petak, 24.10.2008.

366 DANA JE PROSLO!!... ;))

EWO LJUDI MOJJII DANAS JE PROSLA GODINA DANA ODKAD SAM NAPISALA SVOJ PRVII POSTEK NA OVOM BLOGUU... NA PRVOM POSTEKU PISALA SAM PONESTO O SEBII, ONO NAJBITNIJE I NARAVNO STAVILA SLAJD SVOJIH FRENDOVAA... OD TADA DO DANAS SE MNOGO TOGA PROMIJENILO, BRDO TOGA. TAKO DA OVAJ POST CE BIT DOSTA DUGG,.. NADAM SE DA CE VAM SE DAT PROCITAT, BIT CE PODOSTA ZANIMLJIVO. SAD KAKO ZA KOGA... HEHEsmijehnut

Hmmm, razmisljam kako da pocnem. LoL =))rolleyes
pA Ovako...

OPCENITO :::
Prije tocno godinu i 22 dana napunila sam 14, sad vec imam 15 god. Jedva sam docekala taj dan. ;)) Toliko sam si razmisljala kad ce doc dan da zavrsim Osnovnu školu i ewo, taj dan je dosao. Upisala sam zeljenu Ekonomsku školu u Pulii, jos je dvoje iz bivsog razza (Paula i Matko). Jos uvijek smo si super, upoznali smo nove ljude, pronasli novo drustvo. U razzu ima nas 30, veliki smo razz i najjbolljii, naravno!! ELITA!... 1.A THE BEST!! :)) Idem jos i u glazbenu školu, takodjer u Pulu. Sviram klavir, 1. PR LJUBIM VASS!!! :)) ...pjevakiss

Nakon zavrsetka Osnovne, farbala sam se 3 puta .. hhh ;))
PRIRODNA SMEDJA
Image and video hosting by TinyPic

KESTENJASTA
Image and video hosting by TinyPic

SMEDJO-PLAVA
Image and video hosting by TinyPic

TAMNO SMEDJA (onako malo baca na crno) LoL
Image and video hosting by TinyPic

Odkad sam zavrsila Oš ja sam se sama sebii promjenila, a i druugii su mi rekli da jesam da...potpuno se vidim kao neku drugu osobu, hehehe. Ali jos sam ostala ista psihicki, prava itd itd., a sto se tice fizicki ima li nesto sto se nije promjenilo ?? salim se :))

O skolii sam vam vec pricala, sta mi je jos preostalo??.. neznam, hehe!!
Zboravila: Starcii su me napokon pustiili van, mogu jedanput na mjesec van. To je super za pocetak, samo ovaj mjesec ne idem jer je frendici umrla nona tuzan, pusssa Emii =)))
Jos uvijek plesem u folkloru, da da... od toga ne odustajem, ne ne!! hhh

I DA JOS UVIJEK SLUSAM RIHANNUU, 4 EVER :))


PRIJATELJII ::::
Kao i u OŠ, Paula mi je jos uvijek NAJJJ frendica. pozzZZ Paulii!!! :)) Stekla sam nove prijatelje, kao sto su: Ana - Marija, Petar, Ilenia, Karlo, Elenaa, Šegiii, Ivona L., Andrea, Sandra, Jana, Doris, Ivona P., Pepa, Hlatki, Gianni, Ema, Ena, Ana, Martina, Eleonor... ima ihh, a da pocnem nabrajat sve. imala bih sta za pisat. hhhh, LoLich ;))
pussa swima njima, nek ostanu tako dobrii kao i do sada...

ewo kao sto sam rekla na pocetku, na krajuu stize slajdich (novih slika, naravno)...pa ewo vidjet ce te koliko smos e promjenili, hehe!! ××× :))
ali prije slajda, zelim swima ugodan nastavak dana! i nadam se da ce te nastavit citat moj blogach, bilo bi mi vrlo drago! poZZam Fredy (bejb), koja je dugomjesecna sitateljica mog bloga, thanks Frediica!! pusica ;)
i naravno, hvala drugima!!... a sada VeLiKi PoZdRaV dO sLiJeDeCeG pOsTa!! kisss sretansmijeh wavemah

Prijateljii i mojj novii class.. ;)) :::

petak, 17.10.2008.

di ste mii?...

e da...
sram me bilo, napisala prosli put post a nisam vam pustila komentare.
ovog puta cu pustit i vise...!! :):)

Image and video hosting by TinyPic

inace... kako ste mii?
sta ima kod vas?
ja ovdje trenutno umirem od dosade, al inace je super!. ^^
u skolii nema nis posebno, osim sto su poceli pitat ( vec odavno)...hhhhnut imam malo ocjena, ima svega ali trojkice nema...danas smo imali strajk u skoliii!! 3. razred Ekonomske zeli da ukine valjda drzavnu maturu, barem koliko sam ja razumjela. zato lijepo nismo imali nastavu pa sam se lijepo s frendicami gubila po graduu... hehe, ma bilo je super, super!!sretansretan

farbala sam si kosu u moju najjj boju, crnu naravno. u biti kupila sam tamno smedju pa je ispala crna, ali mislim da ce se to ipak malo isprat. hehhbelj sta jos ima kod mene? ni sama neznam.. hhh, ma uglavnom to bi bilo nesto, drugo budem zadrzala za sebe kao neke privatne stvarii. doci ce vrijeme kad cu moc objavit javnosti. ali to cemo jos s vremenom vidjeti.. e dacerek

sutra idem na rodjendan, da da... susjedii
na mojem rodjendanu je bilo super, umirali smo od smjeha! :)
drugu subotu napokon izlazim! yeee...×××
sutra sam trebala, ali sam se sad sjetila da sutra idem na rodj. LoL hhh
....

ae ja vas pozzzdravljamwavemah
i....
saljem big kissich!! .... cerek

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>