veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Rikverc da/ne

....hOpS....it's the new beginning.....

.....new blogach....
.......new me.....
....so know me...
......have fun.....
...kisSsSs by: Ely....



IME:Elizabeta
PREZIME:OD TATICE
GODINA:12,godina i 11 mj.
NADIMAK:Eli. Elicha,beta
NAJ FRENDICA:Antonija (Tonka)
NAJ FREND:Antonio S.
SLUŠAM: R & B,Hip-Hop,Rock i Cajke...
VOLIM:dečke,izlazit,obtelj,frendice i frendove,mob,internet...
MRZIM:glupe,umišljene,one koji ne vole mene....>

..........MALO SLIKICHA.......


c.ronaldo
kaka
Usher
Akon
50 CENT
jesica alba
.

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Text @ Glitterfy.com

...bŁoGoVy KoJe jA cHiTaM...=)...

my sist€rk@
kŁarych@

...........yawit€ se i bity ch€te tu.......



Free Music

Free Music



Free Music

Malo slikica i tu.....


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Hayabusa
Hayabusa
car

MOJA ABECEDA

A-MY BEST FREND( ANTONIO)
B-MOJA SESTRA-BERNARDA
C-CIKLA( FUJ)
Č-ČOKOLADA( NJAMA9
Ć-ĆUK( NEKA ZIVOTINJA)
D-DEBEO
DŽ-DŽEMPER
Đ-ĐUKELE
E-MOJE IME
F-FILIP-SIMAPA MOJE SESTRE
G-GLUPACA-(MELISA)
H-HRVATSKAA
I-IVO ( MOJ GOOD FREND)
J-JEBANJE( HEHE
K-MOJA KLARA
L-MOJ BRATIC LOVRO
M-MARIJA MOJA SESTRICNA
N-NIKOLINAS-MY FRENDS
NJ-NJOK...
O-ORAO,OVAN JA PO HOROSKOPU
P-PUMA( PEDERSKA UDRUGA MALDIH AMATERA)PA3
R-RAK
S-MOJ BRAT
Š-ŠKOLJKA
T-TATA
U-UUUU
V-VERONICA
Z-ZLATO
Ž-MOJ TATA

to je too
.........





O MOJIM FRENDOVIMA I FRENDICAMA IZ RAZREDA:::::::=)


DeČKI:
filip-zajbenat,okk
ivor ponasa se ko mala beba,uglavnom okk
VAlentino: joj, neee
daomagoj:zjebant,okk,smiješan
marin:brbljav ok
drazenović:dosadan...malo..ok
ivo: dobar,smijesan,okk
antonijo s: naj frend,zakljucujemo super
mance:zajebant,zna se zafrkavat,smiješan,dobar ko frend,supach
viktor:ok,smijesan,zajebant,supa..
mauro: cudan ok
edi: okk ozbiljan

CURE:

dora:ok
ivana k:dobra
melisa: ne
ika:ne druzim se bas s njom
klara f.ok,supac
bernarda:sestra
nikolina:ok,bile naj frendice,sup
antonija:supaca
diddy:ok,dobra zna se zafrkavat
lucee:ok,dobra,
ivana m: ok,zajbentica mala,okk,sup
klara k.š-okk
veronica:dobra smijesna,fora
jelena:okk
rozalija:okk
pa3:ok,fora

to je to.....byee

car

a href="http://s227.photobucket.com/albums/dd118/cindym126/?action=view¤t=eye.gif" target="_blank">eye



četvrtak, 07.02.2008.

......NEW POSTICH........

.....

Hello peoplesy!!! kako ste mi vi??
Zadovoljna sam komentarima....?!!?? ne znace mi puno!.
ja se zabavljam...i tak...sutra u 16:00 idem na natjecanje streljana.=:)a sutra imam i 7 sati...šmrc.....neki dan smo radili gluposti u mom rezredu..... neda mi se nabrajat:)
jedna cura zvana Melisa zacopala se u osmasa. ali taj ju je osmas osramotio i zajebavo.!:)......sad sam napisala zadaću iz engleskog a trebala bi sad ići i iz hrvatskog:=)
Mojoj frendici zvanoj Moja klarich@ jako je tuzna...nesmijem rec zasto:). u Školi sve normalno ispravila sam 1 iz matematike:)=:)=:)-yes.!.!neznam o cemu pisat pa kad se budem sjetila uredit cu postich javit cu onima koje zanima,,,,.......:):):):):)):.....................................kisach>.........

uglavnom opet ja malo sam pogledala kakav je post i mislim da jos trebam pisat:) decka nemam.......sa frendovima mi je sve okk....i sa frendicama...sa Bernich@
sestrom se stalno svadam.....uff... ali ok! naviknute smo...he-he.!.!.!.!.!.!.!danas smo bili vani i vidjeli dva tipa kako se žvale uj......bljak...gay......mislim kako ih nije sram.
e kad smo isli kupit marendu koji komadi su bili tamo....
e sad mi se sobica radi na katu....:=)
frendica mi je rekla da ce mi posudit majicu ujutro smo isle na bas i dala mi je neku kricavu cijelo vrijeme sam u skoli bila u jakni:) da vas ja ne gnjavim gibamm,,....jer znam da niko ne citha postoce:::!:!:!:!:)...kisach.....bye...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.