ponedjeljak, 29.12.2008.

Merry Christmass & Happyyy New Year

judii mojiii
sve najjbolje, da mii budete veseli, pametni i jepi kao ii do sada !!! ;)))
... i punooo zdravlja, srece i jubawiii !!! :*

(( neznam sa cu vise s ovim blogom, hehe. neznam dall da ga i dalje pisem ili da ga mozda izbrisem. jerr dossta me nema. hmhm!! LoL ,, nisam pametna, trenutno !!! :// ... a vidjet cemo josss. ))

inace kako ste mii viii?? ...
... ::: ja sam odlicnoOoOo !! ::: ... =D

ae uzivajj te miii ... pusaaa

četvrtak, 18.12.2008.

hellou !!

ewo nije mene bilo dugoo ... hehe
imala sam malo problema s kompom, hehe !!
trebala sam instalirat nove windowse pa poslije se nisam ni sjetila da imam blog, sramotaa !! hehe ...uglavnom, kod mene je sve super, odlicno. pogotovo danass !! danass mii je predobarr dann. i zbog toga sto smo ja i mojj decko mjesec dana skupa, a ii to sta cu procc s 4. ufff, hwala Bogu !! a i profesorici iz knjigovodstva ... hehehe :PP
...

Image and video hosting by TinyPic
sutra, napokon, karrajj polugodista !! jedva sam cekala tajj dan, brzzo je dosao. all nikako da proodje ovajj tjedan. presporo mi ide, negg inacce :(( ... hahh, bitno da sutra zavrsava !! :D ... joss malo Bozic i Nova godiina !! biit ce slavlja, pogotovo za docek, hehehe ... ;D
...

Image and video hosting by TinyPic
inace...nema nissta posebno !! ^^ ...
nemam pojma o cemu da vise pisem, hehe
trebala sam ga napisatt lijepo po danu, kad mi se ne bi spavalo. all posto sam ga vecc pola napisala, nije mi se dalo brissatt !! hhhh :D
ahhh ...

PoZZdravv swima !! ... uskoro ce bitt novii postek, di ce te imatii toga za citat. biitt ce zanimljiviji nego ovajj, sigurno !! hhhh
ae uzzivajj te miii... pussa !! =)))
(( w.t.p.p. ))

<< Arhiva >>