lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog ko i svaki drugi...thumbup
ime:nela
rođena:2.6.199?.
simpatija:šta te brigablabla
volim:čokoladu
sladoledfino
ples
tijelesni
coca-coluparty
ledeni čaj
da me komate
pročitate sve postove
ne volim:školu
dosadne ljude
čaj
da me ne komate
.............................
naj prijateljice:gita,amy,sara.....
naj prijatelji:da ne nabrajam.....

evO vaM mAlO linkića pA iH pOSjeTITe

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Moj i Didin blogthumbup


blog jedne lude cure;LuDe PcHeLiCazubo


Inny i Meggy...thumbupXD...

blog moje imenjakinje=)=)=)...zujo

sve o rihanniyes:

ashley-fansretan

RBD_RBD_pjeva





Slike...

profile editor




myspace layouts






















Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
bravo!!!!!!!!!

cool myspace layouts

cool myspace layouts






Image and video hosting by TinyPic


myspace layout codes

myspace layout




myspace layouts

myspace layouts







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




myspace layouts

myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic






nedjelja, 14.06.2009.

ej evo me

ejjjj!!!!!!!!!wavewavewave
vidit ispunila sam riječ da ću tek nakon što mi iskomate
oko 60 komića ići pisat postić=)=)=)=)
a ko je zaslužniji od mene.....hm....rolleyesrolleyes
a da vi bez vas nebi nit napravila ovaj postek...
to jest novi postek...XD
znate dalje me možda nećete moći viditi dugo da pišem postek jer idem na more...thumbup
pa eto ...=)
ovako što da kažem u ovom slućaju napišem...zujo
ići ću napokon na more...smokin je je je je je je e...
za sve koji neidu na more iako mislim da idu...jučer se otvorio bazen....
neznam šta da napišem pa vas kissam i ljubam...cerek

- 17:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.