< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

utorak, 11.04.2006.

Telepatija i ostalo

Prije skoro pola sata vratih se s engleskog. Slikali smo se nešto. Objavit će na internetu. Smijala sam se ko luda, al tijekom slikanja (pardon, fotografiranja) sam se uspjela svladat... čini mi se kako smo Andrea i ja telepatski povezane... ma zezam se... vjerojatno nije telepatski, ali nešto tu ima... nešto podsvjesno... tako me Andrea danas u školi pitala što ću obuć za slikanje... rekla sam, vjeojatno svoj crni bolero. I onaje rekla da će obuć svoj maslinasti. Ok, do tu sve štima.. al kad dođemo ono: ja imam crni bolero i maslinastu majicu, a ona crnu majicu i maslinasti bolero... i još mi kaže da je htjela obuć bijelu majicu, al da je ipak uzela crnu... fascinantno! Ali to još nije sve! (sad sam ko tipovi u reklamama) obadvije smo čak odjenule ružičaste čarape... to nam se često događa i na ritmici: jednostavno se skoro jednako ili kontrastno (ko što je sad bilo na engleskom) obučemo.... štaš... ipak smo mi definitivno najbolje frendice...

Danas pisasmo test iz hrvatskog. Zavisno složene rečenice. A jadnoj mojoj Kiki ja sam morala priopćit vijest da je zaboravila u svim rečenicama napisat koja je glavna, a koja zavisna... (jer sam među zadnjima ostala koji su pisali test, pa je profa odmah to skužila) a mislim, možda je i bilo bolje postupiti drugačije... al ko zna kad će profa ocijenit testove jer još samo sutra idemo u školu. Ovako bar zna....kako bi bilo da joj tek nakon praznika kažem da sam cijelo vrijeme sve znala? Al profa će joj sigurno dat bar još jednu malu priliku... nije Herakica uopće loša =)

Neki dan sam, bolje rečeno u nedjelju, tati nešto sitno pomagala oko ručka... da, dobro ste pročitali: tati- premda samo otprilike jednom u 2-3 mjeseca on pravi nedjeljni ručak... radilo se o nekom gulašu, neću reć kojem, da me ne bi prijatelji životinja diskvalificirali (dobro, ne radi se baš o konjetini =( ili mesu psa ili slično,,, nešto malo uobičajenije =) e da: predivno naribani mrkva, celer i jabuke mojih ruku su bili djelo.... čak sam i bijeli luk gulila... i tada sam došla do spoznaje: bijeli luk je isto što i češnjak....=) oh, silly me!



LIDRANO: čuvaj me se: jer trećeg svibnja na državni lidrano u Zadru dolazi moja malenkost... fora su mi te smotre- nisu kao obična natjecanja-nema one nervoze i napetosti (iako moram priznat da baš nemam veliko iskustvo što se državnih natjecanja iz pravih predmete tiče- naime, bila sam samo na zemljopisu prije 2 godine i nisam prošla na matematiku ove godine-izmaklo za tri boda... –dobro je, recimo da sam uspjela preboljeti, iako ne potpuno).... i Metka, čestitam!!! Vidimo se! (valjda ćemo se i konačno «normalno» upoznati; nadam se da su te tvoji administrativni o tome informirali)

I naposlijetku: ponovno čestitke mojoj dragoj Ifki: bila je druga na državnom iz streljaštva!!!

ČESTITAM!
Dođem ja u školu jučer i pitam je kak je bilo: a ona, ravnodušno: druga. Stvarno ne znam kako može bit tako ravnodušna. Ona je jednostavno, tj. Doslovno: cool (usp. Englesko-hrvatski rječnik)...

PUSE SVIMA!!!!



| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>