Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
chat
iskon
google
HP
RHCP
Amelie Poulain
shoebedo
marte
shuzhice
mustang shuzice
vicemagazine
knjznica
smajleki
Luis Royo
cute thumbnails

Volim

dobru klopu (sad bi moji chateri rekli..pa naravno...klopa na prvom mjestu...ta je uvijek gladna!)
dobar sex
njeznost
dobru knjigu
sir
voce
ples
zivotinje (osim buba i pauka, ofkors)
sunce, ljeto
cipele
suncokrete i gerbere
boje (osim crne i bijele)
Hladno pivo, RHCP, Ramirez
umjetnost, arhitekturu, dizajn
poeziju Pabla Nerude
Zagreb i tramvaje
New York
putovanja
beskonacne kupke
tetovaze i piercing


Ne volim

cuspajze -˝hranu na zlicu˝
cokoladu
pivo
narodnjake
tvrdoglavost
snobizam svake vrste, a posebno intelektualni
zlocu, zavist, ljubomoru
diskriminaciju
bube i pauke
njemacke automobile
zimu, snijeg, kisu
crnu i bijelu boju
minimalizam, funkcionalizam
ravnodusnost


Knjige

Crveni pas – Louis de Bernieres
Mrtve duse – N. V. Gogolj
Pandora – A. Rice
Trece oko – T.Lobsang Rampa
Ljubavna sabotaza, Higijena ubojice – A. Nothomb
Prasuma – B. W. Aldiss
Moj slatki sputnik – H. Murakami
Vrijeme je za kakao – M. Valent
Divlji konj – B. Prosenjak (jos iz doba djetinjstva)

Lollipop_May

ponedjeljak, 30.05.2005.

aj em bek!!


ola ekipa...eo vratila se vasa lolly..

bilo je super..ludo ..nezaboravno...genijalno..konstruktivno...inspirativno..slano..mokro....suncano...rasplesano....slatko..lijepo....umarajuce..iscrpljujuce... AL DAJEM KRALJEVSTVO ZA JOS JEDAN OVAKAV VIKEND!!

tako se u Umagu od 26. do 29. svibnja skoupilo vise od 200 studenata iz gotovo cijele lijepe nam nase. tempo je bio ubitacan. preko dana samo predavanja i radionice....al navecer....jaooooo..paty...zurka..lalallalala!!

nas par ffdi-jevaca pokazali smo ekipi kak se partija. inace misle ljudi da mi jer smo isusovacki fax, da samo doma molimo krunicu i strikamo veste za djecu u Africi. e i da cemo se posle faxa zaredit (????sta za redjenje trebas fax?????)al pokazali smo mi njima..kako se mrda guzicama!!!

ubili smo se doslovno u svakom smislu rijeci..hehehe...ma salim se...
neki su se zbilja ubili..nalili ko zvjeri...

jako smo malo spavali..jer smo lumpali po cijele noci... spavalo se u prosjeku 3...4 sata.

kupali smo se...weeeeeeeeeeeeeeeeeeee...vasa lollyca je izgorila ko cevap! sve me pece... al nema veze..... bilo je ludo i nije mi zao ... izgorila bih jos 700 puta...samo da mi je ovo ponovit.

upoznala sam ekipe...e ljudi su genijalni...ako ovo cita itko s kongresa....ljudi ZAKON STE!!!

poseban pozdrav ekipi iz Osijeka...

nadam se da cu uspijet nabavit nes slika..pa cete vidjet kako nam je bilo.

sve me boli i jedva cekam da dodjem danas doma i idem krmit!! zijeeeeeeeeeeeako ovo procita itko s kongresa..nek mi senda slike..ako ih ima..na mail.. paulie_mango@net.hr

pusa svima....
vidimo se... tipkamo se...
kad malo odspavam
joji vas vasa lolly



- 09:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

frflj..frflj...nesto ;o)
nepoznato. primamljivo. sareno. slatko. toplo. hippie.
:o)

vox populi





Free Web Counter

Free Hit Counter


Da sam prazan list, potpuno cist
koristio bih puno, puno deblji kist.
I samo jarke i sarene boje
da napisem ime, tvoje i moje.

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
ne bih vise nista ucio zabadava.
Samo onolko kolko mi treba
da ostanem paf...od tolikog neba.

Da se mogu ko nekad vratiti na pocetak
i biti onaj isti bahati djecak,
ne bih forsiro neki lezeran stil,
niti se trudio da uklopim...
moj svijet u ovaj svijet, moje snove u raspored.
Riskirao bih svaki osjecaj,
da zadrzim taj osjecaj....
Samo za taj osjecaj.....

h.p.



....placem a smijeh u mojoj glavi...zvoni
ne pitaj nista...suti i gledaj kako gorim.

Matildi Urrutia

Gospodjo moja ljubljena, mnogo patnje
osjetih pisuci za te ove pjesme koje nazvah
sonetima, mnogo sam trpio, ali
radost poklona veca je nego
livada. Znao sam dobro i u pocetku
da su po vlastitu izboru i radi otmjenosti
pjesnici svih vremena
odabrali rime što su zvonile poput srebra,
kristala ili kanonada. Ja, s mnogo poniznosti,
sagradih ove sonete od drveta, dadoh im zvuk
te opore i čiste tvari i takvi treba da stignu
do tvog sluha. Ti i ja, hodajuci sumom
i pjescanom obalom, pored izgubljenih jezera,
pepeljastim prostranstvima, skupili smo komade
čista drveta, grede izložene ljuljanju
vode i nevremena. Od takva najnjeznijeg iverja
sazdao sam sjekirom, nozem, perorezom
ovu drvenariju ljubavi, i podigao male kuce
od cetrnaest dasaka,da bi u njima zivjele
tvoje oci koje obozavam i pjevam. Tako utvrdivsi
svoje razloge ljubavi predajem ti ovaj centurion:
sonete od drveta sto su se uzdigli samo zato
jer si im ti darovala zivot.


Pablo Neruda ˝100 soneta o ljubavi˝