lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog ko i svaki drugi...thumbup
ime:nela
rođena:2.6.199?.
simpatija:šta te brigablabla
volim:čokoladu
sladoledfino
ples
tijelesni
coca-coluparty
ledeni čaj
da me komate
pročitate sve postove
ne volim:školu
dosadne ljude
čaj
da me ne komate
.............................
naj prijateljice:gita,amy,sara.....
naj prijatelji:da ne nabrajam.....

evO vaM mAlO linkića pA iH pOSjeTITe

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Moj i Didin blogthumbup


blog jedne lude cure;LuDe PcHeLiCazubo


Inny i Meggy...thumbupXD...

blog moje imenjakinje=)=)=)...zujo

sve o rihanniyes:

ashley-fansretan

RBD_RBD_pjeva





Slike...

profile editor




myspace layouts






















Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
bravo!!!!!!!!!

cool myspace layouts

cool myspace layouts






Image and video hosting by TinyPic


myspace layout codes

myspace layout




myspace layouts

myspace layouts







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




myspace layouts

myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic






petak, 12.06.2009.

grozan dan

ejjj evo me napisala danas ja 3 posteka sigurno se pitate zašt nisu tu????????=?
E PA NEŠT MI SE POJAVI I KAK DA KAŽEM IZBRIŠE..........=(
a pa jbg...
ugl....
ako ko pozna (nema veze)nek mi kaže prek posteka.................
naravno možete me i ovak komat...=)
BAŠ I NEZNAM ŠTA DA NAPIŠEM...PA EVO NEKI DIJELOVI DANA: zval sam neke prijateljke da
dođu kod mene il nešt al naravno niko mi se ne javi...
onda idem kod lesića mog zubara kod moje "rodbine"ugl i mislim neće me ništ bolit al tak me
bolilo.......=)=)=)=)=) naravno nisam to pokazala ...
onda idemo kuć i deda se zaprića i ja morala ja ćekat o bože jadna ja=)=)=)=)
i tak nekak je moj "današnji" dan sav jadan
jadna ja ok neću se previše sažaljevat...=)
ajd morate da svak ko uđe u moj blogich nek ostavi svoj tragich
to jest svoj komich...........
pusek!!!!!!!!!!!!!!1
komaj te me pa ću i ja vas (da imam sta radit)

- 15:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.