ponedjeljak, 16.05.2011.

TUZNA SAM!!!!

jbt pa cila sam tuznaa nikoo mi ne posjecuje blogg ... al nea vezee ja cuu pisattt pa valjda neko poviriii :) dnss mi je bioo uzasnoo naporann dan u skoliii jbtt dva sataa knjigovodstvooo sinkkoo pa umrla sannnn hahahh.... a ljubavnihh problema koo u pricii cry a valjda ce se sve popravitt u bitti u vezii sam s jednimm a drugii mi se uvaljujee i nezz bilii prikinila s ovimm i bila s tim drugimm.. u bittii velikaaa zbrkaa za moj mali mozgic :(

- 23:41 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2011 (5)

Opis bloga



ja san najpametnija osoba na ovon svituuuu eee hahah i neman pametnijeg nacina izrazavanja pametii pa zelimm pisat blogg zelimm s vama podijelit moje ispade, gluposti, sretne trenutke, tuzne trenutkee.. u bitii apsolutnoo svee nadam se dace van se mojj blog svidittt :)

*..i was born this way ... *.* smokin





Linkovi

MOJAA abeceda NAJDRAZIH LJUDI ili NEljudi u mom zivotu :)) <3

...
A- anaa cura koju obozavamm i ima preslatkogg pasicaa kojii se zovee Medoo.. medo je glavnii :P ana izgleda ko malii emaccc i zatoo je volinn

B- kao Buntic prezime jednog lika kojii zauzima posebno misto u mom zivotu.. :/

C- crvenkapica.. uvikk san tila da je obucena u rozo xD

D- danee najnolja konobarica ;))

E- esmeralda prva sapunica u momm zivotu hahh :P jos kad sam bila maloo dite

F- ffilipa moja musica koja me stalnoo posjecivala u razreduu i na kraju je umrla strasnomm smrcu :((

G- gljive .. volim ih jestt a i neznamm sta bi drugoo napisala

H- HRANAAA <3

I- iwanchica mislimm to je cura bez koje mojj zivot ne bi imaoo smisla <3 i Ivann likk kojii mom zivotu daje smisaoo

J- moja Jubica nelaa kojuu obozavam

K- kenja .. zivotinja koja mi je svaki dann u rjecniku :D

L- lizaliceee <3

LJ- ljuljackee uvikk mi je muka nakonn maloo vrimena :P

M- MAMAAA <3.. i markoo moj najboljii prijateljj volimm ga kao brataaa <3 :D ima posebnoo mistoo u momm srcuu

N- nikola sajkoo iz operacije trijumfff <3 ljubav moja xD

NJ- njanjaaa također uvik u momm rijecnikuu :P

O- onaj drugi nekoo kojii je uvikk u razmisljanju pod pitanjemm uff sta bi biloo kad bi bilo :/

P- pEgLiii.. moja pegla za kosuu

R- raosskaa curaa koja uvikk izade sa menon kad mi je dosadnoo B)

S- sTiipEEE moj macakk.. hodajuca termoo pecc obozavann gaa <3

Š- šljokice :D

T- moja sekaa Tamaraaa <3

U- uske gace :D

V- valentinovo nezz zastoo hahha :P

Z- zastoo?? obozavam to pitanje postavljatt

Ž- moje Žute minute ;))

etoo vjerojatnoo cu prepravljaatt jer iman osjecajj da san nestoo ili nekoga zaboravila xD <3