< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

petak, 09.12.2005.

Vratila sam se! I na blog i iz Njemačke, tj. iz Njemačke se vratih još i prije skoro 2 tjedna, al tek sam sad uhvatila vremena za pisanje, znate ono, prepisivanja, štrebanja i tak to.
Al uglavnom, u Njemačkoj mi je bilo totalno fenomenalno, tolko ljudi, tolko super plesa, tolko svega, a sve je tolko, tolko super. A mislim naš plasman je mogo još bolje, al nije baš da se trebamo puuuuuuuuno žaliti, jer da smo bolje otplesale, bolje bi i prošle. Dobro, znam da puno pričam i sad si mislite, joj, daj već reci koje ste… dobro, ok, evo ovak 12. smo od 31. s formacijom, a s malom grupom smo 34. od 39. (hi,hi,hi, ma u maloj grupi smo se ionak cijelo vrijeme zafrkavali, malo smo zeznuli, al najbolje da smo se dobro zabavili). Bilo je ljudova iz cijelog svijeta: ameri, Libanonci, južno-afrikanci, (japanci su trebali doć, al su otkazali), rusi-njih vam ima fakat ko rusa, a tak su sićušni (plesala je i jedna mala slatka curica od 5 godina, a meni je sam do boka), finci, ukrajinci, estonci, KANAĐANI- apsolutni pobjednici cijelog natjecanja, osvojili su bar 15 onih trofejnih mjesta (1.,2.,3.).
E i znate onaj trenutno najnoviji Madonnin spot, ono kad na kraju plešu na onoj spravi- i to je bilo tam u erdgas areni, di smo se natjecali, i to potpuno besplatno, nemreš bilivit! kolko bi inače na tom zaradili...
Išli smo i u šoping, ima dobrih stvari, veći je izbor, al cijene su tu negdje ko kod nas, sam više od pola kile nuttele košta sam 2 "ojra"- A TO JE SUPER! Kupila sam si jedne maslinaste hlače, seki kapu, majicu i rukavice, NUTTELU, još slatkiša i tako…
Hotel je bio ok, papica fina. Bilo nas je po 6 u sobi (koja je inače za 2 osobe), pa smo se mrvicu gurali, al baš zbog tog i je bilo tak fora i osom i grejt i kul i…
Išli smo busom, putovali 10-ak sati. U Austriji su padale ogromne krpe snijega, a u Riesi ga je bilo sam jedan dan i tad se odmah otopio. Ah, znam da sad pomalo dosađujem, zato, evo vam par slikica da i vi osjetite nešto super atmosfere iz Nemčije, a slika ionako govori umjesto 1000 riječi:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo vam andreica i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je jedna od građevin u dresdenu- tam smo išli prvi dan (sam u šoping i tak malo razgledavanje), a inače smo se stalno kretali na relaciji hotel-riesa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je taj jedini dan kad je pao snijeg-cure na snijegu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hana dubi na glavi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naše cure nastupaju, jel tak da su super?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
neke slovenke, bile su četvrte il pete, al meni su baš super, plesale su na mjuzu iz chicaga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i ovo su također naše cure, samo malo manje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, andrea i ivona sa svjetskim prvakom u tri kategorije, inače je iz kanade

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"adam i eva"- tak im se zvala koreografija, super su, tip curu doslovno stavi na glavu, pa onda vrti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I ovo je super slikica, zar ne?

ima i još super fotki, sam vi recite ak hoćete da vam im stavim. sebe dok plešem naravno nisam mogla slikat, a nisam ni nikog nažalost pitala. i kažem bilo je fenomenalno, to treba doživjet... stoga, plešite, uživajte u bilo kojem sportu, putujte, upoznajte nove ljude. VJERUJTE, NEĆETE POŽALITI!



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>