londra

utorak, 14.12.2010.

SAMO JEDNA REKLAMA

Ko ne voli Hajduka iz Splita dabogda mu otac pomanita!
-pivale smo ja i sestra
Ja san uzela bovan iz vrtla da ću stuć ponistru.
Šta si naumila????-zadreji se baba
Iđen stuć pinku cakla,to je tradicija-objasnin ja svoje namjere
Je! I gubitnička i pobjednička tradicija je to-rekla je sestra-va stuć ili caklo ili kakvo zagrebačko auto a di ćemo sad odat tražit zagrebačke tablice?
Misusovo, nije još sazrila ni za tablicu od množenja a kamoli za onu od auta,plus otkad to vas zanima balun?-čudi se baba
Pa ne zanima nas balun nego je sad to moderno...-počne sestra
Pa jel se vi unda držite tradicionalnih ili modernih vridnosti?Ili se u obe dvi vridnosti mora nešto stuć?-nejasno je babi
Sestra je strpljiva:"Ako Ajduk dobije, a pogotovo ako izgubi,onda vaja stuć štogod-prije ili potla utaknice."
-Bogati, ka da su na likarijama-prije ili potla utaknice.Doduše, ne more se zanemarit činjenica da većinu puplike i čine pacijenti...
-Jel se to nešto insinuira?-pitala je sestra zakrvavljenih očiju
-Da i je, đavla ćeš ti razumit šta-odvrati joj baba
Ćaća je reka da bi najboje bilo da se pomlatimo,a sve u duhu tradicije.On je babi doda Žuju da nas baba tresne po ćiverican..mi smo uzeli Kraš express.Ćaća je reka da se ne more mlatit sa Kraš expreson jer da to nije u duhu tradicije
Mi smo pitali da more li s onon Cedeviton od 5 kila?Baba je rekla da more.
Kad je mater došla doma,našla nas je nabotivenih glava i svakoga u svojoj posteji.Priko sestrine glave je bio zavoj..Mater se poplašila i pitala da ali je ko provalijo u kuću! Ćaća je reka da nije niko nego da nas je pribila Torcida.
Majko mila huligana! -zgrozi se mater-Malo šta divjaju po gradu nego su počeli upadat i u privatne kuće!
Baba je srkala pivu iz limenke
Otkad ste vi prišli na pivu?-čudi se mater
A bolje na pivu nego na Cedevitu!-kesi se baba
Koji su to huligani, jeste li ih poznali?-pita mater mene i sestru
Baba podrigne.
-Nismo-prošapćali smo mi sa stacionara
-Ko će ih poznat kad su svi ko jedan? To ti je ka da se zaletiš u lancun na konopu,sve bilo oko tebe,sve isto,ne znaš di ti je glava, di ti je noga-objašnjava baba
-Jesu li i vas izbubetali?-pita mater
-Tili jesu ma je zakon bio na mojoj strani!-ponosno će baba
-Kakav je to zakon koji je bio na vašoj a ne na dičijoj strani?-zapita mater
-Žuja je zakon

- 09:14 - Komentari (28) - Isprintaj - #