londra

utorak, 07.09.2010.

BECAUSE YOU'RE WORTH IT

Va mi se ostrić-govori baba namištajuć pletenicu na vr glave-Imade li ijedna vrizerka da znade zaplest malo punđe?-pita baba
Znade svaka!-reče sestra-Svake subote ih prave za pireve!
Ma ne to!-ražesti se baba-One od 2 dlake učine busen! Znade li iko od 2 dlake ostavit 2 dlake?
Znade Ciciljani-reče sestra- Ćaća se uvik vrati od njega ćelaviji negoli je bijo..
-Šta, muško da me kreće po vlasima??-zgrozi se baba- Božesačuvaj! Po onoj stvari more ma po vlasima ne more!-odrješito će baba
-A ti unda meti u punđu onu stvar! - predloži ćaća
-More te bit stid tako razgovarat s materon!-reče mu baba
-A baba imaš mijun frizerki.. Nego, kad usput odeš u nje moreš i na pedikuru!-predloži joj sestra
-Mogu te dat đavlu! Triba mi rječnik stranih riči kad ti progovoriš! Šta si rekla?
-Pedikura-kad ti žena sredi nokte na nogan , kal i već šta triba..-objašnjava sestra
-Ne triba meni ništa, iman nožice od loze -ostrić ću ih sama kad me dođe voja.Aj goni nistrmo, vodite me u vrizerke!"
Kad smo mi došli već je bilo žena koje su čekale red. Frizerka je rekla da izvolite a baba je rekla da oće splest pinku pletenice pa je odigla vaculet da frizerka vidi šta joj je činit.
-Perčin Vam je ka u Đingis Kana-našali se frizerka.
Baba je lipo primila kompliment " Taka mi je i narav! A sad mi reci na koju katrigu ću sist?
- Malo sačekajte pa ćete onda na pranje!-reče joj frizerka
-Oprala san se doma, va me samo ostrić!-objasni joj baba
Frizerka je klimala glavon ka da joj je sve jasno. Onda je pitala babu: Jeste za kavu?
Baba je rekla da nije ali da bi mogla crnu bevandu!
Sve žene koje su listale magazine i novine su se zahihotale ne dižuć oči ss slova.
-Jel sve ovo čeka ili su došle samo pročitat štampu?-pita baba
Neka žena je rekla."Sve smo na čekanju!"
Baba je ošla priko vrata. Ja san se izvinjavala da "eto, šta ćete, taka je" itd dok baba nije dreknila odvanka "Izlazi!!! Vodi me u toga Ciciljanija!!"
Ja san najprije zvala mobitelon da vidin more li se babu primit odma s vrata. Ciciljani je reka da more.
Baba je puten govorila." voja ga splest punđu doli, voja gori, samo da ne čekan"..
Kad je baba sila na katrigu ona je njemu objasnila šta oće: "Ostriži me ali ne diži ništa i spleti mi vako kako je sad!"On je klimnijo glavon ka da se to podrazumijeva i ka da jedino tako i radi.
Unda je on babi otpleo pletenicu, očešja i striga nožican po ariji. Nakon toga je splejo pletenicu i vratijo je nazad pod babin vaculet. Baba je sjajila od sriće:" puno lipo! ma koji mot!..ne pantin da me je neko tako dobro ostriga,,priporučan se " i sve tako.
Kad smo mi išli doma baba je opet svrnila u one frizerke
A ,eto vas opet! - reče frizerka, ne znajući jel joj drago ili nije zbog toga
Baba uzme sve magazine i novine i ode priko vrata bez dobardan.
Gospođo!-vikne za njon neka žena.-Di ćete s time?
-Doma!
Šta van je?? Vratite to nazad!-viče žena s vrata
Ne prdoklači nego reci fala! -vikne joj baba
-Na čemu?
-Prije ćeš doć na red!
Ja san rekla-Jer vi to zaslužujete!

- 20:21 - Komentari (27) - Isprintaj - #