londra

petak, 05.03.2010.

Draga Mande!

Red je počet pismo kako spada a tebe u daljnjemu tekstu đava odnjo do sutra na podne! Da je u tebi judska mira i odnio bi te ali kako je u tebi trista kila tako će te morat nosit u tri navrata. Da je ono prijašnje vrime već bi ti meni bila u Sibiru!! Rekla si Vranki jučer da san na Internetu, skandal u kuću si mi donila sa svojin lažiman!! Nisan, Mande, bila na Internetu nego na Braču. A meni Vranka da nisan bila na Braču nego na Internetu i da si joj ti kazala!!(đava ti ga izgulio iz usta) Oš ti da ja rečen tvome Anti da si ti bila na tri Interneta dok je on navigava??(rano ligan pa nisan prispila svakoga ni vidit, đava i zna koliko ih je bilo)

A jesan li ikad išta kazala ikomu? Nisan!
Nije, Mande, red ni način skandejat se. Ti si uvik bila plačipizda pa se toga i drži; kukaj na skupoću, hemeroide i penziju ka i dosad a ne se intrigavat u mene. Ti znadeš da je meni mrsko ić na Brač, nikad čovik ne zna kad će šijun bure ili juga i šta da ostanen tamokar? Ustrilila bi se nasrid Sumartina! Ti znadeš da tamo iman i rodbine ma opet ti đava ne da mira. (kako će joj i dat mira kad su iste race?)Očisti, Mande , prid svojon kućon najprvo ( a jok, neće nju ubit krpa i voda) a ne smeće gurat isprid tuđe kuće..Nisan ni ja komunalno.
Sad svi govore da san na internetu,,, pa mogu li ja igdi skoracit a da me neko ne prozove? Jesan li ja ikomu štogod učinila ili se zamirila? Sve šta iman stekla san sa svojih 10 prstiju (metiću 12, nek drće!!),sagradila kuću, odgojila dicu ( a ona znade moju dicu, ko da je ono bilo lako odgojit??), pokopala muža…svak me poštiva i cini. Ko nije, seren mu se na lik i djelo!
Ne triba ti slat deset deka kave jer ti neću ovo oprostit.. Dok nisan vidila na televiziji nisan ni znala da me ucjenjivaš miton i korupcijon,,Moglo me zbajbučit zbog one Bajadere…da je nisan izila sad bi ti je vratila među oči, đavlu i ti i ona!


Babaaa, evo tete Franke knamiii!- viče sestra s drveta
Baba odigne glavu od pisma, još joj je jezik visijo sa strane od upiranja kemijskon u kartu..
-Dobro, ne gađaj nju pljucon, nek prođe!
Onda je došla teta Franka knami. Kad je sila dala je babi kesu:»
Ovo ti je poslala Mande, i poručila da se nemaš zašto sekirat, nije ona zlo mislila!»

Nije, e? –privrće baba po kesi…-kilo kave, boogati..da nije zlo mislila poslala bi dvaest deka..ma kaki je ovo dijetalni keks? Nosi ovo ča..Da se ona meni mislila izvinit poslala bi mi baremko Domaćicu…pa zna se šta je keks!
-Nema ti se za šta izvinit! Mande je mislila reć kako si popularna-objašnjava teta Franka-Internet ti je ko novina, samo na kompjuteru.

-Štaaa? Još će me dat u novine??-privrne baba stol-A ja njoj pišen pismo, ….Di mi je lovačka?-unezviri se baba

Ma smiri se više!- vikne teta Franka-Čuješ li šta ti govorin?? Mislila te pofalit!

- Je, e? pitaću ja za oti Internet pa ćemo vidit unda šta je mislila!

- Pitaj! Iden sad ča,,,uvik me snervaš-reče teta Franka i uzme kesu.

-Vranka!! Diš s keson?

- Pa rekla si da joj vratin ča!

- Ostavi za svaki slučaj, ako joj oprostin!

- 12:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #