VICEVI:

Zašto plavuša sjedi gola na drvetu???
-čeka pticu ševu... smijeh

Učiteljica upita Ivicu zna li neku pjesmicu, a Ivica odrecitira:
-sjedi Mara pored čička, vidi joj se cijela p***a.
-To je jako prosto Ivice. Znaš li neku drugu pjesmicu?
-Znam, vidio sam gnjurca, voda mu do koljena...
-Dobro, ali tu nema rime-kaže učiteljica, a Ivica će kao iz topa:
-Bit će rima kad dođe plima!!! smijeh



Voze se muškarac i žena u dizalu vrlo visoke zgrade.
Pri vrhu zgrade pukne sajla, i oni počnu propadati.
Žena brzo skine naočale, raspusti kosu i kaže muškarcu:
-Učinite da se još jednom prije smrti osijetim ženom!!!
On je pogleda, strgne sa sebe košulju, zgužva je, baci na pod i poviče:
-ispeglaj ovo!!!!!! smijeh



Spremaju se muž i žena na zabavu, ali muž ima samo 3 dlake na glavi.
-Kako da se počešljam?-pita muž ženu.
Ona mu odgovori neka jednu dlaku počešllja na lijevu stranu, jednu na
desnu i jednu u sredinu.
Muž se počešlja, ali mu pritom otpadne još jedna dlaka.
Upita on ženu ponovno kako da se počešlja, a žena mu predloži
da stavi jednu dlaku na desnu, a jednu na lijevi stranu.
Muž se tako počešlja, ali mu otpadne još jedna dlaka, i ostane samo
jedna.
Pita on ponovno ženu kako da se počešlja, a ona mu ljutito odgovori:
-Ma fučka mi se, idi raščupan!!! smijeh



Kaže ruža maslačku:
-Trudna sam!
Maslačak: -Kako znaš?!?
Ruža: -Pa kasni mi fotosinteza! smijeh


Kako se zove umirovljenik na japanskom?
Pim-Pek Pao. smijeh



Ide Crvenkapica šumom i iza drveta vidi vuka.
Priđe mu i začuđeno ga upita:
-Vuče, zašto imaš tako velike oči?
A vuk stenje, stenje i odjednom se prodere:
-Goni se, glupačo, zar ne vidiš da serem?!!?? smijeh



Što ispadne kada se pare njemački ovčar i pudlica?
Pudlici ispadnu oči...! smijeh


Što nastane kad zec jebe konja?
Zekonja. smijeh


Što leteči zec nosi na leđima?
Orla. smijeh


Što je oralni seks za žirafe?
Prava vratolomije. smijeh


Zašto su Štrumpfovi uvijek nasmiješeni kad
prelaze preko livade?
Zato što ih trava škaklja po jajima. smijeh

Svakoj pravoj ženi potrebne su 4 životinje:
Jaguar u garaži.
Nerc u ormaru.
Tigar u krevetu.
I magarac koji će sve to plačati. smijeh

Samo stisnite i ne gledajte, neka vam svira...



















Cool Stuff from bigoo.ws










Letters Gif Images

Letters Gif Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace




MySpace Layouts images

MySpace Layouts

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (12)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

U kratko o blogu:

U blogu vam se radi o ljubavi, mržnji, prijateljstvu, vjeri, školi, i ostalim stvarima.Nas smo dvije frendice istražile mraćnu starnu hrvatske hrvatska ,ali i drugih zemalja(šala,ali svejdeno pročitajte i PROKOME-
NTIRAJTE BLOG!!!!
HVALA...



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

LJUBAV

Brijem da ste se i vi nekad zaljubili....
Jako puno o ljubavi možete saznati u našem blogu.....
Zato kaj smo se Maja i ja zacopale i tak...
Ok, uglavnom, komentirajte i pričajte nam o svojim ljubavnim događajima...
Jest da su svi muški svinje itd... Ali.....
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

utorak, 29.05.2007.

E Maja, Maja.....

Evo me, ljudovi....wave Da, da govorim u jednini, zato kaj Maja više nije kod mene, ali smo se dogovorile da ću ja napisati blog o njoj, evo što se dogodilo......:

Ja iz kupaone žurim na kat u svoju sobu, a Maja već leži i jeca....namcor Ja mislim ma sigurno je alergija.....lud
I kasnije kaže ona meni: -E, Lola, ja plačem....- eeknono
Ja je onak pogledam i mislim si, pa kaj joj je sad?!!???!!rolleyes
-Pa Maja, kaj ti je???- pitam ja nju, a ona kaže da je JAAAAAAKOOOOOOOOO boli uho i počne plakati još više..... namcor Onda sam pozvala starce i nju je njezin stari odveo doma....nono I tako ja ostala sama.......zaliven A kaj ćeš, takav ti je život.......!!! headbang
I jebi ga, danas ja nju zovem da vidim kako je, a ona kaže da je još uvijek boli uho, da je dobila temperaturu, da je boli cijela desna strana glave i tako to.......zalivennamcorpuknucu Brijem da sutra neće doći u školu...... Na testove...... smijehmad
Pih, ja bih rađe pisala testove nego bila bolesna....... yes Ali htijela bih da je sada Maja samnom...... smijeh Bih, bih....
Ozbiljno, jer ja nemam brata ili sestru, pa mi je dosadno.... Danas su mi starci trebali ići u Zadar, ali jebi ga, nisu.... (nažalost) Sada moram štrebat, nemogu van....... rolleyes Ma ići ću ja van......yes Evo već me zovu......
Eto, ljudovi, svi koji ste bolesni želim vam da što prije ozdravite, a koji nisu da se razbole.... smijeh ŠALA Vi koji ste zdravi, budite i dalje...... wink Fakat ovo mislim...... Ok, sad sam već dosadna.... Ajd BOOOOOOOOOKmah wave hrvatska, javim/o vam se kasnije...... Ili sutra.... Ili nekad.....

BOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!! mahhrvatska




| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.