škole..nego zato što je to godišnjica smrti mog Anđela...crycry....ljudi moji... GODINA DANA bez njega..ma ne prođe ni dan a da ga se ne sjetim.... ali ja znaam da on na nas pazi s neba...i stawila sam njegowu slikicu pored kreweta...cerek....hwala Bogu..učila učila i naučila onu glupu powijest i zemljopis... e da..btw...moja Iwan@ se Z-A-LJ-U-B-I-L-A.... yeeeeeeeeee......party....hihih..a Ana & Perić su prohodali....yeeeee....gledala sam High School Musical.... ma to je film godine... nikad se nisam wiše nasmijala...a i plakala sam..... (ma ja plačem na swaki film, mamini geni....samo što ona plače kad mene gleda kako pjewam)... oni pplowi zakon plešu..i što je naaajwažnije swe je puno sk8era.... e da bila sam i na onom držawnom iz plesa...nismo prošli....jer je bilo UŽAS..al nema weze..očito ima nešto u nama kad smo pozwane u Slawnoski brod....nut....a i tamo je bilo jaaako puno hip hopera i sk8era... hmmm.,...raj za moje oči....i taako.....nemam pojma šta da wam još pišem...za kraj ću wam stawit jednu pjesmu..nema weze što je malo stara ali meni je zaaaaakon.... a prije toga ewo riječi jedne meni drage pjesme....

Dok se mjesec nebom zlati
Znam da tvoja duša pati
Ja te molim ne predaj se

Jer kad zora u dan pukne
Bit će kasno da jaukne
Glasa tvoga nitko čuti neće

Da su tvoji prije znali
Kome su te obećali

Ne daj Bože da sad ode
Kad smo došli do slobode
Lipa Kajo, roda moga
Ne udaj se za drugoga

Eej, lipa Kajo
Eej, lipa Kajo

Lipa Kajo

Kad nad Gackom zora pukne
Bit će kasno da jaukne
Glasa tvoga nitko čuti neće

Da su tvoji prije znali
Kome su te obećali

Ne daj Bože da sad ode
Kad smo došli do slobode
Lipa Kajo, roda moga
Ne udaj se za drugoga

Lipa Kajo
Ne udaj se za drugoga


Image and video hosting by TinyPic

pozz: Any & Periću, Iwani mojoj, mom anđelu Emiru, Matei M. & F., Sammy, Disi, Paji, Leni, Toniju, Pleći....Wiktoru, Pepiju, Kikiju, swim blogerima, Leini, Martini, Elisi, Matteu, Mihaelu, Eriku, Deani, Dini, AkI....itd...





| Say… (81) | xD | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.