londra

nedjelja, 24.01.2010.

SRETNA NOVA GODINA:)

Ja se cudin da Nova godina oce i povirit u nasu zemlju! Da san na njenome mistu ja bi rekla”skuzajte, iman nekih obaveza, ne mogu van ovaj put doc!”-govori baba

-A i sta ce nan?-slozi se teta Mande- Ko da mi i zivimo u tekucoj godini? Ili smo u mracnoj proslosti, u doba partizana i ustasa, ili smo u svijetloj buducnosti,,zavisi kako je koja prigoda.

-Zato i govorin!-rece baba- Na kraju krajeva, meni nova godina i ne triba. Sta je iman docekivat, ali ne zna doc i sama?? Evo, u novinan ne mos ostat ziv od informacija ko ce je di docekat,, pari da je trkaci konj pa je moras docekivat na svakoj etapi, malo je polit vodon, dat joj force…

-Ma to je vise zbog ljudi, njima triba malo force, malo da popiju, da in lakse godina padne na prazne stumke.. Ja da san godina ne bi padala na stumak nego cipo na glavu..-rece mater

Ja bi padala na triestprvi dvanestoga-rece teta Mande

- Mande, nema u tebi mrvu apstrakcije, suhoparna si do zla boga..ili to ili si glupa ka tuka!-zakljuci baba

Teta Mande kaze da je najvjerojatnije glupa jer da ona apstrakcinira otkad je pokojni umro....Mi smo na osnovu ovog drugog takodjer zakljucili prvo.

Pa jos tilo onoga Stavrosa na trg, za docek? –krsti se baba-Misusovo! Ja da san godina i da moran doc, stala bi kraj Veprica ma ne bi ulizla u Makarsku da znan da ce me on docekat.
Pa sta fali Stavrosu, on je zabavljant?-rece teta Mande
Ma kaka je to ric zabavljant?-pita mater
Novogodisnja-rece baba. To ti je kad si kombinacija pivaca, zabavljaca, pijanca i ludonje ali nista nisi od toga zaprave.

Kako nisi, pa on je pjevac? –cudi se mater

Aj ,nemoj me zezat??-cudi se baba-Ma ko bi reka..i to bas ono sta mu najgore idje!
-Di ces ti za Novu godinu?-pita teta Mande babu
-Ja cu lec-rece baba- Nema mi nista draze nego zaspat u jednoj a probudit se u drugoj godini..
-Ko Trnoruzica!-rece sestra
Caca se ucenio od smija-Aha, ista Trnoruzica! Samo ce babu iz sna umisto princa probudit novi predsjednik…I zivit ce sritno sve dok ne umru!
Baba je odma omucala usta rakijon i pjunila..”Boze sacuvaj da me ijedan od njih krene! Radije bi da me Pusicka probudi nego oni!”
Ja bi da me niko ne budi nego da se probudin sama od sebe-rekla je teta Mande

Uto je odrebatila ponoc…

Ajme, evo je !-namista teta Mande pundju-Ajme ljudi, evo je, a nisan ni vlase namistila!! Zapricali smo se, nisan ni vidila kad je uletila..
-Tako si govorila i kad si ostala trudna s malon!-siti se baba
Sritna Van Nova godina , narode!-govori mater
Caca je otvara sampanj. Cep je potega tetu Mandu u glavu.

Namjerno si me pogodijo, dajen te djavlu smotana!-vice teta Mande

Eto ti ga na! To je znak!-rece baba

Kaki znak?Da ce mi u Novoj tec sampanj?- smije se teta Mande

Ne, nego da ce ti (N)ova godina doc glave

- 22:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #